2019-03-16, 08:26
Medlem
Erik.Blodyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mithrandil
Oförmögen att skapa ett intellektuellt motsvar? Var i alla fall ärlig med att du faktiskt bidrar till att radikalisera högerextrema män som riskerar att begå hemsks våldsdåd på vår hemmark - en svensk ISIS-motsvarighet.

Mångkultur och massinvandring är ett elitprojekt påtvingat ovanifrån utan demokratisk förankring och legitimitet. Om vita män radikaliseras av verkligheten och denna djupa orättvisa så må det vara hänt. Verkligheten är vad den är och kanske bör både politiker och hjärntvättade svenskar tänka till ett extra varv kring vad folkutbytet för med sig i termer av instabilitet och friktion.

Vi är bara i början av denna process där det mångkulturella experimentet nu övergår till en fas av öppen konflikt och terror, detta hade kunnat undvikas om politikerna lyssnat på de vita folken.

Vem vet, kanske Terrent får rätt? Om trettio år är han kanske en frihetshjälte.
Citera
2019-03-16, 08:27
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Han sköt muslimer utanför den andra moskén. Planen med dunkarna va antagligen att bränna ned moskén, men bestämde sig antagligen att han inte hade tid i sista sekund, visar på sinnesnärvaro.
Ja verkligen. Det här är en smart kille, det är jag övertygad om.
Citera
2019-03-16, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KronPelle
Jag har suttit här och läst hela natten och vaknade nyss från en 3 timmars sömn så jag skulle uppskatta om du kunde hänvisa mig till den sidan där det påstås att den videon är från NZ.Såg faktiskt den för över 2 år sedan och jag minns klippet som jag såg det igår. Jag föddes innan LiveLeak, på den gamla goda Ogrish-tiden.

Sorry bryshan, du får söka själv om du vill hitta inlägg. har ingen aning om vart eller vilken sida dom är på.
Citera
2019-03-16, 08:28
Bannlyst
Har killen skjutit ned en soldat i mosken??

pappan till den avlidne hävdade att den skjutne var en soldat??

Citat:
A father has spoken through tears of his "brave little soldier," a 14-year-old boy who died at the Al Noor Mosque.

https://www.nzherald.co.nz/nz/news/article.cfm?c_id=1&objectid=12213394

vad gjorde en sa ung soldat i mosken??
Citera
2019-03-16, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sool80
99,999 % Då får du inte ens ihop IS dårarna i Göteborg.
Tippar på 60 % av alla muslimer inte har några problem med terrorattentat.

Som vanligt ett löst antaganden "tippar på 60 %". Ärligt, kom igen nu. Varje människa som tycker om terrorattentat är helt själva sjuk i huvudet och behöver seriöst uppsöka vård oavsett vilken typ av terrorism det är.
Citera
2019-03-16, 08:30
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
Bra att sanningen om den vita mannen har kommit ut. Världens största terrorister. Världskrig, kärnvapen, utrotning av judar, 20 års våldtäkt av mellanöstern med miljontals döda, förslavandet av svarta människor.

Vad har det med den vita mannen att göra? Du vet att islam förlsavade vita långt innan den europeiska och amerikanska slavhandeln kom igång. Vita var först med att förbjuda slaveriet som vara lagligt i arabvärlden långt in på 1900-talet.

Har du ens läst historia? Hur tror du ottomanska riket, persiska riket med mera utvidgade sig. Hej kan vi få er mark, kan ni konventera till islam tack så mycket.

Jag tror du har en tendens till rasism med begränsad eller selektiv historiekunskap.
Senast redigerad av jay.simpson 2019-03-16 kl. 08:32.
Citera
2019-03-16, 08:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Det var det jag skrev. Förr hade vi flera religioner i Sverige och man hörde aldrig om konflikter. Men sen politikerna valde att ta in en massa mena män från världens mest hatiska religion och kultur så har det blivit en massa problem. Och det är för att dessa människor vägrar assimiliera sig. Istället för att ta itu med problemet har politikerna fortsatt att ösa på med dessa människor och nu sitter de helt öppet på nätet och skriver på ren svenska hur otacksamma de är och hur allt är vårat fel.
Så ja, politikerna sitter och låtsas inte förståååå hur det kan ha blivit så här. Eller ja, alla utom vi ute på högersidan som röstade SD och AfS.

Sorry! Jag djupanalysera inte alla inlägg som produceras på Flashback..:-) MENA invandringen är en den största cancer böld som västvärlden har drabbas av. Under kalla kriget hade vi kommunismen som en klara fiende, men då fanns hjältar som Joseph Raymond McCarthy och andra mekanismer som jobbade på att utrota den inhemska fiende.

Men idag släpper vi in fiende i våra länder, låter dem utgöra ett hot plus att vi har en släpphänt gränskontroll, så myndigheternas förmåga att rensa samhället på illegala invandrare är blygsam. Terrordådet på Drottninggatan är ett resultat av hur man hetsarna massorna i Fittja och Söder moskén, den som fick betala för detta vara Ebba 11 år.
Citera
2019-03-16, 08:34
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
En sak som stör mig med detta 'terrordåd' är att det finns minst 50 st videos där sunnimuslimer attackerar shiamoskeer eller deras områden med go pro kamera, med liknande resultat i antal döda , men då har man inte hört ett knyst.

Nu är det en vit man i ett civiliserat land och helt plötsligt är alla upprörda.

Så är det ju alltid, dom vågar aldrig röra i andra gruppers rasism för där känner man sig osäker... lättast är när det är en vit nazist då är det härligt.

Det är ungefär som att judehatet ökat i Tyskland och det sprayas hakkors och hatbudskap, det förstår ju dom flesta av oss att det är musslor som gör det och sen vill media få det att verka som att 90-tals nazisterna gjort comeback.
Senast redigerad av brajzilla 2019-03-16 kl. 08:36.
Citera
2019-03-16, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mithrandil
Alla xenofober, islamofober och spridare av högerpopulistisk propaganda är ansvariga för radikaliseringen av denna idiot. Summan av allt högerpopulistiskt skitsnack under 2010-talet får effekt och vi kommer nog se fler sådana här vidriga händelser.

Stämmer bra, sedan är syftet också att muslimer ska radikaliseras, vilket är väldigt lätt hänt med tanke på kriget mot Islam efter 9/11 i tandem med gårdagens terrorhandling som alla har sett videon av.
Citera
2019-03-16, 08:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Har killen skjutit ned en soldat i mosken??

pappan till den avlidne hävdade att den skjutne var en soldat??

https://www.nzherald.co.nz/nz/news/article.cfm?c_id=1&objectid=12213394

vad gjorde en sa ung soldat i mosken??

Många kan vara soldater , sedan är frågan vilken armé dom tillhör. Tillhör man t.ex Röda Armé så sysslar man våldtäkter emot civilbefolkningen som standard.
Citera
2019-03-16, 08:36
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Här håller jag faktiskt med Peter Sweden. Lyssna på honom:

PeterSweden
‏Verifierat konto @PeterSweden7
- He talked about accelerationism.
- He specifically said that he wanted to stir up conflict and civil war.
- He said he wanted to cause division that would lead to "revolution"

Whatever you do, DO NOT TAKE HIS BAIT.

Don't let his hatred grow. Do not do what he wants.
Sadly I have already seen people trying to politicize this, call for censorship online etc etc. You are doing exactly what this piece of waste wants. Please stop it.
The manifesto has been censored from many places on the internet. That is the wrong approach. That only makes more people curious. The best things is to shine a light so his evil and idiotic ideas can be refuted. Shine a light in the darkness and the darkness will scatter.
https://twitter.com/PeterSweden7/status/1106594301990051842

Manifestet:

https://minfil.com/64i9adx8b4/The_Great_Replacement_pdf

I textform brukar väldigt mycket vettigt blandas med uppvigling, hat och åsikter, har sekter använt sig av i århundraden. Mein kampf har gått genom samma resa utan vara vidare stark i utformningen

Förmodligen en separat debatt men att målet ska vara mindre våld kan vi vara överens om och då får man se vad som har mest effekt, tror man ska skilja på våldsuppmuntring och åsikter, den senare är ok i alla former men icke den tidigare. begränsning är då bra för hindra från stora publiken där lättpåverkade och många psykiskt störda finns att ta till sig våldsuppmaningarna, de slutna kretsarna bland extremister online lär ta till sig det ändå och kräver nog andra åtgärder får att balansera bort syftet med våld
Citera
2019-03-16, 08:37
Medlem
Gärningsmannen som cirkulerar på bild i media ser inte helt klok ut om man säger så. Lite bakom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in