Citat:
Ursprungligen postat av
alicewonderland
Hon är i vecka 36. Cirka fyra veckor kvar, alltså. Plus att förstföderskor ofta går över tiden. Efter de första tecknen på att förlossningen startat, kan det dröja ett par dygn. I bloggen står att bara Victor kan vägen till sjukhuset, fixa matlådorna, lägga ned vattnet i kylväskorna...Asså den här bruden lever inte på den här planeten. Hon är inte den första i världen som får barn. Han verkar som förhäxad av henne, som en attiralj i hennes ”influencer”-tillvaro. Det ska vara det perfekta frieriet, det perfekta bröllopet, den perfekta inredningen, sitta och hålla handen i stället för att spela i Sveriges landslag...
Jag har full förståelse för att VNL stannar hemma om frun är i vecka 36. Hon skrev på sin blogg att hon haft förvärkar, och många förstföderskor är otroligt nervösa inför förlossningen. Fullt förståeligt. Det går som bekant för det mesta bra, men det är ju första gången det händer för henne. Nervositet, oro, smärta, är barnet friskt osv. Jag kan förstå ifall ingen av dem vill riskera att VNL är ute och reser när det är dags.
Bortamötet med Barcelona 16/4 blir dock intressant ifall bebisen inte kommit. Stannar VNL i Manchester då?
Gällande Guidetti-ryktet läste jag att det tros ha planterats av Cetinkaya. Vore otroligt korkat, hans klient framstår som en omogen, oprofessionell idiot som inte ska vara välkommen tillbaka.
För övrigt: Att kika in på fruns blogg var 10 minuter jag aldrig får igen. Finns det en fabrik någonstans i världen som producerar generiska, ytliga, omogna och självupptagna kvinnor? Nu vet jag inte om MNL är sådan, men bloggen herregud. Det är smink, proffsfoton, det är stil och inredning, det är uselt språk, det är JAG JAG JAG. Det finns inte en utvecklad tanke utan bara känslobjafs och ordbajseri om vad som ska göras idag ("hänga med en kompis och fixa naglarna"). No one gives a f-ck. Vad får dessa människor att tro att någon är intresserad av detta fattiga och generiska content? Vad värre är - vilka läser skiten? Mitt förtroende för kvinnor som kön får sig en rejäl smäll när jag läser sånt här. Hade hellre läst en meganördig Heroes of might and magic-blogg utan att ens veta hur det går till än sån här skit.