Citat:
Ursprungligen postat av
thug4life
Såg videon precis. Det absolut värsta jag har sett. Helt otroliga individer som skriver på denna sida. Helt sanslöst att man på något sätt försöker rättfärdiga detta terrordåd. Skrämmande att läsa era inlägg och vet att man delar detta land med er. En lättnad känner jag för de personer här inne som har vett nog i huvudet att avfärda detta dåd.
NEJ!
Jag försvarar inte våldtäktsmän eller andra terrordåd, ovanstående är precis lika hemskt.
Det värsta du har sett? Precis alla ISIS-filmer och dylikt är oerhört mycket mer brutala och motbjudande.
Den här filmen tror jag dessutom att många vita människor spontant blev väldigt glada och upprymda av att se. Även personer som är ganska pk utåt sett satt nog och skrattade och tjoade när de såg filmen.
Många vita har blivit väldigt avtrubbade av allt det extrema våld och alla otaliga vidriga övergrepp deras folk har utsatts för av bruna och muslimer. De har därför noll sympati med dessa folkgrupper som finns i vita nationer idag.
Det hela är en väldigt förutsägbar konsekvens av den politik som makthavarna i väst har för under senare decennier. De som främst bör klandras för att det har blivit såhär är "globalisterna" som har makten i västvärlden och som medvetet har frambringat massinvandringen och mångkulturen.