Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2019-01-03, 20:45
Medlem
En del utländska videos översätts till svenska, titeln alltså, kan man stänga av det? Har sett den både på ios (Iphone) och dator.
Citera
2019-01-07, 15:43
Medlem
Dr_Dollars avatar
Hur kommer det sig att det inte finns en "slumpa mig vidare till ett annat typ av klipp-knapp"
När man sitter så liksom...snöar man in sig på vissa ämnen, vilket är väldigt lätt hänt, och hela den högra sidan anpassar ju sig till hur jag klickar mig vidare...vilket gör att det hela blir en ond och bara elak cirkel
Citera
2019-01-22, 13:54
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Befinner mig i Thailand ,och var i går på ett Muay Thai boxningscamp,
gillar alltid historia och hittade ett klipp från en som tränat där och hans historia är lite fantastiskt
men vem kan ha mage att dislika ett sådant inlägg,är det nån rival eller fjortisar som tycker det är fräckt att dislika,ser detta fenomen mer och mer ,har inte folk moral i dag ens för tragiska och fantastiska historier ?
Klippet
https://www.youtube.com/watch?v=Svgb_6GX45I&index=2&list=LLEeoO6_vQrMHhalE YIopIpw&t=0s

Nån som har en syn på saken ?
Citera
2019-01-28, 21:26
Medlem
Tips på Nått program så jag kan ladda ner youtube musikvideos offline(vevo) hd så de sparas på min hdd.
tanken kunna köra shuffle och slippa fittreklamen.
Citera
2019-02-01, 19:05
Medlem
God666s avatar
Tjena!
Jag kan av någon konstig anledning inte se vissa youtubeklipp, jag har inte restricted mode på och mitt konto är över 18 år, prövat att byta dns server för att någon på reddit skrev att det var det man skulle göra men det funkade inte, någon som varit med om liknande eller vet någon fix? (Har en mac)
Citera
2019-02-10, 22:02
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Försöker starta ett youtubekonto med @yandex.mail som mail-adress men får "användarnamnet är redan upptaget".
Ena jag testade var typ dsfojnfsdaoiiojfsdiosfjpfiojd@yandex.mail, är det google som fegt blockerar andra alternativ än google-konton utan att skriva det rakt ut? Eller är det en bug?

(Blev bannad från youtube för 2 månader sedan av okända orsaker, men var sugen på ett nytt nu, trots att google är Satan.)
Citera
2019-03-05, 14:27
Medlem
Jag lägger upp videoklipp ganska ofta, men dom blir ofta blockerade i Sverige, vad kan jag göra för att förhindra det?
Citera
2019-03-12, 15:45
Avslutad
Finns det tutorials till de som vill börja med youtube? Hur man ska spela in klipp och med vilka redskap till hur man redigerar med vilket program och hela processen? Vill att det ska bli bra
Citera
2019-03-13, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lorsandors
Jag har egentligen aldrig haft ett konto på Youtube så jag vet inte hur det fungerar. Jag registrerade mig där en gång för många år sedan, men nu har det utvecklats(förändrats) enormt!

Men vad jag undrar är om man kan ha bilder på YT och som bara man själv kan se?
Finns det möjlighet att lägga upp bilder där på samma vis som det gör på Facebook?

Och hur osäkert är YT vad gäller hackade konton och virusspridning?
Och hur anonymt kan man ha ett YT- konto? Måste det vara publikt eller kan man ha en kanal bara för sig själv?

Om man jämför med Facebook, så hur ser Youtube ut gällande ovan funktioner och möjligheter?
Vore snällt om någon ville förklara och beskriva!

Nej, du kan inte ladda upp enbart bilder som på facebook eller google.

Citat:
Ursprungligen postat av .ermin
Är det någon som vet hur man kan kontakta youtube?
Har ett 8 år gammalt Konto där som jag vill radera. Kommer inte åt kontot.

Du tar bort kontot via google och youtube, om du inte kommer åt det ändå så borde det stängas ner automatiskt pga inaktivitet, viljet det redan borde ha gjorts.

Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Har en video med många tittare över 400 visningar och alla klagar på låten.

Känns lite sisådär, försöker ändra till en annan låt som youtube själva erbjuder och det står såhär när jag försöker spara ändringen "Ett fel uppstod. Ändringarna i videoklippet kunde inte sparas.".

Har försökt flera olika gånger olika dagar, samma sak. Kan man kontakta youtube på något sätt?

Tidigare kunde man ta bort musiken från ett klipp och lägga till youtube's egna musik från deras biblotek. Gjort det själv med en video. Problemet är att man inte kan redigera musiken till videon, itan den lades bara på direkt. Jag tror dock youtube tog bort denna funktion, men är inte helt säker. Du borde kunna se det om du går in och redigerar videon, du kan gå in direkt via "överskt", vidare på redigera som synes vid videon sen till avsnittet "ljud".

Om jag vore dig så hade jag istället tagit bort videon och redigerat om den med en annan låt och sedan lagt upp en ny. 400 visningar är inte mycket att hurra för eller bli ledsen över att det börjas om på 0
Citera
2019-03-13, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Finns det tutorials till de som vill börja med youtube? Hur man ska spela in klipp och med vilka redskap till hur man redigerar med vilket program och hela processen? Vill att det ska bli bra
Kolla på youtube, finns inget lättare sätt
Citera
2019-03-15, 07:26
Medlem
buttnutters avatar
Jag har nyligen uppdaterat till senaste appen på iPad. Har noterat att inga videos spelas i 60fps trots att rätt videokvalitet är vald. Vad kan detta bero på?
Citera
2019-03-17, 09:47
Medlem
--Arrandir--s avatar
Någon mer som har problem med sökmotorn? Kan inte filtrera så att nyaste klipp kommer först i sökningar, har varit så något dygn nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in