2019-03-16, 19:35
Medlem
felpost
Citera
2019-03-16, 19:36
Medlem
Jag tänkte bara säga: GRATTIS till alla politikersvin som äntligen får igenom alla massövervakningslagar som de hela tiden ville ha. GRATTIS till alla politikensvin som äntligen får igenom alla anti-yttrandefrihetenlagar som de hela tiden ville ha. GRATTIS!
Citera
2019-03-16, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkvadd
Ja, lägg märke till att jag aldrig hävdat att GM INTE är en psykopat.

Bara att hans gärning inte kan visa på att han skulle ha psykopati.

Som du säger kan man spekulera, men att uttala sig träffsäkert som vissa gjort i denna tråden är nonsens.

Rätt random snubbe som inte har så mycket att förlora. Han klippte lite musslor.

No big deal. En bit in på 30-talet så kommer detta ske dagligdags.
Senast redigerad av stepthefuckback666 2019-03-16 kl. 19:43.
Citera
2019-03-16, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackFoley
Så klart han nekar till att vara nazist. Ingen vill erkänna att dom är nazist. Inte ens NMR. Han vill se etniskt ren stat alltså nazism.
Nordkorea vill också ha en etniskt ren stat, men dom är knappast "nazistiska" för det.
Citera
2019-03-16, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stepthefuckback666
Rätt random snubbe som inte har så mycket att förlora. Han klippte lite musslor.

No big deal.

Det är just sådana män som han som etablissemanget är rädda för.
Citera
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 22juni41
Han tog skydd varje gång han bytte magasin, precis som soldater gör. Snarare det var araben som försökte fly medans gärningsmannen var upptagen med att skjuta folksamlingen i den andra sida men otur för araben att hans ammo tog precis slut och skulle ta skydd för ladda om.

Citat:
Ursprungligen postat av 22juni41
Nja jag tror att han tog skydd varje gång han bytte magasin, precis som soldater gör. Snarare det var araben som försökte fly medans gärningsmannen var upptagen med att skjuta folksamlingen i den andra sida men otur för araben att gärningsmannens ammo tog precis slut och skulle gå in i korridoren igen, då de två kom in samtidigt.
Skydd ifrån vad? Regn?

Det är en skymf att jämför fegisen med soldater. Jag pratar inte om attacken som skedde på första moskén. Ynkryggen blev iväg jagat av en obeväpnat muslim i den andra moskén.

Edit:
Citat:
When Brenton Tarrant advanced towards the Linwood mosque in New Zealand's Christchurch, killing those in his path, Abdul Aziz did not hide.

Instead, he picked up the first thing he could find, a credit card machine, and ran outside screaming "Come here!"

But he drove away and Aziz said he chased the car down the street to a red light before it made a U-turn and sped away.

Latef Alabi, the Linwood mosque's acting imam, said the death toll would have been far higher at the Linwood mosque if it was not for Aziz.
Länk
Senast redigerad av TAXIDRIVER020 2019-03-16 kl. 19:45.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkvadd
Ja, lägg märke till att jag aldrig hävdat att GM INTE är en psykopat.

Bara att hans gärning inte kan visa på att han skulle ha psykopati.

Som du säger kan man spekulera, men att uttala sig träffsäkert som vissa gjort i denna tråden är nonsens.

Nej jag håller med dig helt och hållet. Jag har inte heller sagt att han absolut inte är en psykopat men med det lilla vi vet och om jag tvingas att spekulera så är det inte min första eller andra gissning.

Gärningen isig räcker inte till som du säger. Däremot tyder den på en stark övertygelse vilket lika gärna kan vara ett resultat av demografisk utveckling kryddat med åratal av islamistiska dåd i västvärlden och en vilja av att göra motstånd, utkräva hämnd osv.

Det kommer säkerligen visa sig att han har nån form av avvikelse i grunden men den kan lika gärna vara beroende av personlig förlust/motgång som psykopati.. vi får se!
Citera
2019-03-16, 19:46
Bannlyst
Massprotester med hämndbegär i Bangladesh mot Nya Zeeland där moskéaktion ägde rum:

https://youtu.be/O6J6nf9lQr0
Senast redigerad av matau 2019-03-16 kl. 19:51.
Citera
2019-03-16, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
tydligen när terroristen flydde p.g.a en obeväpnad moskébesökare gjorde motstånd och jagade iväg honom. Hur skulle han våga ge sig på folk som faktiskt skjuter tillbaka?

Jo, för att någon med massa vapen som redan dödat blir rädd av någon obeväpnad. Tror du på det själv eller?
Citera
2019-03-16, 19:48
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herg345345
Jag tänkte bara säga: GRATTIS till alla politikersvin som äntligen får igenom alla massövervakningslagar som de hela tiden ville ha. GRATTIS till alla politikensvin som äntligen får igenom alla anti-yttrandefrihetenlagar som de hela tiden ville ha. GRATTIS!

Japp!
Detta dåd kunde inte ha kommit med en bättre tajming.

Nu när alla ISIL resenärer ska få komma hem, deras monumentala brott mot mänskligheten är nu helt överskuggat.
Citera
2019-03-16, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matau
Massprotester med hämndbegär i Bangladesh mot New Zealand där moskéaktion ägde rum:

Usch, Det där ser otäckt ut med alla religiöst hjärntvättade människor.
Citera
2019-03-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matau
Massprotester med hämndbegär i Bangladesh mot New Zealand där moskéaktion ägde rum:

Undra om de protesterar över de 113 Islamiska terrorattackerna som skördat 813 människoliv de senaste 30 dagarna också.

...Eller är man bara arg när de sina egna blir attackerade?

Källa: https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=Last30
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in