Citat:
Ursprungligen postat av
deadset
Jag har grottat ned mig i det här väldigt mycket. Anledningen till det är att jag är en sanningssökare och faktiskt vill veta hur det ligger till. Jag avfärdar inte dessa teorier om judar för att jag är okunnig, utan för att jag helt enkelt inte finner dem trovärdiga. Om vi tar Sverige som exempel så är det helt uppenbart för alla som inte ser nidbilden av en hånflinande jude som gnider händerna framför sig, att situationen vi befinner oss i beror på att vi själva har valt den. Var fjärde år är det val, och var fjärde år så får kompletta dårar till politiker förnyat förtroende att fortsätta sina galna samhällsexperiment. Stod det en jude i valbåset och bestämde hur du skulle rösta i höstas? Nej, det gjorde det inte. Det stod inte någon jude i valbåset och bestämde hur din granne skulle rösta heller. Hur många judar sitter det i regeringen? Noll! Ändå får de skulden.
Judar har fått skulden för allt ända sedan korsfästelsen av Jesus. Idag får de skulden för muslimsk massinvandring. Om hundra år får de skulden för något annat. Ni är precis som radikalfeministerna som anser att vita män är roten till allt ont. När skogsbränderna härjade i somras så skyllde ni på judar medan radikalfeminister skyllde på vita män.
Haha vilken smörja, du har inte studerat detta det minsta, eftersom du är indoktrinerad i aldrig kritisera judar så kan de ju såklart aldrig beskyllas enligt dit sätt att gå tillväga.
Eftersom du inte har studerat detta något närmre så vet du inte hur det fungerar. Här ska du få se ett klassiskt klipp där den ökända judinnan Barbara Lerner Spectre råkade försäga sig för hon inte trodde det skulle kablas ut till omvärlden. Globalistjudar som Soros, Rothschild, Aschberg, Bonniers ska beskyllas för de har indirekt skuld till dagens problem som de vill sopa under mattan, varje europeiskt land har sina egna problematiska globalistjudar och de samverkar mer än gärna med varandra.
Jag hade hoppats att du var lite mer klarsynt, men du påminner mig återigen varför inte alla svenskar kan räddas, de vägrar se sanningen i vitögat därav saknar de verktygen för att klara sig.
https://www.youtube.com/watch?v=pk_KS0C_ZOA Vill minnas att skatan fått medalj av kungen för sitt arbete eller dylikt...