2019-03-12, 16:37
Medlem
curvaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajde69
Vem från FB var med på efterlyst för typ 2 veckor sedan? Och varför?
Misstänkt för rån !
Citera
2019-03-12, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Haha, den hade jag helt missat.
Sjukt klipp, stämmer de att de är Djurgårdens ledarfigur som står i gant tröjan?
Citera
2019-03-12, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Knivar och andra tillhyggen, eller tänker du på något annat?
Tänker inte påstå att de använde några tillhyggen alls gentemot Napoli, för jag var inte med där och då. Däremot vet jag att FB - förr åtminstone - hade en förkärlek till att beväpna sig, om man säger så.
Citera
2019-03-12, 21:50
Medlem
Per Feckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Sjukt klipp, stämmer de att de är Djurgårdens ledarfigur som står i gant tröjan?

Nej, det är sonen till en av de äldre DFG.
Citera
2019-03-12, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per Feckt

Har ingen koll på "yngre" men han räknas väl som ledare inom yngre djurgårdare? Har koll på hans farsa och han måste ju bli tokig varje gång det här klippet läggs ut på nätet. Han är sällan långt från det tillståndet
Citera
2019-03-12, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Har ingen koll på "yngre" men han räknas väl som ledare inom yngre djurgårdare? Har koll på hans farsa och han måste ju bli tokig varje gång det här klippet läggs ut på nätet. Han är sällan långt från det tillståndet

Nja, men han är nog den kändaste.
Citera
2019-03-12, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Nja, men han är nog den kändaste.

Ok. Farsan kan ändå inte vara nöjd, ha ha. Jag tänker i alla fall inte ta upp det, ha ha.
Citera
2019-03-13, 04:29
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tabernak
Tänker inte påstå att de använde några tillhyggen alls gentemot Napoli, för jag var inte med där och då. Däremot vet jag att FB - förr åtminstone - hade en förkärlek till att beväpna sig, om man säger så.

Napoli var ett undantagsfall då Neapel-borna uppträdde ovanligt fegt nere i Italien då dom åkte omkring på sina små vespor fullt beväpnade och överföll alla dom kunde få tag på.

Vill minnas att dom som följer Napoli på borta matcher klagade rätt ordentligt efteråt eftersom dom kände att man tog ut sin hämnd på fel grupp av supportrar då dom som var skyldiga till övertrampen i Italien var fattiga luffare som inte har råd att åka på borta matcher, och speciellt inte borta matcher som spelas så långt borta som Sverige.
Citera
2019-03-13, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per Feckt
okejokej, sjukt haha
Citat:

Citat:
Ok. Farsan kan ändå inte vara nöjd, ha ha. Jag tänker i alla fall inte ta upp det, ha ha.
haha nä tror inte pappan e nöjd om han vill sonen ska ha samma hobby som fassan och leva upp till samma namn iaf ;D
Citera
2019-03-13, 17:45
Medlem
Var det inte något snack i den här tråden tidigare om att han kanske hade haft något på sig som han inte ville att polisen skulle hitta vid en visitation?
Citera
2019-03-13, 18:13
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person.Persson
Var det inte något snack i den här tråden tidigare om att han kanske hade haft något på sig som han inte ville att polisen skulle hitta vid en visitation?
Det känner jag inte igen att någon skulle påstått!
Hur ovanligt är det i "branschen" att någon har något på sig?!
Citera
2019-03-13, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Napoli var ett undantagsfall då Neapel-borna uppträdde ovanligt fegt nere i Italien då dom åkte omkring på sina små vespor fullt beväpnade och överföll alla dom kunde få tag på.

Vill minnas att dom som följer Napoli på borta matcher klagade rätt ordentligt efteråt eftersom dom kände att man tog ut sin hämnd på fel grupp av supportrar då dom som var skyldiga till övertrampen i Italien var fattiga luffare som inte har råd att åka på borta matcher, och speciellt inte borta matcher som spelas så långt borta som Sverige.

När du säger det så låter det väldigt bekant. Om det var ett "undantagsfall" vettefan. I så fall existerar det historiskt sett väldigt många undantagsfall. Men, men, det är vatten under broarna nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in