Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Det är just det som inte går, A-C A, bekräftar inget av vad du skriver via mail eller telefonsamtal, h*n hänvisar endast till den pressträff som hölls i december och vägrar att kommentera något utöver den.
Jag har försökt båda varianterna och får inga svar.
Jag skulle kunna försöka ta kontakt igen och be att få det på mail, jag hade telefonkontakt med henne senast i torsdags 14/3 då hon ringde mig igen. Jag har ju som sagt en personlig koppling till detta.
Men - och det är väl den springande punkten - jag tycker inte att jag ska serva de som betett sig på det här sättet mot bl a mig. Den stämning, de vidriga inlägg och nedvärderande skällsord som vissa postare i den här tråden uppvisat - inkl de pm och mail som skickats - ger inte riktigt motivation för någon mer egen arbetsinsats.
Jag har fått denna info från A-C A, jag har ingen anledning att ifrågasätta henne, hon var väldigt tydligen med att forensiska fynd visat att enbart en förälder dödade båda barnen.
Tro på det eller låt bli, jag bryr mig inte, jag vet vad hon sa.
Kanske får du det bekräftat genom de journalister som just nu gräver i Bjärredshändelsen, jag har lämnat ut även infon vad AC A uppgav till dem jag har kontakt med.