Citat:
Ursprungligen postat av
Dosh777
Skolkade du från biologin i mellanstadiet? En svart och en vit person kan få ett vitt barn.

Hans tredje barn är dessutom mycket mörkare än de två första. Den äldsta har vitiligo precis som Michael Jackson.
Jo, det har han. Det finns ingen anledning att ljuga om hur man behandlar en hudsjukdom, det är bara ett desperat försök av dig att hitta lögner hos Michael Jackson.
Nej, jag argumenterar sakligt. Det är du som får panik i din hjärna och inte kan hålla dig från att vråla "NI FANS ÄR BARA GALNA".
Jag skrev visst att en svart man kan få ett vitt barn!
Men jag skrev att sannolikheten att han ska få
två vita barn där båda barnen inte har några som helst negroida drag är nästintill omöjlig. Michael Jackson hade: En bred negernäsa, svart hy, negroidkrulligt svart hår, mörka ögon, smal kroppsbyggnad. Jag har sett svarta som får blonda barn, men man kan trots det se skillnad på dessa och andra bita barn rent utseendemässigt, för de flesta av dessa barn ärver något annat drag från sin svarta förälder. Man kan se att dessa trots allt liknar sin svarta förälder på något sätt.
Michaels två äldsta barn har inga negroida drag alls: näsa, hy, hårfärg, hårform. Dessutom har de inte hans ögon. De är inte hans. Sannolikt har de två olika pappor dessutom, men samma mamma i Debbie Rowe.
När det gäller den yngsta sonen så kan jag hålla med om att han liknar MJ mer än de andra. Men MJ påstod själv att ungen skulle ha en latinamerikansk mamma. Om man tar en svart man och en brun latinamerikansk mamma, så är sannolikheten att de ska få ett barn med ljusbrun hy osannolik. Men det är inte helt omöjligt givetvis. Rent utseendemässigt kan man inte utesluta att det är hans son, fast sannolikheten är minimal.
Hade MJ påstått att Debbie Rowe var hans biologiska mor så hade jag kunnat köpa det. Men en mexare som får barn med en neger??? Näää, det är inte hans.
Men faktum kvartsår, MJ jar fortfarande påstått att alla 3 barn är hans biologiska.