2019-03-15, 11:37
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
"More recently I have been working part time as a kebab removalist"

Vad betyder det? Ur manifestet.

https://youtu.be/ebChsebTvxw

Här har du Remove Kebab/Serbia Strong-låten som han lyssnar på i bilen på väg till moskén.

Fantastiskt svängig Serbisk polka!
Citera
2019-03-15, 11:38
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waros
Finns ingen logik i att hämnas på ett terrordåd genom att göra ett nytt terrordåd.

Oavsett om det handlar om terror mot kristna eller mot muslimer, så är båda en konsekvens av inkompetenta politiker.
Det är politiker som skapar samhällen där motsättningar riskerar att leda till terrorattacker.

Det råder förhöjd risk för terror i hela Europa.
Är det folken som bär ansvaret, eller är det politikerna som bär ansvaret?
Citera
2019-03-15, 11:38
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Nejnejnejnejnej.
Men sanning att säga, det trodde jag också först.
Här är vad som gör att de är riktiga skott
1 han skjuter första skottet mot framrutan och kanske andra skottet innan den helt går sönder man ser lite glas kvar framme i mitten av fronten, resten av rutan är borta!
2 Han skjuter mot förra rutan och den går sönder på en gång, vilket tydligt syns!
3 den värsta biten i videon, när han skjuter mot den liggande kvinnan på marken som ropar "help me" —usch - och man ser alldeles tydligt att han faktiskt skjuter henne ett par gånger, mannser det genom de otäcka detaljerna som jag inte behöver nämna.

Riktiga skott, din lilla konspirationsteoretiker.

Japp, ser ut att flyga iväg en en hårtest men troligtvis en bit av hjärnan. Kunde inte riktigt avgöra vad för ammonution han nyttjade men troligtvis 5.56 sett till magasinskapaciteten.
Citera
2019-03-15, 11:39
Medlem
SKiTSURs avatar
Vet att det frågas och postas länkar till filmen varannan sida men tråden växer sjukt fort och är lika bra att jag postar en fortfarande fungerande länk.

https://kiwifarms.net/data/video/694/694847-518a3baf6096388726e4e9ac7ca0336f.mp4

Sjukaste är att jag efter alla klipp på internet knappt blir berörd av videon. Eller självklart berörd men inte sådär äcklad som man blir av ett skärahalsenklipp när det låter som man rensar fisk...

Vars fan är vi på väg.

Som många skrivit så känns det som ett spel. Usch
Citera
2019-03-15, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Sjukt att ni kan sitta och försvara detta terrordåd.

Nu vet jag visserligen inte vad du syftar på med att folk här tar attentatet i försvar, men det du citera var i alla fall inget försvar.

Sådana som du bör lära dig särskilja på försvara något och ha förståelse för något.
Citera
2019-03-15, 11:40
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KLR
Finns det fler filmer? Kan vi få en samling på alla filmer som finns ute?
Snälla alla sluta fråga detta. Det finns EN film pga ATT HAN LIVESTREAMADE. Filmen finns bara för att han livestreamade. Okej?
Citera
2019-03-15, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Och? Så bara för att man ber är man oskyldig?
Det fanns säkert pedofiler, våldtäktsmän och hustrumisshandlare i moskén.

Som jag skrev tidigare, han attackerar fel personer men deras oskyldighet har vi ingen aning om.

Resonerade du likadant vid terror attacken i Stockholm?

Intressant att se hur hyckleriet kommer fram
Citera
2019-03-15, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriper
Blir det en muslimsk demonstration nu om fred och förståelse?

Muslimsk? Varför? Det är västvärldens människor som måste gå ut och visa sin kärlek och be om förlåtelse. Alla kyrkor bör stängas kommande helg, i sympati med muslimerna som inte får ha sina gudstjänster i fred. I Sverige i synnerhet, eftersom drivkraften verkar ha kommit från händelsen på Drottninggatan.
Citera
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Du och dina gelikar är så fruktansvärt äckliga. Att man inte blir illa berörd oavsett om det är kristna, judar eller muslimer som offer är bara ett tecken på ditt egna skadade psyke. Och att du och sådana som dig misstänker varje muslim för våldtäktsman eller is-sympatisör visar vilket klimat som vilar över samhället.

Nu är ju många moskéer kända för radikalisering. Då vill jag veta om just denna moské är det innan jag börjar sörja offren. Jag vill ju inte sörja radikaliserade jihadister men det kanske du vill, och det får du gärna göra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traden
Såg den där videon, lyssnade inte killar på någon typ av serbisk krigsmusik? Får balkanvibbar, även om killen verkar vara en vanlig nya zeeländare med brittisk dialekt.

Är det bara jag som får den där extremt stereotypiska vibbarna från en radikaliserad 4chan användare?

Ja, han är helt uppenbart radikaliserad internetanvändare. De där bosnienserbiska låtarna, Remove kebab etc. är populärt hos islamofober på ställen som 4chan.
Citera
Medlem
Konspirationsteoretikerna tror såklart att det är fejk för att det inte stänker blod som det gör på deras Call of Duty spel
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
När i videon skjuter han kvinnan?
Jag har sett den en gång och vill inte se den en gång till. Nånstans i mitten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in