Citat:
Men är du fullkomligt snurrig?
Hur skulle O kunnat dö vid något annat tillfälle än sist när de andra tre är mördade??
Ingen av de andra tre har suiciderat - de har mördats av någon som fortfarande var vid liv efter deras död.
Jag skulle gärna se en hopknyplad teori av dig för hur O kunde dö före någon av de andra... det skulle vara intressant.
Hur skulle O kunnat dö vid något annat tillfälle än sist när de andra tre är mördade??
Ingen av de andra tre har suiciderat - de har mördats av någon som fortfarande var vid liv efter deras död.
Jag skulle gärna se en hopknyplad teori av dig för hur O kunde dö före någon av de andra... det skulle vara intressant.
Citat:
Samtliga uppgifter jag lämnat innehåller uppgiven källa och datum. Lätt att kontrollera.
Jag har aldrig tvingat dig att tro på dessa uppgifter, du har flera gånger skrivit att du inte vill tro på dem. Det är naturligtvis upp till dig om du vill leva i förnekelse och okunnighet.
Bara trist att ägna trådutrymme åt spekulationer som vi redan känner till fakta om.
Successivt har alla uppgifter utom den sista redan nu offentligt bekräftats. Det kommer ske även med uppgiften att endast en förövare mördade bägge barnen.
Som du mycket väl vet sköts utlämnandet av FUP hela tiden fram. A-C A uppgift till mig 8/2 var under följande vecka, sedan Kom ytterligare två meddelande från A-C A att FUP ytterliggare skjutits fram.
Som du mycket väl själv begriper har jag aldrig uppgett när FUP skulle komma, endast refererat A-C As info. Du får nog fråga henne varför FUP dröjde, jag har ingen aning.
Nej nu får du ta och beskriva hur O kunde suicidera före de andra.
Jag är förväntansfull.