Citat:
Ursprungligen postat av
Sorkvadd
Det som gör att jag njuter av videon är att många muslimer omedvetet får en jävla tuppkam av IS terrordåd och liknande, något dom aldrig erkänner såklart.
Sedan när dom själva får smörj framstår dom som försvarslösa får, vilket kommer reta gallfeber på dom.
Jag lider givetvis med oskyldiga människor som dör, det är mest symboliken i det hela jag gillar.
Jag vet själv efter terrordådet i Paris att jag den kvällen kände obehag av att gå ut på stan.
Mötte jag en blatte den kvällen, tror ni han kände sig nojjig? Nej han är ju muslim, han har inget att va orolig över.
Men nu har han det. Välkommen bryshan.
Asså läs ditt inlägg igen. Märker du hur dum du låter. Tror du seriöst muslimer i smyg brinner av eufori varje gång ett dåd görs av IS. Och varför ska du vara mer rädd än blatten i stan? När Akilov körde i hög fart tror du han tänkte oj här får jag sakta ner lite där är en person med svart hår?
Du är helt vrickad, var bor du egentligen? Träffar du människor på fritiden? Det spelar ingen roll vem som utför detta. IS representerar inte mig och han här horungen som gick loss i NZ representerar inte dig. Men problemet är att det går ut över oss