Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Jag tror att du har rätt. Bra grävt och analyserat.
Vill inte ta åt mig äran av att ha gjort detta helt på egen hand, men uppsatsen, en C på 15 p, är absolut intressant! Den, en pdf, går att hitta genom rubriken/titeln:
"Jag är mitt eget offer och förövare" : En kvalitativ studie om sexuellt självskadebeteende
Hur kopplingen mellan HW, en av de två författarna till arbetet, och LW ser ut, det vet jag inte riktigt. Vi kan nog helt utesluta att LW skulle vara en av de 5 djupintervjuade unga kvinnorna, då det anges att de alla var 25 år eller yngre, så det går bort.
Men för mig är det uppenbart att HW har informerat KEH på tidningen Metro om att svartsjuka skulle vara orsak till att LW var försvunnen. HW som alltså bor/bodde hos UW.
Länk:
https://www.metro.se/artikel/kvinna-misst%C3%A4nkt-kidnappad-uppgifter-om-svartsjukedrama
Det har i tråden förts fram uppgifter om att LW hade väldigt svårt att avstå från sex med SD och att hon mått dåligt över det. Är det nån som vågar sig på att spekulera högt om det är ett sexuellt självskadebeteende hos LW som gjort att hon fått kontakt med HW?
Kopplingen mellan HW och KEH är säkerställd, men jag vet inte om han i sin tur varit nära vän med LW.
Vet tråden?
Fotnot: Vill påminna om att 'W' står för olika efternamn vad gäller HW resp UW.