2019-03-16, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Sett videon nu.En del verkar tycker den är så hemsk så att dom inte kan sova.
Jag är ändå tjej och jag ser att han skjuter och dom faller ner.
Var är det som är så hemskt??
Jag menar så att man inte kan sova eller få ångest.
Hade han torterat hade jag säkert tyckt det var värre att se.

Har du verkligen sett "rätt" video och har du sett hela?
Han går tillbaka flera gånger och skjuter om och om igen in i massan av döda kroppar (ifall det nu, GUD förbjude, skulle vara någon som fortfarande levde längst ner i högen av lik). Han skjuter också ihjäl ett litet barn som sitter darrandes i fosterställning ovanpå en hög med lik bakom ett hörn. Sen går han ut och skjuter en kvinna (som inte har slöja, om det nu spelar roll) i ryggen tiotals gånger. När hon ligger på trottoaren och kvider "help me, help me" skjuter han henne tiotals gånger till i bakhuvudet och ryggen. Ärligt talat berör det mig inte heller SÅ mycket när han skjuter ihjäl män på 25+, men när han skjuter ihjäl ett litet barn i fosterställning som darrar av rädsla, och avrättar en skyddslös ung kvinna som ligger i sitt eget blod och bönar om hjälp... det är en nivå av ociviliserad idioti som gör mig VANSINNIG.
Citera
2019-03-16, 04:11
Medlem
22juni41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malin.Nilsson
Han går tillbaka flera gånger och skjuter om och om igen in i massan av döda kroppar (ifall det nu, GUD förbjude, skulle vara någon som fortfarande levde längst ner i högen av lik). Han skjuter också ihjäl ett litet barn som sitter darrandes i fosterställning ovanpå en hög med lik bakom ett hörn. Sen går han ut och skjuter en kvinna (som inte har slöja, om det nu spelar roll) i ryggen tiotals gånger. När hon ligger på trottoaren och kvider "help me, help me" skjuter han henne tiotals gånger till i bakhuvudet och ryggen. Ärligt talat berör det mig inte heller SÅ mycket när han skjuter ihjäl män på 25+, men när han skjuter ihjäl ett litet barn i fosterställning som darrar av rädsla, och avrättar en skyddslös ung kvinna som ligger i sitt eget blod och bönar om hjälp... det är en nivå av ociviliserad idioti som gör mig VANSINNIG.

Såg ingen barn i videoklippet, vilken tid i klippet?
Citera
2019-03-16, 04:12
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:

Ja,jag har sett rätt och hela.
Citera
2019-03-16, 04:12
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Den där moskén är rena terroristfabriken. Tarrants agerande har räddat livet på många vita.

Han bör hyllas som en hjälte. Precis som teamet som slog ut bin Laden.

Du hoppar in i något du inget vet något om som vanligt och försöker fixa till det med något du läst på någon ALT-tjaffs sida...

Men han utförde terrordåden mot TVÅ moskéer..

Får vi nu höra ursäkt numer 2 för terrordådet i ett annat land som Brenton utförde.. och mördade 49 oskyldiga människor..

Eller gå tillbaka till dina "jag gillar att läsa sidor!..
Citera
2019-03-16, 04:15
Medlem
FetToNs avatar
Citat:

5 skott inte "tiotals gånger"
Citera
2019-03-16, 04:16
Medlem
Jag tar lika mycket avstånd av detta
som imaner/muslimer gjort mot det som hände i Stockholm/Is framfart Paris med mera med mera med mera.
Alltså Inget!
Citera
2019-03-16, 04:17
Medlem
Videon är inte så farlig att se, att bli skjuten är ett ganska humant och snabbt sätt att dö på.
Citera
2019-03-16, 04:18
Bannlyst
Brent med papsen.

http://forumbilder.se/I4PHK/01266289-6053-4786-b708-d58403be2392
Citera
2019-03-16, 04:19
Medlem
babelfiskes avatar
https://www.svt.se/svttext/web/pages/131.html

28-årige Brenton Tarrant, är näst intill
identisk med Anders Behring Breivik.

Det enligt en analys gjord av svenska
Totalförsvarets forskningsinstitut

-Jag har aldrig sett någon som är så
lik Breivik, av dem vi testat. Det
stämmer överens på alla parametrar,
säger Lisa Kaati, forskare på FOI.
49 döda i moskédåd

Vad är det med dessa gamla Brittiska straffångar?
En Australier åker till New Zeeland, influerad av en Norman för att hämnas för vad en Uzbekistanier gjort i Sverige? Varpå Svenska staten höjer beredskapen för att skydda Israeliska synagogor och dessutom muslimska helgedomar!

Vilka hyllar denna gärning i Sverige?
Citera
2019-03-16, 04:20
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkvadd
Nej

https://8ch.net/player.php?v=https://media.8ch.net/file_store/09d286c1fa28169ad68278cf843a55376982aeb0f3aabbe927 165574f42314b1.webm&t=1552627770136.webm&loop=1

Vad menar du att den där videon skall visa? Ett par som vid en okänd tidpunkt (men efter att smartphonen uppfanns...) befann sig intill, enligt synlig skylt, en kundparkering till en Noel Leeming-butik. Ingen av moskéerna ligger i närheten av en sådan butik.
Citera
2019-03-16, 04:20
Medlem
PixelGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
BBC tog bort den där indierns berättelse, det verkar inte 100% trovärdigt och BBC är noga med detta. Han påstod att skytten hoppade in i en väntande bil också. Detta motsägs av vittnen från närbelägna affärer. Tre beväpnade greps i närheten, men det skrivs inget mer om hur de är inblandade.

En beväpnad person med camouflagekläder har släppts. Han eskorterade tydligen sitt barn från skolan.

Jag råkade snubbla på den här artikeln från Metro.

Metro avslöjar: Svensk ledde naziströrelse i Christchurch

Citat:
Staden Christchurch i Nya Zeeland har en historia med flera nazistiska rörelser. Nu kan Metro berätta att ledaren för en av dem – ”The Right Wing Resistance” – fram till 2017 var svensk man i 50-årsåldern.

Den misstänkta gärningsmannen, känd som ”Brenton Tarrant”, kan ha agerat ensam. Men enligt den brittiska antirasist-organisationen Hope not hate var han knappast ”en ensamvarg”. Det var en högerextrem attack, utförd av en aktivist med kopplingar till ett globalt nätverk av högerextremism.
Citera
2019-03-16, 04:22
Medlem
SneakyBeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babelfiske
https://www.svt.se/svttext/web/pages/131.html

28-årige Brenton Tarrant, är näst intill
identisk med Anders Behring Breivik.

Det enligt en analys gjord av svenska
Totalförsvarets forskningsinstitut

-Jag har aldrig sett någon som är så
lik Breivik, av dem vi testat. Det
stämmer överens på alla parametrar,
säger Lisa Kaati, forskare på FOI.
49 döda i moskédåd

Vad är det med dessa gamla Brittiska straffångar?
En Australier åker till New Zeeland, influerad av en Norman för att hämnas för vad en Uzbekistanier gjort i Sverige? Varpå Svenska staten höjer beredskapen för att skydda Israeliska synagogor och dessutom muslimska helgedomar!

Vilka hyllar denna gärning i Sverige?
Tja, de tårar jag fällde var då inte av sorg precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in