Citat:
Ursprungligen postat av
lorsandors
Jag har egentligen aldrig haft ett konto på Youtube så jag vet inte hur det fungerar. Jag registrerade mig där en gång för många år sedan, men nu har det utvecklats(förändrats) enormt!
Men vad jag undrar är om man kan ha bilder på YT och som bara man själv kan se?
Finns det möjlighet att lägga upp bilder där på samma vis som det gör på Facebook?
Och hur osäkert är YT vad gäller hackade konton och virusspridning?
Och hur anonymt kan man ha ett YT- konto? Måste det vara publikt eller kan man ha en kanal bara för sig själv?
Om man jämför med Facebook, så hur ser Youtube ut gällande ovan funktioner och möjligheter?
Vore snällt om någon ville förklara och beskriva!

Nej, du kan inte ladda upp enbart bilder som på facebook eller google.
Citat:
Ursprungligen postat av
.ermin
Är det någon som vet hur man kan kontakta youtube?
Har ett 8 år gammalt Konto där som jag vill radera. Kommer inte åt kontot.
Du tar bort kontot via google och youtube, om du inte kommer åt det ändå så borde det stängas ner automatiskt pga inaktivitet, viljet det redan borde ha gjorts.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aritzo
Har en video med många tittare över 400 visningar och alla klagar på låten.
Känns lite sisådär, försöker ändra till en annan låt som youtube själva erbjuder och det står såhär när jag försöker spara ändringen "Ett fel uppstod. Ändringarna i videoklippet kunde inte sparas.".
Har försökt flera olika gånger olika dagar, samma sak. Kan man kontakta youtube på något sätt?
Tidigare kunde man ta bort musiken från ett klipp och lägga till youtube's egna musik från deras biblotek. Gjort det själv med en video. Problemet är att man inte kan redigera musiken till videon, itan den lades bara på direkt. Jag tror dock youtube tog bort denna funktion, men är inte helt säker. Du borde kunna se det om du går in och redigerar videon, du kan gå in direkt via "överskt", vidare på redigera som synes vid videon sen till avsnittet "ljud".
Om jag vore dig så hade jag istället tagit bort videon och redigerat om den med en annan låt och sedan lagt upp en ny. 400 visningar är inte mycket att hurra för eller bli ledsen över att det börjas om på 0