Citat:
Ursprungligen postat av
G-mail
Sjukt att han nämnde Ebbas namn i sitt manifesto. Han hade ju en politisk agenda som gör det här till en terrorattack. Usch, fyfan vad det vrider sig i magen.

Inte alls så sjukt eller ens konstigt, hon blev en symbol internationellt för ondskan på Drottninggatan. Det har kablats ut över hela jordklotet och tyvärr finns det flera "Breiviks" ute där som ser det här som hämnd eller som seger över Islam.
Hur många har inte tänkt tanken om hämnd när ondskan slår till så hårt? Hur många har inte tänkt tanken att skära halsen av Terroristen på Drottninggatan eller han som utförde attacken på oskyldiga i Nice, Manchester, Paris eller Barcelona. Jag säger ABSOLUT inte att det är rätt, men hur många människor vill inte ha upprättelse eller hämnd. Den som mobbade som liten i skolan ville man slå på käften men tordes inte, han som oprovocerat våldtar dig brutalt under en buske en Fredagsnatt vaginalt och analt vill man ju krossa skallen på eller skära av kuken. Den som plötsligt brutalt rånar dig i ditt hem, våldtar din tonårsdotter och slår halvt ihjäl din son framför ögonen på dig i jakten på lite guld och värdesaker. Man vill ju korsfästa en sådan person.
Återigen, jag håller med ang Ebba men jag är inte det minsta förvånad att det sker och kommer att ske igen.