2019-03-18, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Varför spammar du att han är nazist? Nvm ser att du är en efterbliven miljöparasit.
Han är ju nazist. Gör det ont i dig att det är så. Det brukar vara nassar som står för det onda i världen.
Citera
2019-03-18, 07:42
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Sen manifestet. Det är liksom för perfekt i vissa avseenden, samtidigt som det är ytterst märkligt i andra. Kina som föregångsland? Hela den här efterblivna Konstantinopel-grejen som ZOG/CJ-gänget kört år efter år?

Lite eftertänksamhet kan nog vara på sin plats här.
Här spekuleras det kring kopplingar mellan Christchurch och räden mot Nordkoreas ambassad genom Five Eyes.

https://disobedientmedia.com/2019/03/evidence-indicates-link-between-north-korean-embassy-break-in-and-christchurch-attacks/
Citera
2019-03-18, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Titta på Tarrant, en karikatyr på en högerextremist.
Vapnen var ju rena reklamskyltar för högerextremism och allt fanns med till och med Ebba.
Lyssna på musiken, till och med en serbisk kamp låt! Hur stor är sannolikheten? En Australier som diggar serbisk folk/kampmusik?

Så djävla riggat och bara för mycket.

Det ligger en hund begraven.
Nassar är ju sådana.
Citera
2019-03-18, 07:47
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Restad
Han är ju nazist. Gör det ont i dig att det är så. Det brukar vara nassar som står för det onda i världen.

Nja snarare folk som dig som bär ansvaret för dessa 49 människornas död samt alla andra som dött i terrordåd pga sjuka samhällsexperiment som idioter som dig tycker är bra! Du har varit med o skapat detta samhälle! Sen att du inte vet vad en nazist är bevisar ju bara på vilken jävla okunskap du faktiskt besitter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KronPelle
Det är den som offrena filmar själva inifrån moskén. Efterverkan (aka Aftermath)

Han vill väl ta med sig så många invandrare som möjligt skulle jag tro.

Tarrant var alltså en Maorier? Om inte är han ju själv en invandrare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nizzka
Nej.
Nassarnas personbästa är några miljoner under andra världskriget.
Citera
2019-03-18, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Nja snarare folk som dig som bär ansvaret för dessa 49 människornas död samt alla andra som dött i terrordåd pga sjuka samhällsexperiment som idioter som dig tycker är bra! Du har varit med o skapat detta samhälle! Sen att du inte vet vad en nazist är bevisar ju bara på vilken jävla okunskap du faktiskt besitter.
Om det är ett mångkulturellt samhäll jag varit med om att skap så är jag stolt.
Sedan att trångsynta nassar inte klarar av den världsbilden så är det inte mitt fel.
Citera
2019-03-18, 07:55
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Om det är ett mångkulturellt samhäll jag varit med om att skap så är jag stolt.
Sedan att trångsynta nassar inte klarar av den världsbilden så är det inte mitt fel.

Ja idioter lär sig inte av historien 😂! Rom,Mongoliet ,Makedonien listan kan göras lång på alla multikulturella stater som funnits i historien sen att muppar som dig som slänger sig med ord de själva inte ens begriper, som är stolta över att skapa polarisering och terrordåd runtom i världen är faktiskt häpnandsväckande.

Det är personer som dig och övriga politiker som borde ställas införrätta inte IS inte denna snubbe vad han nu heter... inte Breivik.
Då dessa bara är symptomen utav den politik du och dina gelikar vill föra.
Senast redigerad av nousernameneeded 2019-03-18 kl. 08:01.
Citera
2019-03-18, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bostik
Han är ju tvungen dessutom är steffe utsläppt från samhall.. Hur många andra svenskar tror du bryr sig? Det är en latte på macken innan jobbet som vanligt. Vi skiter i vad som händer olika folkslag och religioner. Fullständigt.

De flesta undrar nog mer vad som ska planteras i rabatten till sommaren och när man ska ta ut semestern.

Inbillar du dig att vi ligger sömnlösa över 50 araber i en moske?
Jag tror ALLA av svenska folket hyser respekt och empati för offren.
Citera
2019-03-18, 08:00
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Jag tror ALLA av svenska folket hyser respekt och empati för offren.

Ungefär lika mycket som den muslimska delen hyser empati och respekt för offren på drottninggatan vilket är exakt 0.

Sen skiter du nog ganska friskt likt Löfven och övriga muppar som kommer med krokodiltårar i dessa människor, utan använder dessa för era egna själviska begär.
Senast redigerad av nousernameneeded 2019-03-18 kl. 08:05.
Citera
2019-03-18, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Truthseeker
Finns ingen muslim som inte sympatiserar med offren på Drottninggatan. Inte ens självaste terrororganisationen Daesh tog på sig dådet.
Kanske för att Daesh inte hade med dådet att göra? Kan det vara så enkelt?
Citera
2019-03-18, 08:12
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Truthseeker
Finns ingen muslim som inte sympatiserar med offren på Drottninggatan. Inte ens självaste terrororganisationen Daesh tog på sig dådet.

Har varken sett eller hört någon muslim fördöma det som hänt... endast att detta står inte för islam och yada yada... Var väl nån mupp här i Sverige som är en riktig höjdare inom dessa kretsar som vägrade ta avstånd från detta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in