2019-03-13, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Hon har varit genom så många utredningar genom åren så att hade hon haft någon annan diagnos också så hade de med all säkerhet hittat den också.

Det hon har fått diagnos på räcker gott.

det är inte säkert. personlighetsstörningar kan variera i grad under livet så man behöver inte märka det tidigt. sen så finns det många odiagnosticerade personer också, det är särskilt vanligt å missa diagnoser om personen redan har en annan diagnos.
Att t fortsätter i samma banor, till o med tänder eld på hus och kallar barn för skällsord när de räddar sin moder, kan också tyda på att det förvärras utan behandling.
2019-03-13, 18:54
Medlem
Undrar om Tessan börjat få gallstensanfall och andra krämpor som kommer försvåra för henne att närvara vid rättegången, eller kommer de lite senare kanske?
2019-03-13, 19:45
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Undrar om Tessan börjat få gallstensanfall och andra krämpor som kommer försvåra för henne att närvara vid rättegången, eller kommer de lite senare kanske?

Det är nog för tidigt än. Vänta ytterligare nån dag så börjar hon klaga på div krämpor i sociala medier så att de mer allvarliga kan dyka upp lagom till att hon ska vara på plats i Umeå.
Vad ska vi tro att hon klagar på först? "Wiplach", stukat revben, gallsten eller urinvägsproblem? Annars kanske nån febervariant
2019-03-13, 21:40
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Det är nog för tidigt än. Vänta ytterligare nån dag så börjar hon klaga på div krämpor i sociala medier så att de mer allvarliga kan dyka upp lagom till att hon ska vara på plats i Umeå.
Vad ska vi tro att hon klagar på först? "Wiplach", stukat revben, gallsten eller urinvägsproblem? Annars kanske nån febervariant

Jag har nog missat det där med stukat revben? Låter som en underlig åkomma. När drog hon på sig den?
2019-03-13, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Jag har nog missat det där med stukat revben? Låter som en underlig åkomma. När drog hon på sig den?

Therese har gallsten kisseri hjärt problem whiplech

Om hon behöv gå 100-40-10 ggr i timmen så är de bara att hon gör de under rättegång eller annat
2019-03-13, 22:08
Bannlyst
Ybästa för Joel terese barn är att terese Joel får hem sina barn och dom få leva som en familj
2019-03-13, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasnikita
Ybästa för Joel terese barn är att terese Joel får hem sina barn och dom få leva som en familj

Nej det är inte det bästa. Terese kan inte hålla sig från att bråka och begå brott och fjutta eld på saker. Fullkomligt värdelös som förebild för barnen.
2019-03-13, 22:42
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Det här är vad jag hittat:

Urinblåsebesvär ("gå kissa 5 gånger på en timme eller ca 20-27 gånger på en dag")
"ont. i njurarna"
Stukat revben
Astma
"Något med vänstra kammaren hjärtat"
"Jag har inflamation i knä o ett ledband av eller sträkt fick fotboll skada"
"Ont o kroppen o tungan"
cysta
"Gallsten problem och ont som fan i ryggen Idag tänkte träna karate men få se om smärtan släpper"
"Wipflach"

https://www.facebook.com/terese.lindgren.16
http://tessanbarnsmamman.blogg.se/2018/march/
(fanns ett instagram-konto också men jag får inte det att funka nu)
Senast redigerad av hum.by.666 2019-03-13 kl. 22:45. Anledning: stavfel
2019-03-13, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Det här är vad jag hittat:

Urinblåsebesvär ("gå kissa 5 gånger på en timme eller ca 20-27 gånger på en dag")
"ont. i njurarna"
Stukat revben
Astma
"Något med vänstra kammaren hjärtat"
"Jag har inflamation i knä o ett ledband av eller sträkt fick fotboll skada"
"Ont o kroppen o tungan"
cysta
"Gallsten problem och ont som fan i ryggen Idag tänkte träna karate men få se om smärtan släpper"
"Wipflach"

https://www.facebook.com/terese.lindgren.16
http://tessanbarnsmamman.blogg.se/2018/march/
(fanns ett instagram-konto också men jag får inte det att funka nu)

Ont i tungan😂!! Fan med den där listan så borde hon ju köra permobil och inte moped.
2019-03-13, 23:51
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasnikita

Du har fortfarande inte svarat på min fråga.
varför säger Terese att Joel våldtagit både henne och ett av barnen, men att hon ändå vill leva ihop med honom? Hon kan inte leva som familj med någon som hon säger våldtar och misshandlar fattar hon väl? Eller har hon ljugit om allt?
2019-03-14, 08:30
Medlem
GalenSkånings avatar
Hummmmm? Skulle inte Tessan vara tillsammans med Joel för att ha större chans att få tillbaka sina ungar? Nu är hon singel igen enligt Facebook. Men det kanske inte är så viktigt att barnen bor med båda biologiska föräldrarna längre?
2019-03-14, 11:03
Bannlyst
Filen där man la in bild??
Ha fakta om terese hon ligger på sjukhuset hun blev på körd av en bil

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in