2019-03-15, 10:27
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Truthseeker
Detta är också helt jävla fel. Stämmer inte överhuvudtaget.

Vad är det som är fel? Artiklar från 2017 så man kan anta att det enbart har ökat. Kom med fakta på vad som är fel enligt dig!

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/sapo-tusentals-radikala-islamister-i-sverige

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/sapo-chefen-om-radikaliseringen-i-sverige-enorm-okning

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/sapo-3-000-valdsbejakande-extremister

https://www.sakerhetspolisen.se/ovrigt/pressrum/aktuellt/aktuellt/2017-07-03-sa-mycket-har-extremistmiljoerna-vuxit.html
Senast redigerad av HeroesSilencio 2019-03-15 kl. 10:31.
Citera
2019-03-15, 10:28
Medlem
stilichos avatar
Enligt Wikipedia finns det bara femtiotusen muslimer på Nya Zeeland. Om den här attacken har dödat nästan femtio av dem så betyder det att en promille av Nya Zeelands muslimer har försvunnit på en förmiddag. Det är tillräckligt för att få en demografisk effekt. Rätt fascinerande ändå.

Sedan måste jag nästan påpeka ironin i att den här gärningsmannen har skrivit ett manifest där han klagar över att en främmande folkgrupp flyttar till ett land och tar över det genom invandring och högre fertilitet. Det kan man ju klaga på. Men om man är vit australiensare och alltså tillhör en folkgrupp som har gjort precis detta i närtid så blir det lite konstigt, vissa skulle kanske till och med kalla det för ett massivt hyckleri.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Mördat vad du kallar andra kulturer har ju muslimer gjort i stor skala så vad vill du ha sagt?

Det var inte det jag svarade på. Jag svarade på en kommentar som påstod att GM var serb.
Citera
Medlem
LustigeLukass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakelpanna
Folk blir skjutna i videon alltså?

Är det en video man mår dåligt av? Är sjukt nyfiken men inte på dödshumör.

Enda jag störde mig på är att ratten sitter på fel sida när han kör runt i bilen. Annars helt okej produktion. Bra att pewdiepie fick uppmärksamhet också.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gitgud
Man ser tydligt liket av ett barn i slutet när han skjuter på liken.

"So what liksom", alltid lätt sitta leka ball bakom skärmen.

Timestamp?
Var Ebba ett barn?
Citera
Medlem
BigBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag är tyvärr tvungen att meddela dig att "galningarna på muslim-sidan" har triggats igång helt utan detta och har redan utfört tiotusentals liknande dåd runt om i världen. De har även utfört ett större dåd i Sverige och försöker sig hela tiden på fler. Visst kan något sådant ske i en mindre ort i Sverige, men det kommer knappast ha någon som helst reell koppling till det här dådet.

Då tror vi olika. Detta dåd kommer ge många många en liten knuff i fel riktning. Vissa som var på gränsen att sympatisera med ”deras terrorister” kommer nu börja göra det. Ett fåtal som nästan kunde tänka sig att stötta ”deras terrorister” kommer nu börja göra det. Kanske ett par som nästan kunde tänka sig utföra ett dåd nu kan tänka sig det. Kanske en till som kunde tänka sig utföra ett dåd nu faktiskt gör det.

Detta med precis samma mekanism som fick galningen på Nya Zeeland att faktiskt göra det. Dock är ”dom” många fler, med mindre att förlora och en irrlära som färgar hela deras existens.
Citera
2019-03-15, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Problemet är ju svin som dig. Du förstår inte (eller vill inte förstå) att terrordåden muslimer utför mot väst ÄR hämnden. Det är väst som startar skiten, alltid och varje gång. Muslimerna har aldrig startat nån skit mot väst.

Hade Ebba initierat någon instans mot Mellanöstern?
Citera
Avstängd
XX-Ambars avatar
https://www.tvnz.co.nz/one-news/new-zealand/australian-pm-slams-disgusting-remarks-senator-blaming-nz-immigration-policy-christchurch-terror-att ack.html?variant=tb_v_1
Citat:
Prime Minister Scott Morrison has called an Australian senator's comments on the Christchurch mosque shootings "disgusting".

Senator Fraser Anning released a statement that blamed New Zealand's immigration policy for today's terror attacks that have left 49 people dead so far.

"I am utterly opposed to any form of violence within our community, and I totally condemn the actions of the gunman," Senator Anning said.

"However, while this kind of violent vigilantism can never be justified, what it highlights is the growing fear within our community, both in Australia and New Zealand, of the increasing Muslim presence.
Tarrant skrev i sitt manifest att han upptäckte att NZ hade en stor grupp muslimer så han valde att utföra dådet just där.
Senatorns uttalande är alltså korrekt, premiärministern är ju idiot som inte fattar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Haha, är du kränkt över att dina älskade muslimer blivit slaktade som de svin de är? År 2033 kommer Västvärlden att vara muslimfri.

Är säker på att miljontals vita idag lyssnar på den här låten:

https://www.youtube.com/watch?v=mpCRj-pOR3o

Troll, vem fan lyssnar på den? 40k från Hammarby när det är match?
Nädu, denna viting som kan vara väldigt kritisk mot islam lyssnar verkligen inte på denna låt idag...
Detta dåd är ett fegt dåd, precis som alla islamistiska dåd fram till nu varit, finns ingen som helst ursäkt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LustigeLukas
Enda jag störde mig på är att ratten sitter på fel sida när han kör runt i bilen. Annars helt okej produktion. Bra att pewdiepie fick uppmärksamhet också.

Ja visst sa han det i början på videon? Tyckte det lät som pewdiepie.
Citera
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Detta lär inspirera många muslimska terrorister. Att börja utföra attentat med Go-Pros.
Detta har jag varnat för länge.

Finns redan filmer där IS soldater använder go pro headcam, inget nytt.
Citera
Medlem
Snubben2006s avatar
Det står rubriker i Msm att skjutningar ägde rum i två moskéer. Kan det stämma?
Det vi vet av det han sände live är att han gick in i en moské och sköt, återvände till samma och sen tillbaka till bilen och sköt från bilen på väg därifrån.
vad hände ieg sen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in