2019-03-15, 19:07
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Nej det är bara en meme han snappat upp.
Lite bisarrt komiskt dock, han verkar ha humor. Vilket tyder starkt på att han är mer än normalbegåvad.

Jo, vet att det är ett meme. Men jag gissar att han gör den kopplingen.

Hur ”vet” du det?
Citera
Medlem
Skeldersans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Visst, det var bara att på dig lät det som att högerextrema våldsdåd skulle vara en större fara än islamistiska dito, och så är det ju INTE.

Jag förstår, nä så menade jag inte. Det skriver ju Säpo själva, att islamism är det största hotet.

Citat:
. Först och främst är det den våldsbejakande islamistiska miljön, som fortfarande utgör det största hotet ur ”attentatsperspektiv”. Men Säpo konstaterar att antalet attentat i västvärlden har minskat under det senaste året. Viktigaste orsaken sägs vara att IS har tryckts tillbaka i Irak och Syrien och att kalifatet i stort sett är borta från kartan.

Enligt Säpos årsbok finns det två mer långsiktiga hot mot demokratin, och de utgörs av ”vit makt-miljön”, med andra ord extrema högernationalister, och ”den autonoma miljön” – vilket syftar på diverse våldsbejakande grupper på vänsterkanten
Citera
Medlem
Gorbis avatar
Jag såg i förmiddags den videon som GM lagt upp, och det var ett ganska riskabelt beteende han använde sig av.
I bagaget på Subarun hade han flertalet halvautomatiska vapen vad jag minns från videon, och han parkerar i närmsta gränd från moskén och lämnar bakluckan öppen...

Här hade han kunnat ställa till det riktigt för sig om muslimerna hade haft ett IQ över 40, nu har ju dessa inavlade skadedjur inte förmåga att på håll höra automateld och söka skydd eller hitta en honeypot som GM lämnade där med sin öppna baklucka med ett bagage fullt av automatvapen.

GM video kunde slutat med en hånflinande muslim som pepprar magasinet i GM samtidigt som hans kamera laddar upp förnedringen på internet.

Nu blev videon en upprättelse för de svinaktiga terrorattcker grismuslimerna gjort mot oss i europa, mest i totalförstörda Frankrike men även en revasch för Ebbas själ som slaktades på Drottninggatan i Stockholm.

Personligen mår jag mer illa av att se Finding Neverland "dokumentären" med alla äckeldetaljer killen i närbild talar om hur han och Michael Jackson turas om att dyka under vattnet och suga av varandra och hur spännande det var för de kunde bli påkommna, fan den dokumentären får mig att må skitdåligt så äckligt, to much information. Killen i new zeelands video ser mest ut som en CS video med bättre realism i videon. Det är ju ändå skadedjur (muslimer) som startade religionskriget som bara får vad de förtjänar.
Citera
Medlem
minst En Av Moskerna Var En Rekryteringsbas För Terrorister Enligt Ny Zeeländsk Media!
Citera
2019-03-15, 19:08
Medlem
Jaggermeisters avatar
Jag kan inte se video klippet på det.. hjälp mig, får bara upp en vit sida med en masssa text/kod
Senast redigerad av Jaggermeister 2019-03-15 kl. 19:11.
Citera
2019-03-15, 19:09
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tauceti
Har du lust att länka till nån sådan artikel? Sökte och kunde inte hitta nåt.

Sista gången jag orkar länka det nu.

https://www.smh.com.au/national/my-year-undercover-with-australias-islamic-radicals-20160615-gpjtoi.html

https://twitter.com/mattiasreporter/status/1106514755391496192
Citera
Medlem
Tercios avatar
torrent

https://kiwifarms.net/data/video/694/694847-518a3baf6096388726e4e9ac7ca0336f.mp4
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Truthseeker
Länk?

Inte alls förvånad, men de är nog inte ens relevanta om sådant inträffar fredliga människor som bara ber. Nu kan många radikaliseras som absolut aldrig skulle sympatisera med Daesh, och detta måste man hindra.
https://twitter.com/BreakingNLive/status/1106520653329588224
Hittade inte en från en lokal nyhetsbyrå..
Citera
2019-03-15, 19:10
Medlem
Marionettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebetyl
Det är gedigen & strikt hierarki inom militären, får man verkligen vara sin egen överbefälhavare eller officer kan man säga då. idioten slängde bort sitt liv precis som Fejlvik bara för det var packat med sand niggers som klämde på köttbullarna och la tillbaka på ICA.

Måste hänt många gånger att soldater bitit ihop och följt order istället, var är hedern i slakt av civila, snubben var sjuk, för mycket kemikalier i ostbågarna eller något.

HAN ansåg att han gjorde det för sitt land, för västvärlden.
Citera
Medlem
talad13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Min teori är att han skojar om att det kommer se ut som ett FPS, vilket då Pewdiepie kan kommentera.

Han nämner PewDiePie för att han (terroisten) är inblandad i ALT-rights meme kultur.

Subscribe to PewDiePie är en meme för att en kanal T-series håller på att gå om PewDiePie i prenumeranter. Omnämnt av "meme" kanaler på YouTube och etc etc etc
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenMykonos
Du förstår inte då du är hjärntvättad av PK-ismen. Detta signalerar till muslimerna att de inte kan göra vad de vill utan konsekvenser. Detta signalerar också till politiker att fotfolket kan säga ifrån och de får tänka efter att deras handligar ger konsekvenser. Den vita krigaren är en alfa som tagit första steget till att skapa debatt och ändringar i världen.

Nej, han är bara en djupt störd individ som genom sina handlingar har tagit sig ned på samma nivå som allsköns kaosblattar, du vet, psykopaterna som begår brott mot mänskligheten nere i Syrien och Irak bl a.
Inte heller kan jag påstå att det är särskilt alfa att gå runt och skjuta obeväpnade personer i ryggen.
Citera
2019-03-15, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Oh really? Du verkar redan fel ute:
https://www.zerohedge.com/news/2019-03-15/revenge-coming-isis-terror-threat-made-against-new-zealand-prime-minister

Kommer garanterat citera dig nästa gång det sker ett terrordåd i väst och de hävdar det var som hämnd för Nya Zeeland.

Dom kan inte göra ett skit, dom som hotar befinner sig i mellanöstern. Dom kommer inte till västvärlden, och om dom kommer så ska det mycket till för att dom ska slå till. Får dom en chans till ett bra liv i västvärlden så tar dom ofta den chansen.

Det kommer inte ske några terrordåd i västvärlden efter dagens händelse. Tro mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in