2019-03-15, 08:05
Medlem
Typiskt kristna idioter. Största terroristerna i världen
Senast redigerad av Confusedsoul 2019-03-15 kl. 08:09.
Citera
2019-03-15, 08:06
Medlem
Marionettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsaklart
Det står Kebab Remover inte Ebba som TV4 påstår

Jo, det står ” This is for Ebba Åkerlund”
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johqn
Du kanske inte känner till att IS mördat mängder med "fel sorts" muslimer? Fårskalle
De räknas inte som muslimer enligt de flesta.
Citera
Bannlyst
“I was travelling as a tourist in Western Europe at the time, France, Spain Portugal and others.
The first event that begun the change was the terror-attack in Stockholm, on the 7th of April 2017.
It was another terror attack in the seemingly never ending attacks that had been occurring on a regular basis throughout my adult life.
But for some reason this was different.

The jaded cynicism with which I had greeted previous attacks didn’t eventuate.
Something that had been a part of my life for as long as
I could remember, cynicism in the face of attacks on the West by islamic invaders, was suddenly no longer there.
I could no longer bring the sneer to my face, I could no longer turn my back on the violence.
Something, this time, was different.

That difference was Ebba Akerlund.
Young, innocent and dead Ebba. Ebba was walking to meet her mother after school, when she was murdered by an Islamic attacker, driving a stolen vehicle through the shopping promenade on which she was walking.
Ebba was partially deaf, unable to hear the attacker coming.
Ebba death at the hands of the invaders, the indignity of her violent demise and my inability to stop it broke through my own jaded cynicism like a sledgehammer.I could no longer ignore the attacks.
They were attacks on my people, attacks on my culture, attacks on my faith and attacks on my soul.
They would not be ignored”
Citera
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Efter det här ökar nog risken. Sorgligt oavsett och sannolikt en del av den globala våldsspiralen. Inte oväntat, inte uppskattat utan bara tragiskt.
JAg håller på att läsa igenom tråden och har landat vid din kommentar.
En intressant och tankeväckande kommentar.
Det "totala" våldet kommer att eskalera, militanta från olika grupper kommer fram till att våld är den enda lösningen på problemet, oavsett vilket problem man ser.

Vad som ligger bakom allt detta våld är de olika lagstiftarnas flathet gentemot alla de olika parallellsamhällen som inte bara tillåts men av olika lagstiftare även stöds med bidrag och speciallagstiftningar.

Klantraditioner, religiösa fanatiker, 1-procentare, förortsgrupperingar, etc., lagstiftaren ser mellan fingrarna samtidigt som vanliga medborgare jagas skiten ur när missnöje uttrycks på Facebook,

Missnöjda medborgares frustration kan kliva på den tilltagande våldsspiralen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av secretcinema
Dålig produktionskvalitet på filmen och ganska trist, skytten verkar varit en riktig loser också. Säkert oskuld. Boring 1.5/5

Förutom detta. förstår ni inte hur mycket skit ni har lagt på oss i Sverige? Tror ni att vi brukar våldta varandra på måfå? skjuta ihjäl varandra ibland sådär? Äntligen någon som ger igen. Det värsta är att jag inte är en brunskjorta, jag kommer inte gå ut och försvara islam. NEJ TACK. jävla religion.
Citera
Medlem
Det som gör att jag njuter av videon är att många muslimer omedvetet får en jävla tuppkam av IS terrordåd och liknande, något dom aldrig erkänner såklart.

Sedan när dom själva får smörj framstår dom som försvarslösa får, vilket kommer reta gallfeber på dom.

Jag lider givetvis med oskyldiga människor som dör, det är mest symboliken i det hela jag gillar.

Jag vet själv efter terrordådet i Paris att jag den kvällen kände obehag av att gå ut på stan.

Mötte jag en blatte den kvällen, tror ni han kände sig nojjig? Nej han är ju muslim, han har inget att va orolig över.

Men nu har han det. Välkommen bryshan.
Citera
Medlem
Det är ju så här vi vill ha det. Och det kommer att bli vanligt i framtiden.
Så går det när man blandar ihop folk som inte är kompatibla med varandra.
Citera
2019-03-15, 08:07
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Han spelar serbisk folkmusik i bilen för att komma in i The mood, kan det vara en kristen ortodox som fått nog och fått spel?
Inte folkmusik
Utan Bosnienserbernas kriglåt om att döda kroater och bosniemuslimer under ledning av Radovan Karadzic
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Här är filmen , se den innan bli förbjuden

https://minfil.com/QeY8Z4w8bf/694847-518a3baf6096388726e4e9ac7ca0336f_-_kopia_mp4

jag har ju släppt den redan, skickade den versionen jag inte släppte här till dig ;P
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooBagWithShit
Jag vill inte bli åtalad, du kan ignorera skjutandet och hoppa fram till då han tömmer halvauto hagelgeväret och tar fram den andra geväret. Där ser man Ebba Åkerlund, tillsammans med remember och andra namn från offren för islamska dåd.

Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Kör han automateld, laddar han nya magasin, hur länge håller han på, hur slutar filmen, går han bara ut när han är klar och åker hem?

Nej han har inte automatvapen, dessa är troligen ar-15 som är halvautomatiska målskjutningsgevär. Ingenstans sprayar han, han skjuter lugnt och så snabbt hans avtryckarfinger klarar av det. Han mördar i 15minuter sen åker han iväg i Subaru outback och avlossar några pumphagelskott mot muslimer på trottoaren. En vit man kliver fram och han skjuter inte ned mannen utan han stoppar undan hagelgeväret och kör vidare
Citera
2019-03-15, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alltidantidig
Vad är resultatet av detta?
• Svensk media kommer att dra kopplingar mellan terrorism och Alt-right
•Vi kommer att få en hämndaktion
•Ebbas föräldrar kommer att få utså hat
• ...Likaså PewDiePie
•Vi kommer att få ett flertal demos mot rasism och homofobi
•Stefan inför en minnesdag
•Vänstern får ett kraftfullt propaganda-verktyg. Vänta er att kopplingar görs till SD, AfS och NMR.
•Inte en nationalistisk politik
•Ökad övervakning bland nationalister och Alt-right
_________
Stör mig på hur snabbt SVT snappade upp högerextrem men inte islamist vid andra terrordåd.

Strängare kontroll av tv-spel.
Hårdare vapenlagar. Det funkar alltid att anklaga jägare och sportskyttar.
Mer övervakning.

Men för lågpannorna är det svårt att se denna koppling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in