2019-03-15, 08:11
Medlem
az-Zarqawis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B71
Dom hämtar sina nyheter från flashback initialt precis som SVT
Jo det gör det, det finns bild i tråden
Citera
2019-03-15, 08:12
Medlem
Marionettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alltidantidig
Intressant, alltså inte en helt random moskée(r?)

Precis, han valde enligt det han skriver i manifestet
Citera
2019-03-15, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkvadd
Det som gör att jag njuter av videon är att många muslimer omedvetet får en jävla tuppkam av IS terrordåd och liknande, något dom aldrig erkänner såklart.

Sedan när dom själva får smörj framstår dom som försvarslösa får, vilket kommer reta gallfeber på dom.

Jag lider givetvis med oskyldiga människor som dör, det är mest symboliken i det hela jag gillar.

Jag vet själv efter terrordådet i Paris att jag den kvällen kände obehag av att gå ut på stan.

Mötte jag en blatte den kvällen, tror ni han kände sig nojjig? Nej han är ju muslim, han har inget att va orolig över.

Men nu har han det. Välkommen bryshan.

Asså läs ditt inlägg igen. Märker du hur dum du låter. Tror du seriöst muslimer i smyg brinner av eufori varje gång ett dåd görs av IS. Och varför ska du vara mer rädd än blatten i stan? När Akilov körde i hög fart tror du han tänkte oj här får jag sakta ner lite där är en person med svart hår?

Du är helt vrickad, var bor du egentligen? Träffar du människor på fritiden? Det spelar ingen roll vem som utför detta. IS representerar inte mig och han här horungen som gick loss i NZ representerar inte dig. Men problemet är att det går ut över oss
Citera
2019-03-15, 08:13
Medlem
Det känns lika illa att se muslimer bli dödade av kefirer som kefirer dödade av muslimer. Allt detta hat. Så trist. Flera liv gick förlorade. Flera föräldrar och barn.
Citera
2019-03-15, 08:14
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Kan man få ett referat av videon? Pallar inte se hur folk slaktas just idag.

Räcker att nån beskriver handlingen så slipper man glo på vansinnet och bli oförmögen att jobba hela dagen.

Först går han in och skjuter med hagelgevär genom entrén, sen fortsätter han in i största rummet i varsitt hörn av lokalen slänger sig alla i hög och han skjuter alla sen går han fram o tillbaka och lägger skott i de som ligger i högarna. Man ser inget blod. Där är även en som försöker fly i panik och springer in i skytten så han ramlar, sen går han ut till bilen han oarkerat runt hörnet. Jag tog utan ljud men kände en klump i bröstet.

Vad folk än tycker om olika religioner är detta inte rätt väg att gå.
Citera
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Tv4 sa nåt om Ebba, eller hörde jag fel? Vad har det dådet med det här att göra?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balkanpsyko
Asså läs ditt inlägg igen. Märker du hur dum du låter. Tror du seriöst muslimer i smyg brinner av eufori varje gång ett dåd görs av IS. Och varför ska du vara mer rädd än blatten i stan? När Akilov körde i hög fart tror du han tänkte oj här får jag sakta ner lite där är en person med svart hår?

Du är helt vrickad, var bor du egentligen? Träffar du människor på fritiden? Det spelar ingen roll vem som utför detta. IS representerar inte mig och han här horungen som gick loss i NZ representerar inte dig. Men problemet är att det går ut över oss
Ja, Akilov har sagt något om hur han saknade ner beroende på vem det var på gatan.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Vilka är dessa 2 som blivit gripna tillsammans med GM?
Citera
Medlem
arbetets avatar
Här är manifestet som pdf:

https://minfil.com/64i9adx8b4/The_Great_Replacement_pdf

Här är hans Twitter arkiverat:

http://archive.fo/T66MY#selection-2095.0-2105.0
Citera
2019-03-15, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Det talas om flera skyttar. Någon som kan bekräfta det?

Verkar ha varit en explosion just.
Citera
Medlem
Kul med alla IS-folk som finns här nu. Några av dem kommer vilja hämnas
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Här är manifestet som pdf:

https://minfil.com/64i9adx8b4/The_Great_Replacement_pdf