2019-03-17, 07:14
Medlem
Custom_mades avatar
Musik för öronen att höra om döda muslimer oavsett vad man tycker om han som gjorde det!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Truthseeker
Det du skriver stämmer bra. De flesta här har väldigt ytliga kunskaper för att driva påverkansoperationer mot Islam. Men, when push comes to shove är de helt jävla vilse. Ignoranta och obildade, men också rädda för det okända.

"Ignoranta och obildade säger du"?

Vem är det som är ignorant och obildad egentligen, som enbart läser fake news (statsmedia/judemedia) som utelämnar information som att denna moske radikaliserat och skapat IS terrorister. Hade du inte varit en massinvandringsvurmare och "påverkansoperatör" så kan jag garantera att detta hade varit utav intresse även för dig, men nu passar det inte erat narrativ om de "stackars muslimerna"..

https://dailystormer.name/christchurch-new-zealand-mosque-recruited-al-qaeda-jihadists-killed-in-drone-strikes/
Senast redigerad av Pk-slakt 2019-03-17 kl. 07:21.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghibellino
Tack för ett civiliserat svar.

Jag har två invändningar även om det ligger en del i vad du skriver.

För det första behöver man inte vara högerextrem för att känna oro och frustration över en dålig migrationspolitik. Det finns verkligen en fara i omfattande förändringar av den etniska sammansättningen i en nation. Något som politikerna helt nonchalerar.

Dessutom, det är inte radikala muslimer som är det största problemet enligt mitt sätt att se. Det är själva religionen som jag anser vara en fara för Europa. Jag vill inte att dess värderingar sprids här. Så enkelt är det.

Men västvärldens inblandning i andra länder har definitivt skapat mer problem än det löst. Många muslimer har en legitim anledning att hata oss, ur det perspektivet. Många oskyldiga har drabbats p.g.a."vår" militära aktivitet på olika håll i världen.

Tack detsamma.

Västvärldens inblanding i andra länder är de facto orsaken till att Europa har svämmats över av flyktingar.

Du vill inte att Islams värderingar sprids, men du glömmer bort att Islam är en Abrahamitisk religion. Detta innebär självfallet att värderingarna mellan religionerna är väldigt snarlika. Jag tror att din räddsla tar över istället för förstånd, vilket är synd då du verkar vara förståndig och trevlig i övrigt.
Senast redigerad av -Truthseeker 2019-03-17 kl. 07:18.
Citera
2019-03-17, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MEGADOLON
Jo jag vet, men tänkte mest på den trötte Hans tjat om vapenlagar!!! När fan har ett terrordåd utförts med jaktvapen??! Så att som sk terrorexpert prata om hårda vapenlagar är enbart tröttsamt.

Ja du, ska väl vara Lasermannen då. Nä har ingen koll på vad denne använde.
Citera
2019-03-17, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Truthseeker
Tack detsamma.

Västvärldens inblanding i andra länder är de facto orsaken till att Europa har svämmats över av flyktingar.

Du vill inte att Islams värderingar sprids, men du glömmer bort att Islam är en Abrahamitisk religion. Detta innebär självfallet att värderingarna mellan religionerna är väldigt snarlika. Jag tror att din räddsla tar över istället för förstånd, vilket är synd då du verkar vara förståndig och trevlig i övrigt.
Läs Koranen och sedan det Nya testamentet. Om du efter det fortfarande påstår att deras värderingar är snarlika, så är du en lögnare. Jag antar att du nu säger sådana saker enbart av ignorans.

För en som läst stora delar av de båda skrifterna, är det ett helt absurt uttalande du gör.
Citera
2019-03-17, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Nytt begrepp: vit facistisk terror, VFT

Jämföra miljoner med ett tiotal..
Citera
2019-03-17, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

Det ökar bara på skadan för de som vill ha en mildare förändring och inte drakoniska sådana och leder till att framtida debatter blir förstörda för att man nu har en till Breivik att lyfta fram.

Framtida debatter blir förstörda?! Vilka debatter? Debatt mellan vilka då? Jag har inte sett någon debatt i offentligheten som diskuterar någonting av större relevans. Svenskars kommande minoritetsstatus i Sverige, det svenska folkets, Europas och den vita rasens undergång tas ju aldrig upp i några debatter, så vad är det du yrar om?

Har debatter stoppat invandringen i något vitt västland? Har debatter börjat skicka ut kulturberikarna ur något vitt land? Har debatter återtagit makten över media i våra länder från "globalisterna"?

Jag måste ha missat dessa debatter, som nu kommer bli förstörda. Jag har inte svaren på hur vi ska lösa alla problem, men att framtida debatter i SVT, TV4, Aftonbladet och DN kommer rädda oss tvivlar jag starkt på.
Citera
2019-03-17, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pk-slakt

Vem är det som är ignorant och obildad egentligen, som enbart läser fake news (statsmedia/judemedia) som utelämnar information som att denna moske radikaliserat och skapat IS terrorister. Hade du inte varit en massinvandringsvurmare och "påverkansoperatör" så kan jag garantera att detta hade varit utav intresse även för dig, men nu passar det inte erat narrativ om de "stackars muslimerna"..

https://dailystormer.name/christchurch-new-zealand-mosque-recruited-al-qaeda-jihadists-killed-in-drone-strikes/

På filmen från moské nr 2 där folk springer runt och skriker och ej bryr sig om skadade så har många klädsel som förknippas med extrem Islam. Kläder man ser på jihadister i Afghanistan och Syrien. Dessa muslimer som dog verkar ha varit rätt radikala, stödjer sharia och att Islam skall dominera över icke-muslimer.
Citera
2019-03-17, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pk-slakt

Vem är det som är ignorant och obildad egentligen, som enbart läser fake news (statsmedia/judemedia) som utelämnar information som att denna moske radikaliserat och skapat IS terrorister. Hade du inte varit en massinvandringsvurmare och påverkansoperatör så kan jag garantera att detta hade varit utav intresse även för dig, men nu passar det inte erat narrativ om "stackars muslimer"..

Vi har idag tillgång till nyheter från förstahandskällor. Vad innebär detta? Det innebär att stormedias inflytande successivt kommer att minska. Däremot är det än viktigare än någonsin att vara källkritisk då informationen kan komma från källor med bakomliggande agenda. Därtill har stormedia och average Joe politiska åsikter som speglar deras nyhetsförmedling.

Alltså, det är både lättare och svårare att handskas med information idag. Det sagt, du länkar till The Daily Stormer....
Citera
2019-03-17, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Utveckla. Vad är skillnaderna i kort? Är gamla testamentet det judar läser eller de läser Tora?

Finns det någon rimlig förklaring till varför nya Zeelands premiärminister står med huckle? Brukar icke kristna ha kors eller andra kristna symboler när vi blir drabbade?
Citera
2019-03-17, 07:45
Medlem
Citat:
På filmen från moské nr 2 där folk springer runt och skriker och ej bryr sig om skadade så har många klädsel som förknippas med extrem Islam. Kläder man ser på jihadister i Afghanistan och Syrien. Dessa muslimer som dog verkar ha varit rätt radikala, stödjer sharia och att Islam skall dominera över icke-muslimer.

Länk moské nr 2?
Citera
2019-03-17, 07:49
Medlem
Citat:

Sannolikt var de terrorister, terroristsympatisörer, terrorsponsorer eller blivande terrorister hela bunten. Av bilderna att döma ser de ut som pakistanier eller nåt och de innebär att de till stor del också var kriminella, pedofiler och barnvåldtäktsmän, utöver att vara allmänt ofräscha och osympatiska.

Alla normala vita som ser bilder på överlevarna känner nog rent instinktivt bara "usch!". Det är samma biologiskt betingade och instinktiva äckel och obehagskänslor som en icke-hjärntvättad vit människa känner när de ser en bild på Özz Nujen. Pga detta och pga alla otaliga övergrepp och illdåd som dessa bruna varelser har utsatt vita för så känner folk ingen sympati, snarare spontan glädje.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in