Citat:
(ditt sista)Nu får Du faktiskt skärpa till Dig! I denna tråd diskuteras vem som mördat LW, idag har vi en MGM och jag har inte målat ut honom som något annat än just MGM! Du skriver "skämmes, ni båda"... för att vi är inne i tråden eller vad menar Du? Ska tråden läggas ner eller...
Din sista mening OnT... vad syftar Du på? Har jag skrivit något om "ändrat beteende"? Vad menar Du att jag inte verkar kunna förstå?
Din sista mening OnT... vad syftar Du på? Har jag skrivit något om "ändrat beteende"? Vad menar Du att jag inte verkar kunna förstå?
Vad jag menar är att du inte verkar kunna förstå att ett sånt drev som sedan länge pågår mot SD och HD och där du är en av de flitigaste deltagarna, att ett sånt drev gissningsvis kan leda till ett "förändrat beteende" hos dem som utsätts för det.
Du efterfrågar tecken på att familjen har ett "förändrat beteende". Jag brukar aldrig önska olycka åt folk, men om du i framtiden skulle råka ut för ett sånt drev som fam D här i tråden utsätts för och du då skulle beklaga dig -tja, jag får nog erkänna att jag inte skulle ligga sömnlös för att du då hade ångest och mådde dåligt. NB! Jag skrev INTE att jag önskade dig dåligt mående och ångest!
OnT: Två andra skribenter har redan bemött ditt inlägg. De gör det bättre än jag.
Jag har ändå en fråga till dig och jag skulle vilja ha ett ärligt svar från dig: Om det till slut blir så att mordet blir ouppklarat, har du redan idag ett planerat förhållningssätt visavi den då, genom typ "brist på bevis", avförde SD?
Kommer du att även i framtiden vara emotionellt påverkad av att du under mkt lång tid hade SD som gärningsperson?
Vad tror du?