Citat:
Ursprungligen postat av
stepthefuckback666
Rätt random snubbe som inte har så mycket att förlora. Han klippte lite musslor.
No big deal. En bit in på 30-talet så kommer detta ske dagligdags.
Citat:
Ursprungligen postat av
matau
Det är just sådana män som han som etablissemanget är rädda för.
Eller så är det precis denna sortens reaktion man behöver för sina syften. Vem vet, de kanske till och med aktivt försöker skapa "sådana män"? De med makt är utan tvekan de mest perversa och ondskefulla ibland oss.
I vilket fall, en intressant video. Om Breivik hade streamat hade den videon naturligtvis varit nummer ett, men detta är naturligtvis den främsta videon av sitt slag idag hitintills. Muslimer reagerar på samma vis som icke-muslimer när de utsätts för terror: nästan total frysning och skräck. Otäckt att beskåda och jag får precis samma ångest när jag ser detta som när jag ser muslimernas otäcka härjningar. Däremot är den på sätt och vis bra såsom ett komplement till de tusentals muslimska hemskheterna - den ligger så att säga rätt i tiden.
Vi som inte rör oss i sociala sammanhang får förmodligen anledning att se framt emot fler av denna sorts videor. Muslimer avskyr västerlänningar och västerlänningar kommer lära sig avsky muslimer. Det kommer nog bli lite som IRA, mer och mer extrema dåd.
Fram med popcornen grabbar!!