2019-03-15, 10:14
Medlem
hashs avatar
Fredagsbön på många ställen ute i Europa idag, kommer vi få se hämndaktioner redan idag?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kakelpanna
Folk blir skjutna i videon alltså?

Är det en video man mår dåligt av? Är sjukt nyfiken men inte på dödshumör.

Det är som att se vilken CS / BF spel video som helst med bra grafik bara...
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Folk blir skjutna i videon alltså?

Är det en video man mår dåligt av? Är sjukt nyfiken men inte på dödshumör.
Klart man mår dåligt av att se avrättning av 40 pers. Vad tror du? Jag är iofs ganska luttrad numera. Jag blir mer störd av att se våld mot djur. Det här var som ett videogame, gå in, shoot em up, det är som en avrättningsscen från någon film fast filmat från en och samma vinkel. Man ser inte människorna direkt, det ser ut som en hög med kläder.
Citera
Medlem
Jag vågar inte titta på videoklippet, men att det ser ut som ett Tv-spel där han går runt och skjuter folk låter riktigt sjukt. Må gud belöna mina bröder och systrar till paradiset som utsattes för denna hemska terrorattentat. Jag kan inte ens tänka mig skräcken de upplevde de sista sekunderna.
Citera
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Tror ni att det här inspirerar islamister nu? Lär islamister och whitepride trigga igång varandra?

De som får lida är så klart vanligt folk.

Muslimerna gör klart enklare saker som att köra över folk med bil. Men dom är många fler som hatar icke muslimer så de kan döda många fler. Gissar på proportionen 1/ 1000 eller mer för hatiska muslimer.

Vi får se nu var det poppar upp hämndaktioner typ knivdåd på IKEA, meja ner några på busshållplatsen, brutala överfall av ensamma skolflickor.

För Säpo var det här i varje fall något de minst av allt önskade sig.
Citera
Medlem
dongerlords avatar
Var det någon som han läsa skyttens twitter innan den blev nertagen? Nyfiken på om han la ut någonting innan attacken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Utöver skjutvapen så är det relativt enkelt som de flesta vet att tillverka en bomb som bonde. hehe
Jo jag vet, men tänkte mest på den trötte Hans tjat om vapenlagar!!! När fan har ett terrordåd utförts med jaktvapen??! Så att som sk terrorexpert prata om hårda vapenlagar är enbart tröttsamt.
Citera
2019-03-15, 10:15
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Nej. Jag förstår han inte alls var ute efter polisen. Men ser poliser en man med gevär skjuter de och deras pistol mot hans karbin är dåliga odds. Skönt inga poliser dog i alla fall. Något särskilt vänstern sitter och retar sig på.
Poliserna köper nu massor av nya vapen och säkerhetstjänster från globalisterna. Så nej, poliser vill man inte döda.

Nu har man "bevisat"(läs planterat) att det faktiskt fanns en högerextremist i världen. Vänster radikala journalister jublar och spär på polariseringen och så tjänar de massor av pengar på detta också.

Det gäller nu att följa spåren: Vem är det som säljer säkerhetstjänster och vapen och hur hänger allt ihop?
Citera
Medlem
Äckligt litet djur som dödar oskyldiga.

Varför åker han inte till Syrien för att möta jihadister? Fega kräk.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Peoblemet är att dessa saker kommer eskalera från båda hållen. Kvar lidande blir vanliga människor som inte gjort något, såsom exempelvis Ebba, och många i mosken. Otroligt farligt.

Inte gjort något? De följer och sprider en bok som uppmanar till att mörda ickemuslimer? Är du sjuk i huvudet eller?

Äntligen kan Ebbas far få lite frid idag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolerik
Så de allierades krig mot hittler var inte för att de ville leva i fred?, ibland måste man kriga för sin frihet din dumma åsna.

Det gick ju bra för dem?
Citera
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Det här lär ju trappa upp andra terrorattacker ( från islamisternas sida) och trigga dem. Ja ja, det är väl den värld vi lever i. En värld där folk inte kan vara sams.

Du menar alltså att islamisterna egentligen kunde ha planerat och utfört avsevärt fler terroristdåd än de har gjort hittills, men har av andra skäl hållit tillbaka dem, för att nu triggas att planera och utföra fler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in