2019-03-15, 13:01
Medlem
Nono.s avatar
Otroligt att detta inte sker oftare om man tänker på hur muslimerna svinar och beter sig.
Citera
2019-03-15, 13:02
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vandtian
Stod ju i början att fyra personer blivit häktad, nån som vet nånting om resten av dem och vad de gjorde?

De är desinformation. MSM är ju så jävla kåta på att publicera så de fabulerar ju ihop vad fan som helst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandtian
Stod ju i början att fyra personer blivit häktad, nån som vet nånting om resten av dem och vad de gjorde?
En har släppts. Hur de andra två är inblandade vet jag inte. Det har inte framgått av vad jag luskat mig igenom, och jag har svårt att se hur, med tanke på att han igenom hela filmen agerad ensam, och använder sig av pronomenet "jag" i manifestet.
Citera
Medlem
kakelpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Du märker bara ord.
Nej, det är du som inte kan stå får det du skrivit utan vänder på och tolkar om det du tidigare skrivit hela tiden.

Citat:
Enligt manifestet så är det inte för 15 minuter fame,
Enligt vad massmördare själv skriver ja, samtidigt som han livestreamar det och attentionwhorar på 4chan. Manifestet i sig är också en chans att få lite fame.

Citat:
vilket inte är orimligt eftersom han kommer att glömmas bort inom en vecka.
Han kommer inte att glömmas bort inom en vecka. Du bygger hela ditt resonemang på en massmördares narcissistiska fejkresonemang.

Citat:
Men du tror alltså att alla som begår såna här terrordåd endast gör det för 15 minuter fame.
Det är alldeles uppenbart att den här terroristen älskar uppmärksamhet och spänning. Det är alldeles uppenbart att den här terroristen boostar sina handlingar som nobla och osjälviska och det är de yttringarna du går utefter.
Citera
Bannlyst
Kan någon översätta hela hans manifest?

https://minfil.com/ObD0b0x3b2/The_Great_Replacementdocx_pdf
Citera
2019-03-15, 13:03
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
HAHAHAH Löfven ska hålla presskonferens

Varför håller han ingen presskonferens gällande alla svenskar som blir dödade/våldtagna av muslimer varje år?
Citera
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Fy fan vad sjukt. Gärningsmannen som gjorde det livestreamade det hela. Videon lär dock bli borttagen snart: https://www.youtube.com/watch?v=GrJ44gKBZLE&feature=youtu.be

Edit: Titta på egen risk.
Youtube-videon blev borttagen så här kommer en ny länk:
https://kiwifarms.net/data/video/694/694847-518a3baf6096388726e4e9ac7ca0336f.mp4

De flesta musslorna verkar ju redan vara döda/skjutna när han kommer in. Var där en som gick in först och denna killen tog bakvägen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Det där är ytterligare ett tecken på att det är DS och till och med Democrat Party affiliates som är inblandade. Då Pewdiepie bot har gjort reklam för honom på Trumps twitter account. Luktar false flag all världens väg. Fan... det stinker över hela världen om detta.

Klantigt op av DS.
Nej, att han säger subscribe to pewdiepie betyder bara att det är ett underblivet barn i en vuxen människas kropp som lever på memes och inte förstår sig på verkligheten.
Subscribe to pewdiepie är det "största memet" på nätet just nu och varit så i över 3 månader.

En undermänniska helt enkelt. En edgelord som försöker vara tuff bland kidsen och har helt tappat verklighetsuppfattningen för han bara kommuniserar i memes och internetjargong med kidsen.
Pinsam person, med eller utan massmord på meritlistan.
Citera
2019-03-15, 13:04
Medlem
SKiTSURs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loquo
Såg filmen, han går ju in i moskén genom att passera muslimer som står utanför moskén. Dom ser att han har ett vapen, han har ryggen emot dom ett ganska bra tag efter att han gick förbi dom. Dom hade lätt kunnat övermannat honom bakifrån innan han ens börja skjuta. Dom som han går förbi ser ut att vara somalier, kända för att lätt bli rädda och springa iväg.

Haha somalier anfaller endast i grupp. Tänk myror..

Men i ärlighetens namn hade jag nog trott det var nått sorts skämt först. Tänk dig själv hur få sekunder händelsen utspelar sig egentligen. Och börjar en sån puffra låta anfaller man inte. Man springer. Så länge man inte får vapnet i ansiktet som pojken som försöker springa förbi honom och kanske då attackerar. Precis samma reaktion när någon drar fram en kniv på avstånd. Talar av erfarenhet och då är jag ett problem barn som tävlat boxning mycket länge. Skulle alltså aldrig backa i en ärlig fight. Men när någon smäller av ett vapen springer man om man kan.
Citera
2019-03-15, 13:06
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datornkrabbar
En har släppts. Hur de andra två är inblandade vet jag inte. Det har inte framgått av vad jag luskat mig igenom, och jag har svårt att se hur, med tanke på att han igenom hela filmen agerad ensam, och använder sig av pronomenet "jag" i manifestet.

Jag tycker också allt talar för att han är en så kallad "ensamvarg" och att de andra misstänkta åkt med i svepet eftersom polisen i en situation som denna så klart inte tar några chanser. Jag tror det kommer komma fram att han agerade på egen hand.

Jag tror han åkte till en moské och sköt en massa sen till nästa och sköt färre och sen kom polisen och då gav han upp. Han skriver ju uttryckligen i manifestet att han ska göra allt för att inte skada poliser och att han räknar med att hamna i fängelse.
Citera
2019-03-15, 13:07
Medlem
PixelGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Kan någon länka filmen!

Varsågod!

https://forumfiles.com/J2M6bfx2b0/New_Zealand_Shooting_HD_mp4
Citera
2019-03-15, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kentatheman
killen ska fan ha medalj för sina handlingar. Dags att man börjar slå tillbaks mot dem vidriga muslimerna som våldtar och mördar våra barn dagligen.

Idiotiskt inlägg. Det är politikerna som måste ersättas och politiken som måste förändras. Man uppnår inget konstruktivt genom att döda muslimer, de ska få leva sina liv som dem själva vill fredligt och tryggt precis som västlänningar ska kunna göra. Men de borde leva i sina egna hemländer, inte invandra till väst. Det är detta som man borde sträva efter att uppnå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in