2019-03-18, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Nr har jag psttt att Hanna blev manipulerad? Det krvdes ingen manipulering fr att hon skulle gra ett dligt beslut. Som sagt, hon skickade ut sig sjlv.

Nej det gjorde hon inte. Hon bytte sida fr att det var uppenbart att Ludde skulle ka. Ingen gillade ju Ludde typ.
Citera
2019-03-18, 23:12
Medlem
Hahaha Haidar om vad hgertrafik r 😂😭
Citera
2019-03-18, 23:15
Medlem
Var det bara jag som blev frvnad ver hur osmarta de var nr ett par trodde att Jesus korsfstes ngon gng fre Kristus??

Allts, jag frvntade mig inte att de skulle kunna mycket. Kan sjlv inte mycket historia men man mste ju kunna frst att pstendet ovan r motsgande.
Citera
2019-03-18, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKidPoker
r det vad du tror eller vet, isf hur?

Det r vad jag TROR. Baserat p att jag uppfattade Bella som an aning mer negativt instlld till Jesper i senaste studio paradise(de va ej explicit) samt att Jesper verkar va en hyfsad spelare. Jag har ingen som helst insider info och har aldrig trffat en enda individ som har ngot som helst med paradise hotel att gra.
Citera
2019-03-18, 23:58
Medlem
"Vrldsklass i historia." Inte riktigt kanske. Den jovialiske Viktor verkar bluffa rtt hrt. Har han ens gtt ut gymnasiet med godknt betyg?
Citera
2019-03-19, 00:44
Medlem
Vem ogillar ni mest p hotellet? Tycker nog Jeppe Johansson r vidrigast. Definitionen av ett trash. Pratar hela tiden om att han r en ny sknare mnniska men hans osympatiska sidor lyser igenom.

Kul att lill-jeppe fick immunitet. D kan han stka till det ordentligt nu i veckan nr han r sker. Hoppas p mer jidder mellan honom och Johansson.
Citera
2019-03-19, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
"Vrldsklass i historia." Inte riktigt kanske. Den jovialiske Viktor verkar bluffa rtt hrt. Har han ens gtt ut gymnasiet med godknt betyg?

Ja, det var riktigt roligt. Frvnar mig inte ett dyft att Viktor jobbar som sljare.
Citera
2019-03-19, 06:20
Medlem
MrsVanity1s avatar
Hur klarar sig Haidar hr i livet??

Make till mer urbota korkad fr man leta efter.
Citera
2019-03-19, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Du har dominerat denna trd med att ge vibbar av en prepubertal ungjvel som har Jeppe som sin strsta frebild.

Okej
Citera
2019-03-19, 15:30
Medlem
Erica leder helt klart av Borderline... Roligt brk i dagens program mellan Haidar och Arvid..

Haidar: Har du ens ett jobb idag?
Arvid: Jag r sjukskriven

Haha, det tar lng tid att terhmta sig frn att bryta nacken r ju sjlvklart men att d ka till Paradise Hotel nr man r "sjuk" knns ju lite skevt.

Edit: Jesper Johansson r s jvla pinsam, frstr inte hur han kan g med huvudet hgt ur detta program. Inser inte han sjlv att han r s jvla motsgelsefull och ltsas vara en bra spelare nr egentligen s ser alla igenom hans skitsnack frutom Haidar...
Senast redigerad av divadude 2019-03-19 kl. 15:47.
Citera
2019-03-19, 16:49
Medlem
Instant-Neccs avatar
Har jesper johansson ftt hybris eller? Snackar ner och provocerar vid varje tillflle, alldeles fr uppenbart och fr honom bara verka oskn.

I vrigt mycket trkig vecka, hnder ju fan ingenting. Det roligaste hitills var "brket" mellan Arvid och Haidar.. "Jag r sjukskriven". Arvid r fan rtt hrlig ibland
Citera
2019-03-19, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Instant-Necc
Har jesper johansson ftt hybris eller? Snackar ner och provocerar vid varje tillflle, alldeles fr uppenbart och fr honom bara verka oskn.

I vrigt mycket trkig vecka, hnder ju fan ingenting. Det roligaste hitills var "brket" mellan Arvid och Haidar.. "Jag r sjukskriven". Arvid r fan rtt hrlig ibland

Verkar som att han har glmt alla sociala koder nr han har levt i en husbil med sin hund. Svrt att spela nr man inte r van att umgs med mnniskor - psykosvarning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in