Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Jag vet inte om det är Du eller jag som fått solsting men kan Du visa var jag efterfrågat "tecken på att familjen har ett förändrat beteende"?
Är varken nu eller kommer i framtiden att vara emotionellt påverkad. Har inte SD som GM utan som MGM... vilket han fortfarande är.
Kan vara jag som utan solsting felaktigt påstått att du efterfrågat tecken på förändrat beteende hos barnen D. För det ber jag i så fall om ursäkt.
Min sökfunktion är f n begränsad till att söka efter skugga, så jag får lita på mitt minne. Om inte jag minns fel, så var det kontot '
gloriouslife' som väckte frågan om tecken på "förändrat beteende" hos barnen D. Om inte jag minns fel, så tog du replik. Minns jag fel?
OnT: För som jag då påpekade, så vore det inte konstigt alls om barnen D skulle ha påverkats av situationen. Först en pappa som är mordmisstänkt (och i denna tråd redan utsedd till mördare och här också dömd) plus en mamma som här i tråden redan utsetts till att ha varit pappan behjälplig i att undanröja spår efter mordet. Jag skulle inte vilja byta med dem.
Inte heller skulle jag vilja byta med barnen W. Att som minder- resp underårig förlora en förälder är tufft. När förlusten sker genom mord är det förstås en ännu mer fasansfull upplevelse. De måste ha det förfärligt. Snart har det gått ett år och fortfarande är mammans mördare på fri fot. Undrar hur barnens förtroende för Örebropolisen ser ut? Med tanke på vad jag nyss postade som en replik till '
Rubar', så kan jag tänka mig att barnen W nog gärna hade velat haft hjälp av "gräddan av svensk polis". Det fick de inte och orsaken till det är att söka i det faktum att Örebropolisen redan från Dag 1 hade låst sig för SD som gärningsperson. Inte bra. Alls.
Med tanke på vad jag postade sent igår: Har du nån tanke på vad orsaken skulle kunna vara till att det har postats kraftigt divergerande info om var äldste sonen W befann sig natten mellan 14 och 15 maj?