2019-03-15, 10:56
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Finns det någon bättre källa på videon förutom theync? Tar år att buffra videon.
https://kiwifarms.net/data/video/694/694847-518a3baf6096388726e4e9ac7ca0336f.mp4
Citera
2019-03-15, 10:57
Medlem
kakelpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag får aspievibbar av honom, en hatisk hämndlysten man som sitter i sin
ensamhet och ältar.Har en nedsatt empatiförmåga, för honom är Muslimer same shit.
Allt är bara som ett dataspel för honom.

Han verkar jävligt arg och socialt handikappad.
Citera
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskarOskarius
Vad har civila i NZ med IS att göra? Det är ju ungefär som att säga att det är logiskt att döda civila i Stockholm för vad USA och Israel gör i Mellanöstern.

Hur vet du att dom var civila? Det enda vi vet är att dom var muslimer och således hatar dom väst och vill döda infidels (läs koranen). Dom kanske inte var terrorister men dom hade definitivt sunkna åsikter.

Detta dåd är en hämnd från all skit muslimer gör mot väst. Detta hade aldrig skett om muslimer kunde bete sig. Hat föder hat
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Vi håller på att bli utrotade i våra egna länder och du börjar givetvis gråta krododiltårar så fort några muslimer får sätta livet till i denna kamp som pågått i århundraden? Rannsaka du dina egna sympatier och prioriteringar, muslimkramare.

Nej, rannsaka ditt eget misslyckande i livet istället.

Det är exakt lika tragiskt oavsett vilka oskyldiga människor som blir drabbade av en annan människas hat.

Att du sitter och skriver hatiskt bidrar till NOLL i världen. Jag räknar kallt med att du inte har något jobb och skyller på andra för att du är misslyckad i livet.
Citera
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pk-slakt
Framrutan är laminerad och gjord för att inte gå sönder, medans sidorutorna inte är det. Har med säkerheten att göra.

Menar du att en laminerad framruta står pall för skott avlossade från en decimeter. Knappast troligt va.
Citera
Medlem
kofotskentas avatar
Bra! Konflikten måste tydliggöras så fort som möjligt, alternativet är att västerlandet går under i ett långsamt utdraget självmord.
Vita måste bli utsatta för ett betydligt högre tryck om de ska reagera, vilket också kommer att ske av våra styrande och de växande minoriteterna. Makten kommer att skruva upp repressionen, övervakningen och förtrycket efter detta. Ett stålbad väntar och ju snabbare konflikten får sin upplösning desto bättre.

Let's dance!
Citera
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Finns det någon bättre källa på videon förutom theync? Tar år att buffra videon.

Gå in på mondo gore delforumet
Citera
2019-03-15, 10:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Vi kommer se mer av sådant här i framtiden. Så kan det gå när man hjälper en mördarideologi att etablera sig i länder som består av folk som mördarideologin vill mörda.

Förmodligen. Detta är bara början. Islam har (eller personer om sagt sig vara muslimer) har gjort kaos i väst ett bra tag. Mördat hur många som helst. Att sådant här sker var bara en tidsfråga och det lär bli väldigt mycket värre. Det är folk som tror ärligt att hela deras verklighet står på spel.

Märkligt i sig att det inte är fler attentat som detta. Men det kommer väl. Sjukt som bara den för dessa 49 döda hade ju ingen part i detta. De var oskyldiga.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Islam invaderade Europa redan tidigare när de trängde upp genom Grekland, Bulgarien, Rumänien och Balkan.

För att inte tala om Spanien och Sicilien.
Citera
Medlem
gregersnegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Vad är det som konkret pekar på att han är "högerextrem"? Det är svårt att få någon klar bild av GM i så här tidigt skede.

Hans manifest pekar ju åt att han är "högerextrem". Han har denna symbol överst i manifestet:

http://www.crystalinks.com/blacksunwheel.jpg
Citera
2019-03-15, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskalanaha
Fast jag menar ändå att man iaf borde ta reda på vilka som radikaliserats innan man skjuter dem. Bara för att man är inne i en moské är man ju inte extremist. Jag är katolik och går till kyrkan ibland när mina föräldrar tvingar mig. Inte är jag extrem för det. Det kan finnas 20 extrema i kyrkan utan att jag vet om det men så ska jag skjutas ihjäl för att jag råkar stå i samma lokal som dem?

Om kyrkan hade varit placerad i Pakistan - ja.
I väst, nej för där hör kyrkor hemma.
Citera
2019-03-15, 10:59
Medlem
kakelpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Bara igår såg jag en video på twitter där en kanada-residerande somalier påstår att "we muslims are the victims of 9/11" - utan att blinka eller rodna.
På riktigt. På allvar.

Andra får bära ansvaret för vad extremister gör. På så sätt har han rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in