2019-03-16, 23:32
Medlem
mr-mystics avatar
Ok måste erkänna att jag har rätt dålig koll på Nya Zeeland. Är det mycket kriminalitet från muslimer? Är det ens många muslimer där? Känns ju annars som ett land som inte borde ha ett sådant problem då dom inte koloniserat i mellanöstern etc (men det har ju visserligen inte vi heller gjort)?

Känner att man ej kan lita på den nyblivna muslimska inrikesministern angående att landssorg råder i landet etc. Nån som har kontakter i nya Zeeland som kan dementera el bekräfta detta?
Citera
2019-03-16, 23:34
Medlem
Videoklipp:
Attacken (16:56)
Efterverkan (01:19)
Finns även i min signatur!

Moskéerna:
Masjid Al Noor (41 döda)
Linwood Mosque (8 döda)
Musik:
The British Grenadiers - Fife and Drum
Grün Ist Unser Fallschirm Remix
Crazy World of Arthur Brown - Fire
Manuel - Gas Gas Gas
Serbia Strong - Kebab Remover
Masjid Al Noor är moskén som har kopplingar till Al-Qaida. Men sen så är ju 75% av alla ”smutshus” det.

Nu ska vi sova gott så man har en trevlig morgonläsning till kaffet och mina ägg & baconmackor.

Mina tankar går till GM som sitter ensam i en cell just nu. Och dom 50 döda kan tala om för sina systrar och bröder att ni ligger ensamma i en frys utan Allah i närheten.
Citera
2019-03-16, 23:34
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Vad spelar det för roll? 0rganets inställning till det islamistisk terror är inte ett argument för att stöda terrordåden i NZ.

Vem stöder terrordådet i NZ?

Jag påvisar bara hyckleriet hos alla dessa idioter som nu kryper fram ur sina gömmor helt plötsligt och ska börja fördöma terrordåd. Jag såg inte röken av dem förra året när muslimer utförde 1976 dödliga terrorattacker som skördade över 20.000 offer. Då var det tyst. Men nu, när förövaren har vit hud och offren är muslimer, då vaknar plötsligt hela landet till liv och alla "goda" människor ska fördöma terrordåd. De hade 1976 chanser förra året.
Citera
2019-03-16, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallbrandt
Så var det bekräftat.

Brenton Tarrant är i likhet med Breivik en ensamvarg utan varken cell eller organisations-tillhörighet.

Ytterligare en ensam man med storhets-vansinne som upplever att han missunnats den uppmärksamhet han förtjänar och av den anledningen genomför en sånt här vansinnes-aktion.

Det finns inget skäl till dessa två massakrer, förutom att det drar uppmärksamhet till gm. Samma som Stephen Paddock, med skillnaden att Breivik och Tarrant inser att dom måste ha ett motiv utåt sett för att inte betraktas som dom ensamma galningar dom är.

Skriv ett manifest, välj ut en grupp och skjut så många som möjligt så finns det tillräckligt många idioter i världen som köper att du har en agenda.

Det är en typ av extrem trolling. Köp det inte.

Ja det var ju klart från början att han var ensam. Det finns knappt några västerländska terrororganisationer. De dåd som har varit har alltid utförts av ensamma gärningsmän. Breivik, Ausonius och vilka det nu är har alltid agerat på eget initiativ.
På det sättet skiljer de sig en aning från muslimska där det ofta är en organisation bakom. Dock har det på senare år blivit allt mer ovanligt med flera gärningsmän även vid muslimska attacker.
Citera
2019-03-16, 23:37
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Varav de flesta av dessa 20000 offer är muslimer själva. Påstår du att du bryr dig om dessa? Fatta att ditt snacka och försök till övertygekse bara visar på hur extremt lågbegåvad du är.

Offren är både muslimer och icke-muslimer. Några dagar innan detta terrordåd så slaktades lika många kristna i ett muslimskt terrordåd. Var höll du hus då? Eller är det enbart när förövaren har vit hud som det passar att fördöma?
Citera
2019-03-16, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det värsta du har sett? Precis alla ISIS-filmer och dylikt är oerhört mycket mer brutala och motbjudande.

Den här filmen tror jag dessutom att många vita människor spontant blev väldigt glada och upprymda av att se. Även personer som är ganska pk utåt sett satt nog och skrattade och tjoade när de såg filmen.

Många vita har blivit väldigt avtrubbade av allt det extrema våld och alla otaliga vidriga övergrepp deras folk har utsatts för av bruna och muslimer. De har därför noll sympati med dessa folkgrupper som finns i vita nationer idag.

Det hela är en väldigt förutsägbar konsekvens av den politik som makthavarna i väst har för under senare decennier. De som främst bör klandras för att det har blivit såhär är "globalisterna" som har makten i västvärlden och som medvetet har frambringat massinvandringen och mångkulturen.

Hinner bara svara snabbt på ditt inlägg. Förstår vad du säger, att vita människor skulle bli glada över detta är sjukt, en treåring dog. Självklart är massinvandringen frambringat och där är USA den riktiga terrorisen. Du hade inte haft någon massinvandring att tala om, om det inte vore för att USA ska in i varenda land och skapa kaos. I ärlighetens namn har jag inte velat kolla på halshuggningar, hägningar osv som de patetiskt äckliga ISIS har utfört. Med andra ord du har inte en aning om vilka videos jag sett och detta dåd är definitivt dt äckligaste jag sett. Att jag inte skrattade och njöt av filmen kanske beror på att jag inte är 100% vit eller vad tror du?
Citera
2019-03-16, 23:38
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alltidantidig
Ytterligare? Vilket är de tidigare nazistiska terrordåden?

Om du inte vet det så är du förbluffande outbildad men starta gärna en tråd om du vill veta!

Här är ytterligare ett av offern för nazisten:

Talha Rashid, 21 avrättad framför sin fader:
https://pbs.twimg.com/media/D1v95keX4AMm0CV.png
Citera
2019-03-16, 23:39
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alltidantidig
Dailystormer verkar vara nere just nu:
https://dailystormer.name/christchurch-new-zealand-mosque-recruited-al-qaeda-jihadists-killed-in-drone-strikes/

Hittade massor av med artiklar tidigare, men google News verkar ha "censurerat" allt med christchurch i.

Jag kom in, tack.

Citat från artikeln:

Citat:
Brenton Tarrant is a hero.

Citat:
If a Moslem is not an active terrorist himself, he is at least a moral supporter of terrorism.*They all have connections to terrorism, because they all support terrorist organizations.
And they all deserve to die.

Känns inte som att de har ett intresse av att utmåla moskén som ett terrornäste.

Lite sökningar bland mer etablerad media visar dock att det verkar stämma att två terrorister (muslimska konvertiter) var besökare i aktuell moské. Det framgår dock inte att det var i moskén de radikaliserades. Det är ju ganska vanligt att radikaliseringen sker snarare över nätet, än genom predikanter som man träffar i moskén.
Citera
2019-03-16, 23:39
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravodlat68
Vad vi ska diskutera?
Varför du ska framhålla dig själv som en jävla vapenguru och bättre än skytten ifråga på att hantera vapen. Lite mindervärdeskomplex tycker jag mig kunna se!

Ska jag behöva förklara det?
Citera
2019-03-16, 23:40
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BibelSkribent
OK?

Moskén i sig var en grogrund till extremism, därför han valde just denna moské. Står i hans manifest.
Moskén hade även en Youtube-video som länkades med ”Do not show to non-muslims” i beskrivningen. Denna video togs ner fort.

OCH NEJ, jag försvarar inte massmord, men jag försvarar fri fakta. Det han gjorde var hemskt och jävligt fel men att förvränga fakta är inte bra det heller. Att ISIS vill döda oss är ingen nyhet och att de utfört terrordåd här som är så mycket grymmare här än vad media ens berättar för oss... det är lika fruktansvärt. Och där finns det inga fakta om att koncertbesökarna i Paris ville ta över den arabiska världen - Innan de blev lemlästade.
Ja presis som sagt är extremt sällsynt historiskt sätt med vita terrorister i muslimska länder. Dvs dom kan känna sig jävligt trygga vad rasfrämmande våld anbelangar.
Citera
2019-03-16, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Om du inte vet det så är du förbluffande outbildad men starta gärna en tråd om du vill veta!

Här är ytterligare ett av offern för nazisten:

Talha Rashid, 21 avrättad framför sin fader:
https://pbs.twimg.com/media/D1v95keX4AMm0CV.png
Du är ju mentaltstörd på riktigt. Läs hans manifest för sjutton, han ser sig själv som en eko-fascist samtidigt som hans drömstat är kommunistdiktaturen Kina.
Citera
2019-03-16, 23:41
Medlem
NickSonnys avatar
Jag lät min fru titta på filmen. Hon ville se hela, trots att jag avrådde henne från det. För att jag mått dåligt efteråt.. Mådde på riktigt illa. Hatar när oskyldiga dör.
Efter att hon sett den sa hon att det var sjukt att någon kan vara så grym. Att gå tillbaka och skjuta på redan liggande är fucking sjukt.. Håller med henne.
Sen sa hon att det "kanske är karma" på grund av alla terrorhandlingar som muslimer utsätter "infidels" för.
Har svårt att argumentera mot..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in