2019-03-18, 10:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Perversitet
ML är kvinna, född på 1990-talet och kallar sig "influencer". Kan varningsklockorna ringa högre?

Kloka ord!

(Lite annat än det nollan som bad mej ta min medicin som svar på ett inlägg, vilken patetisk liten människa hen måste vara.)
Senast redigerad av LawNumberSix 2019-03-18 kl. 10:50.
Citera
2019-03-18, 11:35
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskarOskarius
Haha det finns väl ingen som vet vilket sprut som resulterade i en graviditet?
Det beror väl på hur ofta det sker. Vigge får kanske inte komma till så ofta? Han verkar ju vara ganska hunsad och underdånig gentemot hustrun om man dömer efter kommentarerna.
Citera
2019-03-18, 14:24
Medlem
mishimas avatar
Är det inte Cetinkaya som är i farten?

Bara att vända blad och gå vidare.
Citera
2019-03-18, 14:52
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Gällande Guidetti-ryktet läste jag att det tros ha planterats av Cetinkaya. Vore otroligt korkat, hans klient framstår som en omogen, oprofessionell idiot som inte ska vara välkommen tillbaka.

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Är det inte Cetinkaya som är i farten?

Bara att vända blad och gå vidare.
Finns det nån anledning till att någon agent skulle placera ett sånt här rykte? Jag tror ungefär vad som helst om dom men jag kan inte se någon vettig anledning över huvud taget till att nån agent skulle göra det. Det sprider ju bara dåligt rykte om spelaren och jag kan inte se vad agenten/spelaren skulle tjäna på det..

Man har ju sett agenter skapa bråk för att tvinga en klubb att sälja, men landslaget är ju inte direkt i samma position.. Eller vill han starta ett bråk mellan VNL och Janne för att han tror att VNL:s marknadsvärde skulle öka om han inte behövde bry sig om landslaget?
Citera
2019-03-18, 15:04
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Finns det nån anledning till att någon agent skulle placera ett sånt här rykte? Jag tror ungefär vad som helst om dom men jag kan inte se någon vettig anledning över huvud taget till att nån agent skulle göra det. Det sprider ju bara dåligt rykte om spelaren och jag kan inte se vad agenten/spelaren skulle tjäna på det..

Man har ju sett agenter skapa bråk för att tvinga en klubb att sälja, men landslaget är ju inte direkt i samma position.. Eller vill han starta ett bråk mellan VNL och Janne för att han tror att VNL:s marknadsvärde skulle öka om han inte behövde bry sig om landslaget?

Cetinkaya är Guidettis agent också. Det skulle vara att sätta press på landslaget, att om de vill ha VNL bör de överväga Guidetti också. Men den sortens utpressning är ju idioti, det tenderar att bli tvärtom från det man önskar då - särskilt om det blir offentligt.

Vore det inte för Guidetti-ryktet så är ju egentligen detta ingen enorm sak. Spelare som stannar hemma för att hans fru ska föda, händer hela tiden. Människor är olika, att Granen körde men VNL inte gör det, det kan man inte fördöma utan bara gilla läget.

MEN - om ungen inte kommit ut före 16/4 och VNL spelar från start i Barcelona, då sätts saken i nytt ljus.

Tycker nästan VNL själv bör uttala sig offentligt nu när det är så sjukt mycket rykten. Det är hans framtida landslagsstatus som kan få sig en rejäl törn.
Citera
2019-03-18, 15:22
Medlem
Om det är sant att vigge sviker landslaget i EM-kvalet bara för att hans fru är gravid. så borde han aldrig nånsin mer få spela i landslaget. Min ärliga åsikt.

Nu blir det väl Filip helander som mittback istället.
Citera
2019-03-18, 15:39
Medlem
Delokrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManFromHell
Om det är sant att vigge sviker landslaget i EM-kvalet bara för att hans fru är gravid. så borde han aldrig nånsin mer få spela i landslaget. Min ärliga åsikt.

Varför inte? Att få barn är något av det största som händer en i livet. Med tanke på att det är deras första barn också medför nog mycket press också.
Citera
2019-03-18, 15:41
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delokrat
Varför inte? Att få barn är något av det största som händer en i livet. Med tanke på att det är deras första barn också medför nog mycket press också.
Kan mycket väl vara så att flickvännen är extra nojig och osäker och behöver extra stöd och stöttning. Då funkar det inte att Viktor drar iväg på veckolånga samlingar och matcher. Graviditeten kan ju dra igång när som helst.
Citera
2019-03-18, 15:44
Medlem
snillet_1s avatar
Hur som helst lutar jag åt att Guidetti-ryktet är skitsnack, så körd i skallen kan han inte vara.

Undrar vem den påstådda källan var dock.
Citera
2019-03-18, 15:45
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Hur som helst lutar jag åt att Guidetti-ryktet är skitsnack, så körd i skallen kan han inte vara.

Undrar vem den påstådda källan var dock.
Vore ju trist om det var en landslagsspelare...
Citera
2019-03-18, 15:47
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManFromHell

Du har inga barn va?
Citera
2019-03-18, 15:50
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Du har inga barn va?
Rör sig ju troligen om oskulder som aldrig överhuvudtaget varit nära ett kjoltyg...

Är ju ett otyg att fotbollsspelare inte kan planera sina barnafödslar bättre...

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in