2019-03-15, 20:19
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Det ser så ut, men är inte helt säker.

Vilken tragisk krishantering, folk skriker Allahu Akbar, suck.

Hört talas om chocktillstånd?

När Breivik äntrade storstugan stod barnen och glodde på honom. Helt stilla. Han förklarade själv att han blev förvånad då han trodde att dom skulle springa och gömma sig. Har du åsikter om det med att dela med dig av?
Citera
2019-03-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CpPraktikanten
Det fanns en muslim med en pistol eller liknande som lyckades jaga iväg dem, tror jag.

Dem? Var det fler gärningsmän än snubben i videon?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Detta kommer skapa en sån stora jävla kedjereaktion efter detta. Nu kommer dom vilja hämnas för att han attacker en fucking moské. Jag vet vad jag ska göra dom kommande 2-3 veckor, och det är att hålla mig borta från stora folksamlingar för att minimera risken att stryka med.

vad ska getknullarna göra ? sett videon och fega skitar som gömde sig med anuset i vädret
Citera
Medlem
[quote=UndeadNinja|67027136]Med tanke på alla terrordåd i väst som dödat otaligt många så tror jag inte att det är många som klandrar dig för att du känner så. Vad hade man väntat sig efter allt som händer här i väst? Det kommer alltid att finnas folk, även västmänniskor, som inte längre bara böjer sig ner och tar emot.

Jävligt tråkigt och tragiskt att folk dör dock, oftast oskyldiga människor som får betala det ultimata priset medans banditerna i samhället som egentligen borde straffas inte påverkas utan kommer undan.[/QUOTE
När du säger
”Tanke på alla terroråd som har dödat otaligt många i väst så kan jag inte klandra dig för du känner så”
Är det inte ungefär samma logik som

Tänk dig ifall en muslim sa efter ett terror dåd av isis mot väst ”vad hade man väntat sig efter allt skit som pågår i mellanöstern”
Citera
Bannlyst
HJÄLPAR DU MUSLIMER?

- Kvinnor och män av muslimer som bor i sina länder? Nej.
De som upptar vårt land, vill ta bort vårt land och ersätta våra människor? Ja, jag gillar inte dem.
De enda muslimer som jag verkligen hatar är omvända, från våra människor som vänder ryggen på deras arv, på deras kultur, vänder ryggen mot deras tradition och blir blodförrädare för deras ras.
Jag hatar dem.
- Det finns inga oskyldiga i invasionen, alla som inväller till andras länder är skyldiga.
Citera
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Det kommer snart brista för flera, folk har fått nog!

Håller med här. Folk har fått mer än nog. Fler kommer följa den här hjältens exempel.
Citera
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sextioplus
Vapnet:

https://www.trtworld.com/asia/the-islamophobic-signs-that-defined-the-christchurch-terrorist-24982

tack för denna länk!

Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
det är sportskyttegevär i en vanlig kaliber

Those weapons he had you can purchase with a normal firearms license. Sa en polis. Tyckte det rörde sig om en ar-15 först men verkar inte hitta något nu när jag googlar, ända som kommer fram är nyheter om vapenlagarna. Någon som med 100% säkerhet vet vad det är för vapen han använder sig utav?
Citera
2019-03-15, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Detta kommer skapa en sån stora jävla kedjereaktion efter detta. Nu kommer dom vilja hämnas för att han attacker en fucking moské. Jag vet vad jag ska göra dom kommande 2-3 veckor, och det är att hålla mig borta från stora folksamlingar för att minimera risken att stryka med.

Nej försök leva precis som vanligt annars har terroristerna vunnit. Risken att du skall dö i ett terrordåd är ändå ganska liten.
Citera
Medlem
Julskinkatos avatar
Vem är skyldig? I första hand är gärningsmannen alltid skyldig själv naturligtvis. Men pkeliterna i väst har legitimerat det här våldet genom att inte tillräckligt fördöma de terrordåd som utförts av muslimer de senaste åren i europa. Paris, cannes, drottninggatan osv. Man har födömt men alltid med en stor mängd pkhjärntvätt inbakat.
Muslimer har knappt fördömt det alls.
Man tar hem isismördare och ger dem sjukvård och extra bidrag.
I längden blir det en märklig värdeskala.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Det ser så ut, men är inte helt säker.

Vilken tragisk krishantering, folk skriker Allahu Akbar, suck.

Det vara bara roligt att se muslimer lida precis som alla västerlänningar har fått lida.
Citera
Medlem
426Hemis avatar
Videon var helt sjuk,jag har sett en del i mitt liv men den här tar priset,som Counter-Strike men på riktigt,jag rekomenderar att inte titta på den.Den kan sätta sina spår i psyket.
Citera
2019-03-15, 20:22
Medlem
Mikeyjamess avatar
Gjort på Caesars dödsdag. Nynazister blir väl våta när det kommer till romarriket så kan han ha valt dagen för att hedra Caesar på samma gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in