Citat:
Ursprungligen postat av
rappytt
Tror inte att det är banala uppgifter som maskas. Det är uppgifter som skulle få allmänheten att reagera negativt och få föräldrarna att framstå som grymma, galna och konstiga. Som om vi inte visste det redan?
Det som maskats är det som skulle ge en hel bild av allting och de kopior som också är maskade tror jag handlar om kopior på det som rör barnen, barnens "sjukdom".
Allt skulle ligga framme och få fungera som bevis(underlag/ förklaring, kanske bortförklaring) på föräldrarnas iscensättande av morden på sina barn.
Och har jag rätt angående maskandet av dessa kopior så är det än mer förödande för både dessa
lidande och uppoffrande föräldrarna och deras anhöriga att
sanningen om ME även den då maskas.
Och sanningen om dessa
ofattbart fysiskt sjuka barnen har inte heller den fått komma fram i form av offentliggörande av flickornas obduktionsprotokoll.
ME, en sjukdom så märklig att den bara syns, kan beskrivas, när någon lever.
Men ändå så märklig att någons
ofattbara fysiska sjukdom inte går att fastställa medan den drabbade lever.
Och ännu mer märklig är den sjukdomen då ingen tycks självdö av den fast att de som lever med den beskrivs som
döda redan i livet.
Nej, då. Utan antingen måste den drabbade ta livet av sig själv, eller, som senast(!) i Höga kusten, att man ber någon annan ta livet av en, det vill säga man blir dödad(mördad).
Varför var föräldrarna så drivande om hemundervisningen?
Och då man misstänkte samma "sjukdom" hos även den yngre så misstänker jag att ME var något som föräldrarna också drev på om.
Vi kanske har lyssnat för mycket på föräldrarna
Varför ville föräldrarna ha sina båda döttrar hemma?
Flickorna presterade också mycket väl i hemundervisningen och pappa Oskar var nöjd med hemundervisningen.
Och lärare som knackade på dörren när familjen låg död hade trott att familjen kanske rest bort under julen.
Så pass friska var barnen trots sin
ofattbara fysiska sjukdom och Agnes var så pass frisk att hon skulle börja vara i skolan igen.
Och inte långt före det sägs att hon varit på skolavslutningen.
Vad hade egentligen dessa båda döttrar symptom på?
Eller kanske hade de inga symptom på något alls?
Mycket går att förklara, förklara bort, kring
grundorsaken, om det bara gällt ett barn.
Nu gäller det två barn. Jag har svårt att placera in Moa i allting, men de båda döttrarna tycks ha fått leva(och dö)ett identiskt liv.
Jag såg i ett annat inlägg av dig om detta med "enad front", att föräldrarna höll en
enad front gentemot sina båda barn och det har jag sett tidigare i en annan familj där narcissism förekom.
Mycket av detta som hände i Bjärred kan förklaras med narcissism som
grundorsak hos båda föräldrar.
Inte allt, men väldigt mycket.
Och då detta med
föräldrarna påverkade av stora doser men att barnen var opåverkade betyder det att flickorna, om narcissism är grundorsaken hos föräldrarna, redan var så väl tuktade och så nedtryckta att föräldrarna visste att deras båda barn inte skulle våga protestera genom att bjuda på motstånd?