2019-03-17, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Har du källa på att han är född med blodskam?
Han gjorde samma sak i Sverige så hade han kommit undan med 14 års fängelse. Fänriken flink bara 14 år för sitt massmord i Falun ,då sköt han ihjäl dugliga samhälles medborgare.

Källa på att denne är född med blodskam, måste vara årets fråga... Att gå in och döda 50 st praktiserande muslimer kommer inte lösa ett skit. Hoppas att de medicinerar honom såpass hårt att man skulle tro att karln är lobotomimerad...
Hade han gjort detta i Sverige hade han fått livstid, minst 30 år. Flink var full som en kastrull när han löpte amok. Han har visat att han skött sig, inte velat göra ett statement så då får han villkorlig efter 14 år. Kolla Malexandermördrarna, de sitter än och lär ju knappast komma ut de närmsta 10 åren.
Citera
2019-03-17, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det är ju helt subjektivt tyckande. Jag tycker att han mycket väl kan vara 28 om jag ser på bilderna. Han har tränat en hel del troligen och är PT. Ofta får personer som tränar styrketräning grövre ansiktsdrag.

Det finns en bild på honom som liten i sin fars famn, fadern har rätt grova ansiktsdrag med.

Tycker inte han ser nedgången ut så man kanske inte ska lägga så stor vikt vid det. Människor ser olika ut helt enkelt.
Citera
2019-03-17, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4nd3r50n
Nej. Det är bara från den första. Vid den andra så var han aldrig inne i skiten, bara utanför.
Aha tack
Citera
2019-03-17, 11:36
Medlem
Beatriceaurores avatar
Det senaste jag hörde om gärningen är att hans tycks ha befunnits ensam skyldig, de andra två har släppts.
Citera
2019-03-17, 11:38
Medlem
JackFoleys avatar
Första mosken var väl en shiamoske? Inte shiamuslimer som begår terrordåd i väst.
Citera
2019-03-17, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Källa på att denne är född med blodskam, måste vara årets fråga... Att gå in och döda 50 st praktiserande muslimer kommer inte lösa ett skit. Hoppas att de medicinerar honom såpass hårt att man skulle tro att karln är lobotomimerad...
Hade han gjort detta i Sverige hade han fått livstid, minst 30 år. Flink var full som en kastrull när han löpte amok. Han har visat att han skött sig, inte velat göra ett statement så då får han villkorlig efter 14 år. Kolla Malexandermördrarna, de sitter än och lär ju knappast komma ut de närmsta 10 åren.

Det spelar väl inget roll. Ett fängelsestraff skall vara för att straffa brottslingen så hårt som möjligt för dens gärningar. Döms man till livstid fängelse så skall det vara livstid, om inte annat för respekt för det anhöriga.

Att skjuta ihjäl dessa muslimer i NZ kommer inte hjälpa ett skit. Man kan hoppas att NZ får en frisk premiärminister som våga föra en hårdare asylpolitik.. Så man kan undvika den här typen problem i framtiden. Den här typen av våldsbrott är ett resultat av en allt för en generös asylpolitik som västvärlden har fört.
Citera
2019-03-17, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det tror inte jag. Då hade bara de vita arga unga männen hittat andra saker de stör sig på och attackerat dem istället, som t ex Pridefestivaler eller abortkliniker.
Sadistiska behovsmördare hittar alltid en anledning för att få kanalisera sin perversa drift.

För att världens I-länder i jakt på naturresurser gör sitt bästa för att förstöra deras hemländer.

De flyr inte från religion, de flyr från rovdrift och korruption.

Riktig analys. Arga män som sett sig ekonmiskt och socialt passeras av de självaste personer som de sett ner på. Turk kör BMW, antigen stulen eller pizzapengar. Blått tar vår jobb och brudar... Hur fan lyckas man bli bortsorterad? Inte deras fel utan etablissemanget eller lösaktiga kvinnornas fel. Kontentan att Sverige kryllar av pojkar som vill bli män, och det är av denna anledning som dessa även flockas till Jordan Peterson. Förlorare skulle jag sammanfatta det.
Citera
2019-03-17, 11:40
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
Frågan är hur oskyldiga var dessa?

Iaf i sverige så lär ju en stor del av muslimerna i en moské hålla på med diverse skit. I Sverige är väl var och varannan i moskén halvkriminell eller tycker sig ha rätt att våldta.

Är det helt fredliga muslimer han sköt så är det ju jättefel. Var det slödder och våldtäktsmän så säger jag grattis
Brukar muslimerna gå runt och fråga sina offer om hur dom är innan dom skjuter eller bombar,
Citera
2019-03-17, 11:41
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Jo du ska läsa koranen! Ta mod till dig och gör det!

Muslimer hävdar ofta att vi är "okunniga" om deras fredliga och fina lära..
Tyvärr stämmer detta. Ingen tycks våga eller vilja läsa koranen. Men gör det!

Koranen är jämfört med Bibeln kort och lättläst. Läs den!

Man behover inte lasa den där sagoboken for att förstå vilka galningar dom ar. Det bevisar deras beteende och deras handlingar.
Citera
2019-03-17, 11:44
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slim-m
100%? Räcker det om jag nämner Breivik?
Du är ute och cyklar helt!
Cyklar helt? Ok?

Breivik begick inte något terrorbrott! Det var massmord.
Citera
2019-03-17, 11:45
Medlem
SicutCervuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raticid
Inledningsvis kom det uppgifter om att tre män och en kvinna hade gripits i Christchurch. Därefter har jag inte hört något om de tre förutom Tarrant själv. Har någon hört/läst något mer om den saken?

En släpptes nästan direkt. Han hörde om vad som hände och gick beväpnad för att hämta sitt barn i skolan.

Det är tydligen en dålig idé att gå med draget vapen mot en skola under pågående terrorattack.
Citera
2019-03-17, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Det spelar väl inget roll. Ett fängelsestraff skall vara för att straffa brottslingen så hårt som möjligt för dens gärningar. Döms man till livstid fängelse så skall det vara livstid, om inte annat för respekt för det anhöriga.

Att skjuta ihjäl dessa muslimer i NZ kommer inte hjälpa ett skit. Man kan hoppas att NZ får en frisk premiärminister som våga föra en hårdare asylpolitik.. Så man kan undvika den här typen problem i framtiden. Den här typen av våldsbrott är ett resultat av en allt för en generös asylpolitik som västvärlden har fört.

Hårdare hur? Förbud mot muslimer eller tajta till generellt? Jag personligen är mot familjeåterförening med anledning av att det hindrar fler som vågar ta steget att fly. Om du inte flyr med din familj så anser jag inte att skyddsbehovet finns. Lille Alan dog i de grekiska vattnen för hela familjen tog risken, att sitta och vänta ut så staten Sverige flyger in folk är för mig inte ett skyddsbehov. Det blev lite OT. Ber om ursäkt för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in