2019-03-17, 22:17
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Hans fru ska ju föda barn. Skärp er, ni är värre än the Sun på skvaller.
Hon är i vecka 36. Cirka fyra veckor kvar, alltså. Plus att förstföderskor ofta går över tiden. Efter de första tecknen på att förlossningen startat, kan det dröja ett par dygn. I bloggen står att bara Victor kan vägen till sjukhuset, fixa matlådorna, lägga ned vattnet i kylväskorna...Asså den här bruden lever inte på den här planeten. Hon är inte den första i världen som får barn. Han verkar som förhäxad av henne, som en attiralj i hennes ”influencer”-tillvaro. Det ska vara det perfekta frieriet, det perfekta bröllopet, den perfekta inredningen, sitta och hålla handen i stället för att spela i Sveriges landslag...
Citera
2019-03-17, 22:19
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Om barnet är på väg lär han stå över, ja. Är han i England finns han till hands, till skillnad mot om han befinner sig utomlands på landslagsläger. Inte konstigt alls att två unga människor är lite nervösa inför att få sitt första barn. Nej, det här med Guidetti är en riktig "tidningsanka" som visar slaskmedia när de är som sämst.
Det är nog båda delar. Som folk skrivit är Guidettis brud skitbra kompis med Lindelöfs brud och Lindelöf är en stor toffel. Hon har väl lackat över att hon nu inte får hänga med bästisen och se när deras män spelar tillsammans plus att hon ska föda = hon tvingar toffeln att nobba landslaget och han är för mycket "cuck" för att säga emot.
Citera
2019-03-17, 22:29
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Hon är i vecka 36. Cirka fyra veckor kvar, alltså. Plus att förstföderskor ofta går över tiden. Efter de första tecknen på att förlossningen startat, kan det dröja ett par dygn. I bloggen står att bara Victor kan vägen till sjukhuset, fixa matlådorna, lägga ned vattnet i kylväskorna...Asså den här bruden lever inte på den här planeten. Hon är inte den första i världen som får barn. Han verkar som förhäxad av henne, som en attiralj i hennes ”influencer”-tillvaro. Det ska vara det perfekta frieriet, det perfekta bröllopet, den perfekta inredningen, sitta och hålla handen i stället för att spela i Sveriges landslag...
ML är kvinna, född på 1990-talet och kallar sig "influencer". Kan varningsklockorna ringa högre?
Citera
2019-03-18, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Det är nog båda delar. Som folk skrivit är Guidettis brud skitbra kompis med Lindelöfs brud och Lindelöf är en stor toffel. Hon har väl lackat över att hon nu inte får hänga med bästisen och se när deras män spelar tillsammans plus att hon ska föda = hon tvingar toffeln att nobba landslaget och han är för mycket "cuck" för att säga emot.

Det måste vara så tyvärr. Sjukt att hon kan bestämma så mycket med tanke på att Lindelöf drar in alla stålar.
Citera
2019-03-18, 00:27
Medlem
frantiks avatar
ÅH att folk inte fattar att alla sidor bara vill ha klick och cash. Detta baseras bara på vad någon expert har sagt. Fotbollsexperter kan dra åt helvete överlag.

Klart han stannar hemma för sin höggravida fru. Det skulle jag också ha gjort.
Vissa kan kalla det ”att toffla” - själv tycker jag det kallas att vara familjefar.
Citera
2019-03-18, 01:04
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
ÅH att folk inte fattar att alla sidor bara vill ha klick och cash. Detta baseras bara på vad någon expert har sagt. Fotbollsexperter kan dra åt helvete överlag.

Klart han stannar hemma för sin höggravida fru. Det skulle jag också ha gjort.
Vissa kan kalla det ”att toffla” - själv tycker jag det kallas att vara familjefar.
Är du dum i huvudet, är det en fotbollsexpert som kommit med ryktet att Vigge nobbar landslaget på grund av att Guidetti inte blev uttagen?
Jag tror inte på ryktet och jag förstår inte varför de inte bara går ut med att det handlar om barnet och att det skulle kommit tidigare.
Citera
2019-03-18, 06:29
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Jag har full förståelse för att VNL stannar hemma om frun är i vecka 36. Hon skrev på sin blogg att hon haft förvärkar, och många förstföderskor är otroligt nervösa inför förlossningen. Fullt förståeligt. Det går som bekant för det mesta bra, men det är ju första gången det händer för henne. Nervositet, oro, smärta, är barnet friskt osv. Jag kan förstå ifall ingen av dem vill riskera att VNL är ute och reser när det är dags.

Bortamötet med Barcelona 16/4 blir dock intressant ifall bebisen inte kommit. Stannar VNL i Manchester då?

Gällande Guidetti-ryktet läste jag att det tros ha planterats av Cetinkaya. Vore otroligt korkat, hans klient framstår som en omogen, oprofessionell idiot som inte ska vara välkommen tillbaka.

För övrigt: Att kika in på fruns blogg var 10 minuter jag aldrig får igen. Finns det en fabrik någonstans i världen som producerar generiska, ytliga, omogna och självupptagna kvinnor? Nu vet jag inte om MNL är sådan, men bloggen herregud. Det är smink, proffsfoton, det är stil och inredning, det är uselt språk, det är JAG JAG JAG. Det finns inte en utvecklad tanke utan bara känslobjafs och ordbajseri om vad som ska göras idag ("hänga med en kompis och fixa naglarna"). No one gives a f-ck. Vad får dessa människor att tro att någon är intresserad av detta fattiga och generiska content? Vad värre är - vilka läser skiten? Mitt förtroende för kvinnor som kön får sig en rejäl smäll när jag läser sånt här. Hade hellre läst en meganördig Heroes of might and magic-blogg utan att ens veta hur det går till än sån här skit.
Citera
2019-03-18, 07:31
Medlem
Riddarhusets avatar
Bra att han visar var skåpet skall står och har kurage att visa de fanatiska fansen att det finns något mer än fotboll; en son, en dotter, en förlossning. Ja det viktigaste i livet. Och att inte bli påverkad av alla idioter som pratar skit om hans fru och skriver massa skit om honom själv
- ja men han har ju fotbollen att tacka för allt! Utan fansen skulle han inte vara något alls
Jo utan dessa idioter till fans är han fortfarande BIG.
Låt dessa fans få gratis terapi och känna att det personliga värdet inte går att låna från ett landslag. Det kommer inifrån.
Pucko!
Citera
2019-03-18, 08:36
Medlem
Hoppas att vi sett VNL i landslaget för sista gången. Inget av skälen att hustrun skall föda barn i slutet av april eller att Guidetti är petad är acceptabelt. Tråkigt att Pontus Jansson är skadad, som förresten borde vara mer given i startelvan än Lindelöf. Blir det Filip Helander som blir ordinarie mittback, nu och i framtiden?
Citera
2019-03-18, 09:47
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Hoppas att vi sett VNL i landslaget för sista gången. Inget av skälen att hustrun skall föda barn i slutet av april eller att Guidetti är petad är acceptabelt. Tråkigt att Pontus Jansson är skadad, som förresten borde vara mer given i startelvan än Lindelöf. Blir det Filip Helander som blir ordinarie mittback, nu och i framtiden?
Hur vet du att hustrun kommer föda i slutet av april?
Citera
2019-03-18, 09:49
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Hon är i vecka 36. Cirka fyra veckor kvar, alltså. Plus att förstföderskor ofta går över tiden.

Alla våra barn kom tidigare än de skulle. Det första ca 3 veckor tidigare.
Det kan gå riktigt snabbt och som förstföderska är man extremt nervös och nojig.
Citera
2019-03-18, 10:02
Medlem
Citat:
Haha det finns väl ingen som vet vilket sprut som resulterade i en graviditet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in