Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Ditt luddiga filosoferande tjäner inget ändamål på denna tråd. Inte ens som en presentation av en "alternativ" bevisförings-metodologi.
Något jag dock gärna vill diskutera med dig på en mera lämplig tråd.
Citat:
Ursprungligen postat av
AXKYA131313
Tror du att det har möjlighet att tjäna som information som eventuellt kan förstås av någon annan då?
Ditt spekulative filosoferande är intressant, men för det mesta irrelevant på denna tråd.
Citat:
Att du inte förstår är uppenbart. Men du kunde kanske försöka?
Jag försöker gärna förstå ditt spekulativa filosoferande på relevant tråd.
Citat:
Din egen metodologi är sunkig, försök att inse dess relativt usla värde och din utvecklingspotential!
Min metodologi är tämligen konventionell, men kritisera gärna konventionell bevisföring på relevant tråd.
Citat:
Jag vill inte diskutera epistemologi med en fundamentalist som förnekar sanningen,
det får du göra med andra i andra trådar som sagt.
Ditt val.
Citat:
Här önskar vi argumentera Sanningen och inte vilken metod som är minst dålig för att beskriva den.
Denna tråd tråds ämne är primärt 'guds'-bevis, inte spekulationer om nån filosofisk ultimativ sanning.
Citat:
Det är egentligen du som tror att Sanningen är relativ till människors uppfattning, det är också uppenbart.
Nix, jag opererar inte med "Sanningen".
Citat:
Kasta inte den etiketten på mig tack.
Men du har ju själv förespråkit "SanningEN" och relativism. Vilket dock fallar utanför denna tråds primäre ämne.
Citat:
Vad tror du att du vinner på ditt bemötande här i tråden?
Att diskussionen tråden kan återgå till sitt primäre ämne.
Citat:
Du är ju oförmögen till ny in-put.
Japp. Jag föredrar att hålla mig till trådens primäre ämne.