2019-03-16, 04:25
Medlem
Förövrigt tycker jag det är stor humor att se alla "antirasister" som visar vilka rasister dom egentligen är.

När detta sker blir dom jätteupprörda men när IS gör saker då låter det helt annorlunda.

D.v.s. dom ser innerst inne ner på invandrare som en svag och utsatt grupp och försöker dölja detta genom att man måste visa extra hänsyn för dom.

Vita är ju trots allt högre stående och då är det ju värre om dom är förövaren.
Citera
2019-03-16, 04:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Du hoppar in i något du inget vet något om som vanligt och försöker fixa till det med något du läst på någon ALT-tjaffs sida...

Men han utförde terrordåden mot TVÅ moskéer..

Får vi nu höra ursäkt numer 2 för terrordådet i ett annat land som Brenton utförde.. och mördade 49 oskyldiga människor..

Eller gå tillbaka till dina "jag gillar att läsa sidor!..

Ditt trollande fungerar dåligt när vi har så här besvärande fakta. Det är näppeligen "oskyldiga människor", utan personer som på normal arbetstid (fredag kring lunch) går till en moské ökänd för att producera terrorister. Svårt att göra snyfthistorier om det, dina taffliga försök till trots.

Du får nog koncentrera dig på din paradgren - konspirationsteorier om Trump och Ryssland.
Citera
2019-03-16, 04:27
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelGuy
En beväpnad person med camouflagekläder har släppts. Han eskorterade tydligen sitt barn från skolan.

Jag råkade snubbla på den här artikeln från Metro.

Metro avslöjar: Svensk ledde naziströrelse i Christchurch

Fan vad Metromurvlarna har grävt i fallet. Trodde Qviberg och den där norrbaggen skulle räta ut den vänstervridna skutan men icke...tack...god natt
Citera
2019-03-16, 04:28
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matau
Brent med papsen.

http://forumbilder.se/I4PHK/01266289-6053-4786-b708-d58403be2392
Riktigt arisk
Citera
2019-03-16, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkvadd
Förövrigt tycker jag det är stor humor att se alla "antirasister" som visar vilka rasister dom egentligen är.

När detta sker blir dom jätteupprörda men när IS gör saker då låter det helt annorlunda.

D.v.s. dom ser innerst inne ner på invandrare som en svag och utsatt grupp och försöker dölja detta genom att man måste visa extra hänsyn för dom.

Precis vad jag tänkte. Nu ska alla svennar slicka röv på facebook och folk vill ha mer säkerhet på moskéerna i Sverige... WhAt ThE fUcK
Citera
2019-03-16, 04:29
Medlem
22juni41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkvadd

Och trots det så faktiskt många invandrare som flydde från ISIS så vänster skyddar ISIS och vill låta ISIS komma hit, och vara granne med deras offren vars deras fäder/söner som dödades av ISIS. Älskar vänsters logik!
Citera
2019-03-16, 04:29
Medlem
Battalions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nötallergiker

Muslimer = en religion (ungefär som kristna)

Islamister = fanatiska terrorister (ungefär som altright eller IRA)

Inte alls, lär dig begreppens innebörd.

Muslim = någon som följer den Islamska läran

Islamist = någon som implementerar eller försöker implementera Islamiskt styre.

Så, återigen: du sa precis att folk som följer den Islamska läran (Muslimer) flyr från folk som vill skapa ett Islamiskt styre. Det stämmer, och jag attackerade inte dig för det utan sa mer att situationen var korkad. Eftersom Islam inte leder till bra saker eller samhällen.
Citera
2019-03-16, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malin.Nilsson
Har du verkligen sett "rätt" video och har du sett hela?
Han går tillbaka flera gånger och skjuter om och om igen in i massan av döda kroppar (ifall det nu, GUD förbjude, skulle vara någon som fortfarande levde längst ner i högen av lik). Han skjuter också ihjäl ett litet barn som sitter darrandes i fosterställning ovanpå en hög med lik bakom ett hörn. Sen går han ut och skjuter en kvinna (som inte har slöja, om det nu spelar roll) i ryggen tiotals gånger. När hon ligger på trottoaren och kvider "help me, help me" skjuter han henne tiotals gånger till i bakhuvudet och ryggen. Ärligt talat berör det mig inte heller SÅ mycket när han skjuter ihjäl män på 25+, men när han skjuter ihjäl ett litet barn i fosterställning som darrar av rädsla, och avrättar en skyddslös ung kvinna som ligger i sitt eget blod och bönar om hjälp... det är en nivå av ociviliserad idioti som gör mig VANSINNIG.

Har du sett videos på när Mussar bränner ihjäl levande oliktänkande,film på när fransk polis blir avrättad mitt på gatan,när huvuden blir avskurna med slöa knivar,när fordon åker bananas vid turist områden och mejjar ner folk?
Var är motståndet då?
Tycker lika illa om detta dådet som muslimer tyckt illa om ovan!
Citera
2019-03-16, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetToN
5 skott inte "tiotals gånger"

"Okej". Tycke iofs inte det är mer ädelt att skjuta en försvarslös kvinna som ligger på marken i sitt eget blod och vädjar om hjälp FEM gånger än tiotals. Särskilt inte om man skjuter denna försvarslösa, vädjande, skadade unga kvinna I RYGGEN fem gånger. Maken till ociviliserat fruktansvärt beteende har jag aldrig sett. Aldrig.
Citera
2019-03-16, 04:31
Medlem
Battalions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
De kallade sig tempelriddare. Det är en tydligt kristen referens till korstågen.

Menar du på riktigt att Tempelriddare är en referens till korstågen? :O

Om du visste vad du pratade om så skulle du ha vetat att han sa ''See you in Valhalla'' och ''I'm not really a christian'' innan terrordådet. Bland annat på 4chan.

Citera
2019-03-16, 04:33
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
KLIPP (som vanligt behövs) Det är näppeligen "oskyldiga människor", utan personer som på normal arbetstid (fredag kring lunch) går till en moské ökänd för att producera terrorister. KLIPP (som vanligt behövs)

OCH den andra moskén var bara terrorist grisens humanitära projekt?

Varför försöker du försvara att en utlänning mördar 49 personer i ett annat land??

Du är verkligen sjuk!
Citera
2019-03-16, 04:34
Medlem
FetToNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malin.Nilsson
"Okej". Tycke iofs inte det är mer ädelt att skjuta en försvarslös kvinna som ligger på marken i sitt eget blod och vädjar om hjälp FEM gånger än tiotals. Särskilt inte om man skjuter denna försvarslösa, vädjande, skadade unga kvinna I RYGGEN fem gånger. Maken till ociviliserat fruktansvärt beteende har jag aldrig sett. Aldrig.

Håller helt med dig men det var ju det han ville med tanke på hans manifest och inget jag försvarar även fast jag hatar religion. Tror problemet ligger hos våra politiker som inte vill ta upp invandringsfrågan som vi många önskar. Och glöm ej att en kvinna ej är mer värd än en man i denna jämställda värld du efterfrågar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in