2019-03-17, 16:01
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Hans fruga beräknas föda i början av april. Citat från hennes blogg; ”Faktumet att jag lever tillsammans med ett fotbollsproffs har slagit mig och det gör mig känslig och ledsen. Man får ofta höra att man är lite orolig att mannen inte ska vara hemma och att jaaa det är vad man har att förvänta sig som fru till en idrottsman, 'hinner han till förlossningen?' är en vanlig fråga som jag har insett nu är helt sjuk, att det ens är ett alternativ. Känns omänskligt. Det finns ingenting i världen som skulle vara viktigare än min förlossning av vårt barn och att det här ens är frågor vi behöver planera efter känns tufft för mig, finner ingen prestige i det överhuvudtaget och vill typ skjuta alla män i hela världen som har prioriterat någonting annat än att vara med sin fru på sin förlossning. Skamligt och pinsamt”

Rätt uppenbart att VNL:s arga fru är anledningen till att han stannar hemma. Ni här ovan som på allvar tror på pennfäktarnas spekulationer kring att Lindelöf står över pga Guidetti är ju lagom efterblivna, haha. Jisses...

Tror ni alltid på vad skvallerblaskor skriver?

Varför får idioten det låta som att de är synd om hon? Hon har inte behövt lyfta ett finger sen hon lyckades snärja Lindehora runt sitt finger.
Citera
2019-03-17, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Hans fruga beräknas föda i början av april. Citat från hennes blogg; ”Faktumet att jag lever tillsammans med ett fotbollsproffs har slagit mig och det gör mig känslig och ledsen. Man får ofta höra att man är lite orolig att mannen inte ska vara hemma och att jaaa det är vad man har att förvänta sig som fru till en idrottsman, 'hinner han till förlossningen?' är en vanlig fråga som jag har insett nu är helt sjuk, att det ens är ett alternativ. Känns omänskligt. Det finns ingenting i världen som skulle vara viktigare än min förlossning av vårt barn och att det här ens är frågor vi behöver planera efter känns tufft för mig, finner ingen prestige i det överhuvudtaget och vill typ skjuta alla män i hela världen som har prioriterat någonting annat än att vara med sin fru på sin förlossning. Skamligt och pinsamt”

Rätt uppenbart att VNL:s arga fru är anledningen till att han stannar hemma. Ni här ovan som på allvar tror på pennfäktarnas spekulationer kring att Lindelöf står över pga Guidetti är ju lagom efterblivna, haha. Jisses...

Tror ni alltid på vad skvallerblaskor skriver?

Så nära John och Lindelöf är så är det inte konstigt att folk tror det. De umgås alltid mycket kring samlingarna, tillsammas med sina barn och spelarfruar umgås de alltid på den lediga tiden.

Det är väl ganska uppenbart att Lindelöf inte tycker det är lika kul om inte john är med? Samma sak med spelarfruarna, om inte john är med. Detsamma med maja och sanna. Om någon av John och Victor inte är med i landslaget blir det jävligt tråkigt för den ena frun
Citera
2019-03-17, 16:06
Bannlyst
HAHA det här var verkligen väntat . Stackars Vigge.. ingen Guidetti...

men nu får han väl som han vill till nästa samling.

Jag har alltid respekterat Vigge som fotbollsspelare, men efter hans betende utanför Scandic i stockholm så har jag ingen respekt kvar för honom alls. I intervjuer verkar han så trevlig, han beskriver hur mycket fansen betyder för honom, varför tar han då baksidor, nekar fans autografer, gömmer sig osv om han nu älskar sina fans.
Citera
2019-03-17, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Hans fru ska ju föda barn. Skärp er, ni är värre än the Sun på skvaller.

Föda barn? Då hade väl inte Lindelöf varit uttagen från första början? Troligtvis har Maja och Sanna snackat ihop sig, och både Lindelöf och Maja är såklart väldigt besvikna att inte John är med.

( De är ju typ bara på landslagssamlingarna som John och Vigge får umgås tillsammas med sina fruar som alltid åker med på samlingarna konstigt nog
Citera
2019-03-17, 16:09
Medlem
Dofternas avatar
Dags för VNL att bryta kontraktet och krita på för Deportivo Alavés istället. Inte ska han behöva sakna sin vän.

Hoppas vid gudarna att det är födseln som är orsaken.
Citera
2019-03-17, 16:15
Medlem
Madgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Dags för VNL att bryta kontraktet och krita på för Deportivo Alavés istället. Inte ska han behöva sakna sin vän.

Hoppas vid gudarna att det är födseln som är orsaken.

Eller dags för Guidetti att bryta kontraket och krita på för Manchester United istället!
Citera
2019-03-17, 16:18
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madgett
Eller dags för Guidetti att bryta kontraket och krita på för Manchester United istället!

Går ej. Guidetti är City.
Citera
2019-03-17, 16:19
Bannlyst
Jag tror inte folk fattar hur nära varandra Johns familj och Lindelöfs familj står varandra.

Tyvärr är detta orsaken. Nästa samling kommer båda vara uttagna var så säkra.
Citera
2019-03-17, 16:20
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Går ej. Guidetti är City.
Guidetti drömde som liten om att spela för Man Utd precis som idolen David Beckham.
Citera
2019-03-17, 16:25
Bannlyst
Folk tror väl att Lindelöf är en oskyldig super trevlig kille. Men han leker messi utanför hotellet i sthlm.. det är riktigt pinsamt
Citera
2019-03-17, 16:27
Bannlyst
Men vi kan väl avvakta till nästa samling. Är vigge med och inte John, då är det ju lugnt. Men om båda är med i truppen, (Förutsatt att inte John Guidetti börjar ösa in mål och få speltid) så är det ju Victor som påverkat Janne att ta ut Guidetti i fortästtningen för att inte gå miste om våran just nu bästa spelare i landslaget.
Citera
2019-03-17, 16:28
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Folk tror väl att Lindelöf är en oskyldig super trevlig kille. Men han leker messi utanför hotellet i sthlm.. det är riktigt pinsamt

Vad gjorde han egentligen utanför hotellet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in