2019-03-15, 20:03
Medlem
Pestoleras avatar
Sorry ggr 2. mitt tidigare uttalande att han övat blev fel. Skjuter man mål på short distans med den typen av vapen så behöver man inte öva mer än att klara rekylen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Han kommer troligen inte lida bakom galler. Han är helt övertygad om att han har gjort något efterfrågat, bra och gott. Sannolikt en psykopat.

Kanske kan han anpassa sig men det är inte alls säkert. Han är rätt ung och verkar vara lite av en rastlös själ.

Han är ju rätt ung, kunde gjort andra val.. lär göra sig påmint genom åren.
Citera
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Det betyder »alla under Ummah« eller, typ, Islam över alla. Fingret symboliserar minaret.

Nej det symboliserar att det enbart finns en gud och att man när man gör det tecknet visar att man enbart tror på en existerande gud.
Citera
2019-03-15, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Han skriver det ganska rakt i sitt manifest; det är precis det han vill. Hans "aktion" ämnade att skapa polarisering mellan muslimer och icke-muslimer främst i icke-muslimska länder. Plus att skapa ytterligare konflikt mellan vapenförespråkare och de som vill förbjuda vissa vapen i USA.
Han tjatar mest om fertilitet i sitt "manifest". Kanske är han infertil eller impotent.
Citera
2019-03-15, 20:05
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pk-slakt
Och du som förespråkar vitt folkmord är inte en psykopat, det skall inte få finnas en endaste plats på jorden där vita slipper att bli påtvingade massinvandring. För ni är så goda och friska, inte alls mordiska folkmördare.

Kanske bra för folk att känna till att jag inte är en förespråkare av massinvandring, särskilt inte muslimer.

Dock är jag helt emot mord och avlivning av människor vem det än är. Massmördaren är en sjuk knäppgök, allt talar för det.

Lättare för dig att bemöta mina inlägg om mördaren om du känner till det tror jag.
Citera
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorbi
Jag såg i förmiddags den videon som GM lagt upp, och det var ett ganska riskabelt beteende han använde sig av.
I bagaget på Subarun hade han flertalet halvautomatiska vapen vad jag minns från videon, och han parkerar i närmsta gränd från moskén och lämnar bakluckan öppen...

Här hade han kunnat ställa till det riktigt för sig om muslimerna hade haft ett IQ över 40, nu har ju dessa inavlade skadedjur inte förmåga att på håll höra automateld och söka skydd eller hitta en honeypot som GM lämnade där med sin öppna baklucka med ett bagage fullt av automatvapen.

GM video kunde slutat med en hånflinande muslim som pepprar magasinet i GM samtidigt som hans kamera laddar upp förnedringen på internet.

Nu blev videon en upprättelse för de svinaktiga terrorattcker grismuslimerna gjort mot oss i europa, mest i totalförstörda Frankrike men även en revasch för Ebbas själ som slaktades på Drottninggatan i Stockholm.

Personligen mår jag mer illa av att se Finding Neverland "dokumentären" med alla äckeldetaljer killen i närbild talar om hur han och Michael Jackson turas om att dyka under vattnet och suga av varandra och hur spännande det var för de kunde bli påkommna, fan den dokumentären får mig att må skitdåligt så äckligt, to much information. Killen i new zeelands video ser mest ut som en CS video med bättre realism i videon. Det är ju ändå skadedjur (muslimer) som startade religionskriget som bara får vad de förtjänar.

Med tanke på att han kommer att sitta inspärrad resten av sitt liv för det här tror jag knappast att han oroade sig för att bli dödad. Dessutom underskattar du människors självbevarelsedrift. En genomsnittlig människa som råkar se hans vapenfyllda bil kommer med största sannolikhet att gå därifrån snarare än att försöka leka hjälte och kanske bli dödad. Han var dessutom endast inne i moskén under några minuter och ingen kommer att känna sig lockad att närma sig området när de hör skottlossning.
Citera
Bannlyst
Brendon Tarant säger vidare i manifestet att Merkel borde dödas.

"Merkel, mamman till alla antikroppar och anti-tyskarna, står högst upp på listan.
Få har gjort mer för att skura rasens rening i Europa från hennes folk."

http://forumbilder.se/I4PEV/09a5cdb9-9e58-4ec0-8fa6-ee7935116519
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
En detalj fattar jag inte, helt obegripligt. När han skjuter genom framrutan verkar rutan fortfarande oskadd. Jag ser inget hål eller nåt och klisterlappen sitter där som förut. Sen när han skjuter genom sidorutan ser man tydligt att rutan kraschar och glasskärvorna ramlar ner. Var det lösplugg när han sköt framåt? Killen verkar inte typen som kör med lösplugg.
Har du ens suttit i en bil någon gång?
Framrutan är gjord av flera lager glas/plast som man pressar ihop, och därav går framrutan inte sönder lika lätt som sidorutorna.
Citera
2019-03-15, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linenc
Skrämmande.
Kommer vi att se terrorkrig nu?

ISIS har redan sagt att dom ska hämnas attacken och visar en bild på vapen och en bomb märkt med vit penna.
Datum syns på vapnet. Arabiska texten får någon annan översätta.

https://media.8ch.net/file_store/7133c280286e63206753ab7b3f0d7d5dea1473fe80b3def591 f60e525ef79378.jpg

This.

False flag mindcontrolled idiot som Breivik eller inte, det här är definitivt en händelse som kommer kasta bensin på elden för muslimer i världen att ge sig på vita män.

Håll i hatten
Citera
Medlem
Citat:
Skrämmande.

ISIS har redan sagt att dom ska hämnas attacken och visar en bild på vapen och en bomb märkt med vit penna.

https://media.8ch.net/file_store/7133c280286e63206753ab7b3f0d7d5dea1473fe80b3def591 f60e525ef79378.jpg
Lite mer bilder och videos samt en video från andra skjutningen finns i den här tråden.
https://8ch.net/pol/res/12929520.html

Gärningsmannen postade i /pol/ innan attentatet.

Han sa att han skulle kvalitetsposta lite IRL och länkade sin stream.
Senast redigerad av linenc 2019-03-15 kl. 20:09.
Citera
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Skrämmande.

ISIS har redan sagt att dom ska hämnas ...
Ja men de skulle angripa oss oavsett oavsett precis som de gjort många gånger om före detta.
Citera
Medlem
Citat:
Skrämmande.

Hur hittade du den bilden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in