Citat:
Totalt ologiskt och märkligt hur ett högernationalistiskt terrordåd av någon slags ekologifascist börjar handla om judar.
För det första är judar i Europa precis som européer vita. Även européer har till stor del genetiska släktband till levanten även om det varierar en del.
Men framförallt, om "de vita" blir underminerade vilka kommer de att ta med sig i fallet? Judarna såklart. Utan Västvärldens (och USA:s) hjälp är ju judarna och Israel chanslösa. Att den judiska gruppen svävar på målet när det gäller multikulturfrågan beror ju på fortsatt (och motiverad) skräck för högerextremism. Jag kan tycka att de skulle tjäna på att vara tydligare när det gäller islamism men jag kan också förstå varför de inte vågar med tanke på hur känsligt det är att kritisera islam i väst. Svår balansgång.
Sedan är ju hela idén att en liten folkgrup på 10-15 miljoner personer skall styra världen orimlig i sig själv. Det kommer ju inte att gå.
För det första är judar i Europa precis som européer vita. Även européer har till stor del genetiska släktband till levanten även om det varierar en del.
Men framförallt, om "de vita" blir underminerade vilka kommer de att ta med sig i fallet? Judarna såklart. Utan Västvärldens (och USA:s) hjälp är ju judarna och Israel chanslösa. Att den judiska gruppen svävar på målet när det gäller multikulturfrågan beror ju på fortsatt (och motiverad) skräck för högerextremism. Jag kan tycka att de skulle tjäna på att vara tydligare när det gäller islamism men jag kan också förstå varför de inte vågar med tanke på hur känsligt det är att kritisera islam i väst. Svår balansgång.
Sedan är ju hela idén att en liten folkgrup på 10-15 miljoner personer skall styra världen orimlig i sig själv. Det kommer ju inte att gå.
Gå tillbaka till mina tidigare inlägg. Nej, det var det löjligaste jag hört på länge att judar skulle vara vita. De ser sig själva som en distinkt folkgrupp vilket de också är på raslig nivå, sedan så har ju en del "europeiska" judar rasblandat med vita och fått mer vita drag. Där deras judiska utseende inte är lika karakteristiskt som i den den berömda filmen "Der Ewige Jude".
Det är ingen som har påstått att 10-15 miljoner judar är helt i maskopi med varandra i varenda beslut. De främsta spelpjäserna på den politiska scenen är stora lobby organisationer som styrs eller finansierats oftast av judar, judiska riskkapitalbanker som Goldman Sachs för främja sina egna intressen. Som allt som oftast brukar vara i samklang med globalism,feminism,HBTQ, massinvandring etc. Det finns många aspekter man kan fokusera på, men den enskilt största och viktigaste är folkutbytet, där vi ersätt av lägre mer lätt kontrollerande kast. Judar har ingen rätt att lägga sig i vita länders politik det minsta grina om antisemitism eller dylikt. De har ett land där de kan verka och det är israel, även om det stal det och dess existens inte borde erkännas, vi kan ju börja skicka hem medborgarna med dubbelt medborgarskap och beslagta deras stulna tillgångar.