2019-03-16, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
LOL..han är inte snygg.

Kort är han också drygt 167 cm (5 foot 6 inches) Korta killar har svårare att få till det med tjejer, kanske därför han hämnades..

Skojar du eller vad gör du?

Jag har inte sagt något för att försvara denna hemska handling.

Men han har inte gjort sig skyldig till att vara ful eller att ha bott i sin mammas källare.

Skulle aldrig få för mig att kalla Kalifatets ledare för en småväxt odugling... oh wait.
Citera
2019-03-16, 22:45
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
https://www.expressen.se/nyheter/vardagshjalten-jagade-och-hjalpte-gripa-skytten-/

Jävla hjälte den här snubben, krävs big balls att agera som han gjorde. (Om det nu stämmer.)

Fake news. Framgar inte i video. En lognaktig muzze som vill framsa som en hjalte han inte är.
Citera
2019-03-16, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thug4life
Såg videon precis. Det absolut värsta jag har sett. Helt otroliga individer som skriver på denna sida. Helt sanslöst att man på något sätt försöker rättfärdiga detta terrordåd. Skrämmande att läsa era inlägg och vet att man delar detta land med er. En lättnad känner jag för de personer här inne som har vett nog i huvudet att avfärda detta dåd.

NEJ!

Jag försvarar inte våldtäktsmän eller andra terrordåd, ovanstående är precis lika hemskt.

Det värsta du har sett? Precis alla ISIS-filmer och dylikt är oerhört mycket mer brutala och motbjudande.

Den här filmen tror jag dessutom att många vita människor spontant blev väldigt glada och upprymda av att se. Även personer som är ganska pk utåt sett satt nog och skrattade och tjoade när de såg filmen.

Många vita har blivit väldigt avtrubbade av allt det extrema våld och alla otaliga vidriga övergrepp deras folk har utsatts för av bruna och muslimer. De har därför noll sympati med dessa folkgrupper som finns i vita nationer idag.

Det hela är en väldigt förutsägbar konsekvens av den politik som makthavarna i väst har för under senare decennier. De som främst bör klandras för att det har blivit såhär är "globalisterna" som har makten i västvärlden och som medvetet har frambringat massinvandringen och mångkulturen.
Citera
2019-03-16, 22:47
Medlem
mr-mystics avatar
Assa nu tar deras minister på sig slöja osv för att visa sympati med muslimerna. Var det vanligt att muslimska kvinnor tog av sig sin slöja efter islamitisk terror i västländer?
Senast redigerad av mr-mystic 2019-03-16 kl. 22:50.
Citera
2019-03-16, 22:50
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det värsta du har sett? Precis alla ISIS-filmer och dylikt är oerhört mycket mer brutala och motbjudande.

Den här filmen tror jag dessutom att många vita människor spontant blev väldigt glada och upprymda av att se. Även personer som är ganska pk utåt sett satt nog och skrattade och tjoade när de såg filmen.

Många vita har blivit väldigt avtrubbade av allt det extrema våld och alla otaliga vidriga övergrepp deras folk har utsatts för av bruna och muslimer. De har därför noll sympati med dessa folkgrupper som finns i vita nationer idag.

Det hela är en väldigt förutsägbar konsekvens av den politik som makthavarna i väst har för under senare decennier. De som främst bör klandras för att det har blivit såhär är "globalisterna" som har makten i västvärlden och som medvetet har frambringat massinvandringen och mångkulturen.

Jag kanner bara likgiltighet nar jag ser den. Dessutom tycker jag han klantade till sej. Han kunde varit mycket mer effektiv med tanke pa hur lange han forberret sej. Mycket mallost skjutande i onodan.
Citera
2019-03-16, 22:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Återigen är det inte islam i sig som är problemet. Problemet är istället iden att religiösa vanföreställningar kan ha någon som helst politisk tyngd i Sverige.
Ja det spelar ingen roll, min poäng är att det är en helt annan diskussion än att samtidigt sitta och rättfärdiga att någon har MÖRDAT ett 50-tal personer. Som vissa gör.

Det får stå för dom, men det kommer fortfarande inte att förhindra en enda framtida terrorattack i Europa. Att någon har utfört denna attack på andra sidan jordklottet. Som så vitt jag vet inte ens har haft problen med muslimer som begår attacker där.

Om man vill se ett terrorkrig så stå hellre för det, men det är bara trams att det här kommer skydda några medborgare här. Konsekvensen blir sannolikt mer islamistisk terror och/eller att hårdare lagar införs mot just högerextrema rörelser.
Citera
2019-03-16, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Fake news. Framgar inte i video. En lognaktig muzze som vill framsa som en hjalte han inte är.

Absolut inte sant. Fake news, som du sa.

Sen så var vapnet tomt på skott, därför han böt vapen.
Citera
2019-03-16, 22:52
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Nej naturligtvis inte, men det innebär inte att vi måste ha öppna gränser och släppa in alla som vill komma hit. Ju fler muslimer vi har i vårt samhälle desto mer sånt här kommer vi att få se från bägge sidor. På något sätt måste man ju få politikerna att fatta detta, men det är oerhört trögt. Du verkar heller inte ha insett problemet fortfarande, men du kommer att förstå en dag.

Utlovad saknar förmåga att se orsak och samband. Hon har fortfarande inte förstått sambandet mellan muslimsk massinvandring och gruppvåldtäkter mot svenska barn. På samma sätt kommer hon heller aldrig förstå sambandet mellan mångkultur och dessa typer av attacker fram och tillbaka mellan rivaliserande folkgrupper. För henne är det "allas lika värde" och handhjärta för hela slanten.
Citera
2019-03-16, 22:52
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BibelSkribent
Absolut inte sant. Fake news, som du sa.

Sen så var vapnet tömt på skott, därför han böt vapen.

det säger han ju, han plockade upp hagelgeväret trots att det var oladdat. Jag skulle gissa att han var en av de som vart arrresterad i början, när det var 2 snubbar till och en kvinna. Polisen förhörde honom och släppte honom. Det lär ha funnits vittnen till det hela. Vi får se vad som kommer fram. COvington grejen utvecklades ju inom bara ett par dagar.
Citera
2019-03-16, 22:53
Medlem
ja, vad ska man ta ifrån detta ? finns ingen mer återvändo efter något som detta. Det kommer fortsätta med hämnd och varje liten kåt jävel med en go-pro som vil bli känd kommer kopiera detta och spiralen kommer öka och öka tills allt går åt helvete . våra politiker kommer fortsätta med det dom gör, dvs öka sprickan mellan människor i vårt samhälle, tvinga människor i grupper och strukturer som dom inte vill befinna sig och då och då kommer nåt som detta ske, från alla möjliga håll. vart fan ska man flytta så man inte behöver kolla över sin axel hela tiden, sverige verkar vara körd iaf
Citera
2019-03-16, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
finns ingen video från andra lokalen din mupp , förrutom aftermathen
Citera
2019-03-16, 22:54
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Det är religionsfrihet i de demokratiska länderna såvitt jag vet. Oavsett vad man tycker om olika grupper har man ingen rätt att skjuta ner dem med automatvapen när de samlas.

Religionsfriheten hjälper inte.
Det har dödats flera hundra i terrorattacker i Europa, trots religionsfrihet.

Religionsfriheten riskerar istället att förvärra alla religiösa och etniska konflikter.

Länder utan religionsfrihet drabbas aldrig av terrorattacker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in