2019-03-11, 12:33
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Haha, den klassikern förtjänar en repris!

https://www.youtube.com/watch?v=KX-s1N62O5I&has_verified=1

Vad fotbollsintresserade de verkar vara.

Otroligt att Polisen inte kan slå ner på dessa patetiska fotbollsfirmor. Det är ju inte Hells Angels eller IS det handlar om. Så svårt kan det väl inte vara att "röka ut dem".
Citera
2019-03-11, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Vad fotbollsintresserade de verkar vara.

Otroligt att Polisen inte kan slå ner på dessa patetiska fotbollsfirmor. Det är ju inte Hells Angels eller IS det handlar om. Så svårt kan det väl inte vara att "röka ut dem".

Fast det är ganska många MC-killar inblandade. Och andra kriminella. Själv fattar jag inte hur man kan riskera att plockas in för upplopp eller annat skit istället för sin main business? Man gör ju inga stålar på fotbollsvåld. Om man inte är den som kränger ladd till dom andra slagskämparna förstås
Citera
2019-03-11, 15:50
Medlem
toydolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasspojken
Att hävda dig på ett anonymt forum säger allt om dig, vilken liten fjolla du är. Gå och lägg dig tönt.
Det här mina damer och herrar, det är det enda vettiga som skrivits i den här tråden. Det ironiska är att ni verkar tro att det bara gäller alla andra istället för er själva.

Som utomstående bryr jag mig inte om firmor leker krig med varandra, det är underhållande att se. Men kom igen... Vad är det för folk som skriver i den här tråden? Jag förstår att många är i yngre tonåren och försöker spela coola inför de stora grabbarna men det tragiska är att många av er säkert är äldre än så.

Aja... det är underhållande att läsa men jag måste skaffa en ny skämskudde för den förra har slitits ut.
Citera
2019-03-11, 18:07
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasspojken
Det finns ingen som vet vem du är. Att hävda dig på ett anonymt forum säger allt om dig, vilken liten fjolla du är. Gå och lägg dig tönt.

Hyggligt självmål du bjuder på!
Citera
2019-03-11, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Hyggligt självmål du bjuder på!

Underhållning, men alla andra är allvarliga och tror på vad dom säger
Citera
2019-03-11, 20:09
Medlem
FotbollOchTuttars avatar
Ställer en fråga som gäller något riktigt gammalt. Vad hände 2012 när Napoli kom till Stockholm? Finns någon kort video på när italienarna går och skriker i en tunnel men det var allt jag hittade om det.
Tack.
Citera
2019-03-11, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollOchTuttar
Ställer en fråga som gäller något riktigt gammalt. Vad hände 2012 när Napoli kom till Stockholm? Finns någon kort video på när italienarna går och skriker i en tunnel men det var allt jag hittade om det.
Tack.

Menar du https://www.youtube.com/watch?v=gq1zW2KtB50 ?

Tänk, jag trodde det var bajen som kom där i tunneln, särskilt med tanke på vad de försöker sjunga 0:20 in i klippet

Ärligt så minns jag knappt deras besök, mer än att de hade en jobbig kväll på stan. De FB med italienska rötter ville ju mer än gärna visa på sitt arv, om man säger så.
Citera
2019-03-11, 20:30
Medlem
FotbollOchTuttars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tabernak

Tänk, jag trodde det var bajen som kom där i tunneln, särskilt med tanke på vad de försöker sjunga 0:20 in i klippet

Ärligt så minns jag knappt deras besök, mer än att de hade en jobbig kväll på stan. De FB med italienska rötter ville ju mer än gärna visa på sitt arv, om man säger så.
Aik:are med italienska rötter så det var därför jag tyckte detta var lite intressant.
Hade hoppats på att få ett svar som innehöll episka maffia fights men men..
Citera
2019-03-11, 20:32
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tabernak

Knivar och andra tillhyggen, eller tänker du på något annat?
Citera
2019-03-11, 22:27
Medlem
Presentpappers avatar
Hur vanligt förekommande är det att ultrasgrupperingar och firmor tilhörande samma lag fightas tillsammans? Det måste ju förekomma tänker jag. Åtminstone kring stök i samband med matcher. Har jag fel?
Citera
2019-03-12, 06:55
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Hur vanligt förekommande är det att ultrasgrupperingar och firmor tilhörande samma lag fightas tillsammans? Det måste ju förekomma tänker jag. Åtminstone kring stök i samband med matcher. Har jag fel?

Det är väldigt förekommande. Framförallt på senaste tiden då många ultrasgrupper slåss mot varandra osv.
Citera
2019-03-12, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper

Det händer hela tiden, både vid match och andra tillfälen. Gränserna är väldigt flytande mumera. När GAIS mötte blåvitt körde delar av tifogruppen mot en blandad konstellation av ifk:are.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in