2019-03-18, 07:44
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Det är ett av världshistoriens olösta mysterium. Forskare har arbetat med frågan i århundraden utan svar.

Tack för ett gott skratt!
Bra svar!
Citera
2019-03-18, 07:50
Medlem
MrsVanity1s avatar
Kan redan nu se framför mig hur lag Syd vinner tävlingar i början men lag andan far åt h-vete som i lag syd förra året.

Nåväl,we shall se!
Senast redigerad av MrsVanity1 2019-03-18 kl. 08:28.
Citera
2019-03-18, 08:27
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Hoppas Nick o Carl får samsas i samma lag.
Fast helst snart då dom får nöta sina a-personligheter mot varandra tidigt.
Fast vem vet dom 2 kanske kuggar i och teamar upp som en enhet?

Ja det vore det ultimata,dom 2 i samma lag!

Går antingen käpprätt eller riktigt bra,inga mellanting.
Ska bli intressant.Roligast vore om dom krigar om vem som är alfa hanne No 1.
Citera
2019-03-18, 10:16
Medlem
Nu har Expedition Robinson rullat i mer än 20 år, och det är två saker som fortfarande känns trist:

Dels är tävlingarna väldigt inriktade på "idrottsmoment", vilket gör att fysiskt starka deltagare får en omedelbar fördel. Det borde gå att utforma tävlingar som premierar ett bredare spektrum av "överlevnadsförmåga", och därmed kastar om hierarkierna lite mer i lagen. I en verklig överlevnadssituation hade definitivt Eilert Pilarm-renskötaren och det jämtländska lertrollet varit bland mina förstahandsval som lagkamrater. Nu valdes de bort för att de är sopiga på att simma 200 m, vilket blir väl enkelspårigt.

Dels tycker jag att det är dags att produktionen släpper in lite naket i bild. Tidigare deltagare har vittnat om att de tävlande rände runt nakna mest hela tiden (off-camera), så programmet borde väl kunna bjuda på lite bröst och rumpor som djungelpynt. It's 2019, dammit!
Citera
2019-03-18, 10:48
Medlem
peterZiipens avatar
Otroligt tröttsamt med så mycket ”arial view” genom avsnitten. Uppskattningsvis så skulle jag gissa att 20% av programtiden är klipp när en helikopter/drönare åker över vatten och öar. Det är inte ens öarna som de tävlande är bebodda på. Man får noll känsla av var de är och hur ön ser ut. Det är bara helt orelevanta öar som de klipper in.
Citera
2019-03-18, 11:33
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citera
2019-03-18, 11:47
Medlem
Wandras avatar
CH är ett vider men underhållande är det
Citera
2019-03-18, 12:01
Medlem
Ser att Robinson Gränslandet finns på tv4play är det robinsons version av farmens torpet eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Varför dissar ni CSH? Tror han kommer leverera bra Tv! Hoppas han stannar kvar länge.

Det är klart att det är den riktiga Hamilton som svarar i den här tråden

Ful dialekt typ, kan inte säga R. Men håller med han kan nog göra bra Tv.
Citera
2019-03-18, 12:16
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Otroligt tröttsamt med så mycket ”arial view” genom avsnitten. Uppskattningsvis så skulle jag gissa att 20% av programtiden är klipp när en helikopter/drönare åker över vatten och öar. Det är inte ens öarna som de tävlande är bebodda på. Man får noll känsla av var de är och hur ön ser ut. Det är bara helt orelevanta öar som de klipper in.

Jag måste verkligen hålla med!

Men lite inside information; kamerateamen som vi hade i lag syd klagade konstant på de övriga deltagarna att de inte bjöd på sig själva eller var särskilt karismatiska och öppna framför kameran. Linn t.o.m proklamerade att hon helst inte ville vara framför kameran...

Så jag skulle tippa att det blev väldigt lite material då de som du säger nyttjar väldigt mycket drönarbilder.

/C
Citera
2019-03-18, 12:21
Medlem
Jag gillar ändå att lärarstudenten gick och köpte en sport-bh (snubben med det enorma skatboet), men jag blev något förbryllad när han sa att "trosor inte stod på listan"? Men fick väl antagligen välja mellan kalsonger eller trosor, i guess.
Senast redigerad av dianna-agron 2019-03-18 kl. 12:55.
Citera
2019-03-18, 12:24
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
CH är ett vider men underhållande är det

Gillar att han inte är pk iaf.
Citera
2019-03-18, 12:34
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Jag måste verkligen hålla med!

Men lite inside information; kamerateamen som vi hade i lag syd klagade konstant på de övriga deltagarna att de inte bjöd på sig själva eller var särskilt karismatiska och öppna framför kameran. Linn t.o.m proklamerade att hon helst inte ville vara framför kameran...

Så jag skulle tippa att det blev väldigt lite material då de som du säger nyttjar väldigt mycket drönarbilder.

/C

Riktigt kul med lite bakom kulisserna information! Hoppas du hänger kvar i tråden under säsongens gång!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in