Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,59%
827 röster
Nej
19,57%
281 röster
Är osäker
15,67%
225 röster
Bryr mig inte
7,17%
103 röster
2019-03-13, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derivat
Haha, du länkar till en bok i princip. Var ljuger han i dokumentären? och vad har du för bevis?
Sluta låta något dokument tala för dig, du vet ju vad du baserar din slutsats på för fakta eller?

Dokumenten sammanfattar det mesta, därför hänvisar jag till den.
Som sagt, den bevisar inte att de ljuger i dokumentären. Deras påstådda våldtäkter hade ju inga andra vittnen enligt dom, så det går inte att motbevisa på något sätt. Dock finns det konkreta bevis på att Wade har ljugit många gånger de senaste åren. Jag har tagit upp några av de ett antal gånger nu.
Citera
2019-03-13, 15:03
Medlem
Om den där Wade nu talar sanning i dokumentären, så ljög han ju i rätten och bidrog till att en pedofil gick fri och kunde fortsätta förgripa sig på ännu fler pojkar.
Hur fan kan man leva med det?
Är inte det brottlisgt?
Citera
2019-03-13, 15:05
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kasla92
Dokumenten sammanfattar det mesta, därför hänvisar jag till den.
Som sagt, den bevisar inte att de ljuger i dokumentären. Deras påstådda våldtäkter hade ju inga andra vittnen enligt dom, så det går inte att motbevisa på något sätt. Dock finns det konkreta bevis på att Wade har ljugit många gånger de senaste åren. Jag har tagit upp några av de ett antal gånger nu.

Jag märker att du hemskt gärna vill kasta skit på wade och försvara pedofilen MJ. Men om vi riktar in oss på dokumentären ser du några hål i wade och james berättelser?
Citera
2019-03-13, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VincentLacour
Om den där Wade nu talar sanning i dokumentären, så ljög han ju i rätten och bidrog till att en pedofil gick fri och kunde fortsätta förgripa sig på ännu fler pojkar.
Hur fan kan man leva med det?
Är inte det brottlisgt?
Hur gammal var han ens då?
Citera
2019-03-13, 15:11
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dosh777
Självklart påhittat. "Vi kommer båda få livstids fängelse om vi blir påkomna" är den största pedofil-klichén som finns.

"Varför tar man på sitt kön framför barn på scen"? Hans publik bestod knappast av barn, ditt jävla pucko.

Varför har du sådant begär att kasta skit på wade och james, två offer för pedofili? För du har ju inga bevis på att de ljuger i dokumentären. Vad är det för störning ni lider av, som gör att ni känner er tvingade att försvara pedofiler som MJ?
Citera
2019-03-13, 15:12
Medlem
Citat:
Jag märker att du hemskt gärna vill kasta skit på wade och försvara pedofilen MJ. Men om vi riktar in oss på dokumentären ser du några hål i wade och james berättelser?

Wade har motsagt sig själv i varje uttalande de senaste åren.

Vad gäller "dokumentären"; den är inget hafsverk där man ställt upp en kamera och låtit dem prata ett par timmar. Den är givetvis noga regisserad. Robson och Safechuck har därtill umgåtts i flera år.
Givetvis är de inte så dumma att de sitter där i dokumentären och pratar ut, utan att ha förberett sig både på egen hand och tillsammans. Producenten har klippt och klistrat på det sätt som för fram killarnas argument på bästa sätt.

Dokumentären är ingen objektiv, journalistisk intervju.
Den är en iscensatt partsinlaga, där Safechuck och Robson har haft full kontroll både före och innan intervjuerna, samt i efterarbetet. De har talat ihop sig till punkt och pricka.
Dokumentären är skådespel och regi, även om givetvis mycket är ren fakta.
Citera
2019-03-13, 15:13
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Vad gäller "dokumentären"; den är inget hafsverk där man ställt upp en kamera och låtit dem prata ett par timmar. Den är givetvis noga regisserad. Robson och Safechuck har därtill umgåtts i flera år.
Givetvis är de inte så dumma att de sitter där i dokumentären och pratar ut, utan att ha förberett sig både på egen hand och tillsammans. Producenten har klippt och klistrat på det sätt som för fram killarnas argument på bästa sätt.

Dokumentären är ingen objektiv, journalistisk intervju.
Den är en iscensatt partsinlaga, där Safechuck och Robson har haft full kontroll både före och innan intervjuerna, samt i efterarbetet. De har talat ihop sig till punkt och pricka.
Dokumentären är skådespel och regi, även om givetvis mycket är ren fakta.

Hur vet du detta?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadentasven
Hur gammal var han ens då?

Han var 23 år då.
Citera
Medlem
Citat:
Varför har du sådant begär att kasta skit på wade och james, två offer för pedofili?

Sådär sa man om Chandler också; "Varför kastar ni skit på ett offer för pedofili"
Sedan visade det sig att ungen hade ljugit om rubbet, på uppmaning av sin pappa. För pengarnas skull.
Citera
2019-03-13, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Hur jävla dum är du?
Har vi ett DNA-prov på dom barnen?

Hur lyckas en svart man med afrohår producera avkomma som ser ut att passa in i en 3:e riketmall?
Michael var nämligen afro amerikan till etnicitet om du missat det, oavsett hur han förändrade sitt utseende i vuxen ålder så påverkar inte det arvsmassan.

Ungarna är vita, blåögda med ariska drag i ansiktet, klart som fan det inte är hans biologiska barn, sluta skolka från biologin!

Med tanke på vad hans far gjorde mot sina barn för att dom skulle bli bra på sång/dans, går det inte att utesluta att dom var sådana as att dom gjorde/övervägde att genomföra en kemisk kastrering för att han skulle bibehålla rösten förbi puberteten, jag står fast vid att teorin om kemisk kastrering är fullt möjlig.

Har sett Paris i LA när jag var där för ett par år sedan och hon är faktiskt mulatt. Mörkare än Mariah Carey. Dock anser jag det säkert att han inte blev biologisk pappa genom gammal hederligt sex, sex med kvinnor tror jag inte han har haft.
Citera
2019-03-13, 15:16
Medlem
Citat:
Hur vet du detta?

Såg någon i familjen Jackson som fick komma till tals
Eller någon tidigare domare som dömer ut Robson fullständigt?
Eller alla bokförlag som kallar Robson patologisk lögnare?
Eller någon av Jacksons alla vänner?
Eller någon av de hundratals med barn som säger att Jackson aldrig någonsin gjorde något sexuellt med dem?

Nej, just det! Dokumentären är inte objektiv fakta och journalistik. Den är en partsinlaga, noga regisserad till Safechuck och Robsons fördel.
Citera
2019-03-13, 15:19
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Sådär sa man om Chandler också; "Varför kastar ni skit på ett offer för pedofili"
Sedan visade det sig att ungen hade ljugit om rubbet, på uppmaning av sin pappa. För pengarnas skull.

Så i din hjärna är det samma sak, wade och james är samma sak som chandler.
Alla som anklagar MJ är lögnare eftersom chandler var det (om han nu var det).
Jisses.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in