Citat:
Ursprungligen postat av
deadset
Vem stöder terrordådet i NZ?
Jag påvisar bara hyckleriet hos alla dessa idioter som nu kryper fram ur sina gömmor helt plötsligt och ska börja fördöma terrordåd. Jag såg inte röken av dem förra året när muslimer utförde 1976 dödliga terrorattacker som skördade över 20.000 offer. Då var det tyst. Men nu, när förövaren har vit hud och offren är muslimer, då vaknar plötsligt hela landet till liv och alla "goda" människor ska fördöma terrordåd. De hade 1976 chanser förra året.
Nu har fredens man på Flashback uttalat sig igen om statistik.
De flesta offer för terrorattacker är muslimer själva. Majoriteten av terroristattacker utförs i länder som Irak, Syrien och Pakistan, inte i Sverige eller Nya Zeeland.
I Irak har hundratusentals människor dött på grund av USA:s krig. Innan USA gick in hade lrak aldrig haft en enda självmordsbombning i sin historia, efter USA:s intåg är siffran ca 1900 självmordsbombningar (2015). Pakistan hade 1 totalt Innan 9/11, nu har de haft hundratals självmordsbombningar. Måste vara en ren slump att så många terrorister skapats sen väst gick in i den delen av världen.
Du måste fatta för ditt eget bästa att det är lika illa och vidrigt när muslimer i Irak dör pga terrorism som när kristna i Sverige eller Frankrike dör. Om du inte kan känna empati för oskyldiga människor oavsett religion så behöver du vård NU.
Sluta gotta och jubla över misär och elände och jag lovar dig att du kommer bli frisk till slut.