Citat:
Ursprungligen postat av
Unity
Om du inte rapporterar regelbrott har du ingen rätt att klaga på dålig moderering. Om du rapporterar och inte tycker moderatorerna gör rätt får du lyfta det enligt de rutiner som finns. Just nu hör jag bara "alla andra är dumma" utan några motiveringar. Får du PM med hot ska du rapportera dessa, reglerna gäller där med.
Citatet är fel men det är korrekt att du fick en varning för 0.06 för en månad sedan.
Jag har rapporterat tillräckligt med postar i pol senaste åren för att förstå att det är helt lönlöst om man är feltänkare enligt mods. Du har fan Bernie som det enda han gör är sprider foliehattsteorier i ett Pol forum utan en enda radering.
Dessutom, menar du att mod modellen är bra, där man inte kan gå tillbaks och se vilka postar som vips försvinner eller vilka man anmält som gör eller inte gör det? Finns gott om exempel i tråden av helt ont postar som tagits bort utan att bryta mot en enda regel, enbart för att de sårade någon idiot till mod, och helt ot postar som fått stå kvar, för att någon mod har fria händer utan att ens bli ifrågasatt. Skall FB fungera så enligt dig och enligt admin? Fine, ge mig bara ett svar och sluta hyckla om yttrandefrihet. Patetiskt att man inte ens kan få ett svar.
Och ang det sista. Berätta gärna vilken moderatorsåtgärd jag tog upp i min post jag blev varnad för. Jag har inga problem med att erkänna att jag har fel, men ge mig iaf vad som bryter mot en regel i att kalla en moderator moderator.