2019-03-15, 10:31
Medlem
Yinool0401s avatar
Tycker mig kunna se barn, alltså. Fyyy helvete att man ska behöva leva på den här planeten.
Vem gör något sånt här, vem gör såhär mot barn.

Dom var fredliga, bad på mattan. När ska det här ta slut?
Citera
Medlem
CpPraktikantens avatar
Kanske bäst att stanna inne i helgen? Vill inte direkt stryka med i någon hämndaktion i stan eller liknande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakelpanna
Folk blir skjutna i videon alltså?

Är det en video man mår dåligt av? Är sjukt nyfiken men inte på dödshumör.

Är man känslig för blod så ska man nog inte se den.
Fanns ett par tillfällen då man kände uppgivelse för mänskligheten, speciellt en sak innan han sätter sig i bilen och kör iväg. På egen risk skulle jag säga.
Citera
Medlem
Gitguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eliassonsfinapojke
Timestamp?
Var Ebba ett barn?

Är du efterbliven eller? Jag svarade på frågan om barn sköts, betyder inte att jag tycker det är okej att andra barn mördats tidigare för det, som du verkar insinuera.
Citera
Medlem
kakelpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matau
Bad säger PK politikerna?

Vad exakt menar du med PK i detta sammanhang?
Citera
2019-03-15, 10:32
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Bortförklaringar att alla muslimer är fredliga och go det hjälper inte. Hämnd cirkulerar i huvudet på flera hundra miljoner av dem, världen över just nu.
Kanske bland de som är korkade, outbildade och involverade.

Men de allra flesta inser att detta är ett globalist dåd och inte ett rasist dåd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Vad är det som är fel?

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/sapo-tusentals-radikala-islamister-i-sverige

Hella terrorrörelsen grundades på hämnd. Det är just så de växer och nu har de fått ytterligare anhängare från lättpåverkade idioter via denna terrorhandling.
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Konstigt, men jag tycker inte det. Det var inget gore. Det märkligaste med den videon var ju att det skedde i lilla Nya Zeeland. Värre filmer har man sett förr t ex Saddams mord på kurder eller självmordsbuss i Israel etc....

Tyckte filmen kändes mer som en film, dvs att den var fejk. Men det var den troligtvis inte
Citera
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZmajOdBosne
Sjuka människor utför sådana bestialiska handlingar, varesig religion eller bakgrund. Det är skett i alla relgioners namn. Det är fakta.

Visst kan det ha varit så historiskt. Idag fortsätter dock muslimer att halshugga, och bete sig barbariskt. Det är fakta också.
Citera
Medlem
återigen vad var gärningsmannens bakgrund? socioekonomiska förklaringar som ligger till svars...
Citera
2019-03-15, 10:33
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Inte gjort något? De följer och sprider en bok som uppmanar till att mörda ickemuslimer? Är du sjuk i huvudet eller?

Äntligen kan Ebbas far få lite frid idag.
det är bara du som är sjuk i huvudet.
hur fan kan en far i sorg få frid att folk som inte har med hans dotter att göra blir dödade på andra sidan jordklotet? och att hans dotters död är inspiration till odet. tvärtom, han måste vara förtvivlad, att hans dotters namn smutskastas på detta sätt
Citera
2019-03-15, 10:33
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Gärningsmannen är ingen dumskalle. Han valde perfekt dag. Massa skolungdomar är hemma pga klimatstrejken och kommer exponeras maximalt för hans video och budskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in