2019-03-15, 11:25
Medlem
LustigeLukass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Tyvärr. Om jag googlar vet ni vem jag är. Det syns då.

https://pastebin.com/bzZyMduP
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Driver du med mig eller? Viss blir skjutna när de står, någon blir skjuten när hon kryper och man ser i allra högsta grad blod. Speciellt när han återkommer till moskén.

Kolla 13:e minuten, han skjuter blankt.
Citera
Medlem
kakelpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Hur ska man lösa problemen man skapat utan ett inbördeskrig?

Det är sådant en IQ-befriand människa frågar sig. Det är därför sådana IQ-befriade människor kör över folk med lastbilar och går in på moskéer och skjuter folk.

Jag ska svara på din fråga: man låser in och kastrerar människor som ser brutalt våld som den enda lösningen på allt. Det är det vi har säkerhetspolisen till. Saknas bara verksamma lagar.
Citera
2019-03-15, 11:26
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Varför direktsänder inte SVT och TV4?

Tycker själv detta är en lika fruktansvärd händelse som terrorattackerna i USA och Europa som SVT och TV4 hade direktsänd rapporteringen kring.

För att det hände på andra sidan jorden? Om terrorattacken hade hänt i Europa så hade de sänt live.
Citera
2019-03-15, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Varför direktsänder inte SVT och TV4?

Tycker själv detta är en lika fruktansvärd händelse som terrorattackerna i USA och Europa som SVT och TV4 hade direktsänd rapporteringen kring.
Är ju kväll nu t.ex. har de reportrar ens i nya zeeland? Knappast
Citera
2019-03-15, 11:27
Medlem
Waldschrats avatar
Mod kan väl klistra det här:

Video från moskén:

https://kiwifarms.net/data/video/694/694847-518a3baf6096388726e4e9ac7ca0336f.mp4

Hans manifest (går att ladda ner som pdf, inga konstighter):

https://kiwifarms.net/threads/brenton-tarrant-posts-on-8chan-shoots-up-mosque-killing-30-muslims-in-new-zealand-livestreams-from-g opro.54323/

Då slipper folk googla.

Jävlar, vad den här tråden växer...
Citera
2019-03-15, 11:27
Medlem
Huttlers avatar
Jag funderade på om det muslimska terrordådet på Drottninggatan skulle föranleda någon hämndaktion.

Otippat att den skulle komma att utföras av en australier på NZ enligt DN.
Citat:
https://www.dn.se/nyheter/varlden/michael-winiarski-motivet-ar-uppenbarligen-invandringsfientlighet/

han vill hämnas det islamistisk inspirerade terrordådet på Drottninggatan i Stockholm i april 2017
Citera
2019-03-15, 11:28
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Är moskéen känd för radikalisering? Får de pengar från Saudiarabien?

Har svårt att känna sympati för offren innan jag vet detta.

Du och dina gelikar är så fruktansvärt äckliga. Att man inte blir illa berörd oavsett om det är kristna, judar eller muslimer som offer är bara ett tecken på ditt egna skadade psyke. Och att du och sådana som dig misstänker varje muslim för våldtäktsman eller is-sympatisör visar vilket klimat som vilar över samhället.
Citera
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rantaplan
Australisk tv sa att GM är supermacist, dvs frimurare!

Klart han är nazze annars skulle han väl inte anfalla muslimer
Citera
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine-Cowboy
Din dumme jävel, dom ber ju för fan på mattan när han springer in och skjuter ner dom bakifrån. Äcklas av sådana jävla incels på nätet som ska leka smarta.
Och? Så bara för att man ber är man oskyldig?
Det fanns säkert pedofiler, våldtäktsmän och hustrumisshandlare i moskén.

Som jag skrev tidigare, han attackerar fel personer men deras oskyldighet har vi ingen aning om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rantaplan
Australisk tv sa att GM är supermacist, dvs frimurare!

judar och frimurare bakom allt? ALLT?
varje jävla gång hör jag detta trams. börjar nästan bli komiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
btw, om jag får "spekulera" så tror jag 90% av de som hyllar attackerna på flashback är vänsteraktivister som låtsas vara något de ej är och säpo. men nu ska jag spela csgo,yakuza eller något jävla coolt spel som persona 5!

Självklart kommer vänster-journalister i gammelmedia, vänsterextremister samt nyliberaler politisera detta så mycket det går. Nu kommer det att börja hetsas och skuldbeläggas mot etniska vita svenskar i enorm omfattning. Det går absolut inte att jämföra med när ett islamistiskt terrordåd inträffar, då är det synd om muslimer och de ska skyddas till varje pris och dådet relativiseras till max. De är förmodligen överlyckliga att detta händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in