2019-03-11, 20:59
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rookie81
Givet mina åsikter skulle jag vara en fullblodsrasist, även med Flashbackmått mätt, och jag är helt och hållet med på spåret att svensken indoktrineras dagligen med hur bra invandring är för Sverige medelst dessa tilltag som mello. MEN (och jag kanske är för packad för att se det negativa nu) en vältalig och reko människa av afrikanskt påbrå som denna John är precis vad Sverige skulle
Vad hände? Gick strömmen? Lever du?

Härligt låg Aftonbladet-nivå på den här tråden. Nästan som på den gamla goda tiden (gräv upp valfri arkiverat tråd från t.ex. 2001, så får ni se). Aldrig trodde jag väl att Melodifestivalen kunde röra upp sådana känslor utanför förskolan, men det är fascinerande att ta del av. Det känns så folkligt, på något sätt.

Hallå! Jorden anropar. Är vi vuxna? Ja? Har vi märkt att Sverige håller på att förvandlas till ett afrikanst u-land utanför fönstret, eller smakar boxvinet till Mello ovanligt bra i år?

Fortsätt för all del att rösta SD. Det blir bra så.
Citera
2019-03-11, 21:00
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ygg3
¨
Du tycker inte att vi är under attack? Hur många nordgermaner finns på denna jord? 15 miljoner vs sydlänningarnas 7 miljarder?

BEVARA SVERIGE SVENSKT OCH PROLETÄRT.

Mitt svar var neutralt i ett försök att få en kulturmarxist att förstå situationen. Givetvis är vi under attack.
Citera
2019-03-11, 21:00
Medlem
Diarrees avatar
Trodde man tävlade i musikalisk förmåga och inte hur lite procent neger man är? Tramsigt att ofta över detta.
Citera
2019-03-11, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Är detta något ni tycker är helt okej?
En blå Neger som ska representera Sverige i eurovision Är för mig helt sjukt sorligt!

Vad har dom gjort med vårat land räcker det inte med att dom fått moské, könsstympa sina döttrar och skjuta varandra på öppna gator nu ska Neger fan ut och reppa SVERIGE

Du ville ha den riktiga svensken, Jon Henrik?

De andra platsar väl inte som svennar.
Citera
2019-03-11, 21:09
Medlem
Ygg3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Mitt svar var neutralt i ett försök att få en kulturmarxist att förstå situationen. Givetvis är vi under attack.

Jag ber om ursäkt broder.
Citera
2019-03-11, 21:32
Medlem
Krickerts avatar
Vem fan bryr sig.
Det är ju ändå bara bögar och vänsterpatrask som är intresserade av den där melloskiten.
Citera
2019-03-11, 21:37
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Tror du tar det lite för lättvindigt. Anledningen att folk blir upprörda handlar i grunden om rädsla och en känsla att de är under attack. Ett existentiellt hot. Berättigad eller ej saknar betydelse. Detta är sånt som skapat otaliga krig och våldsamheter genom historien, och kommer så att fortsätta.

Man kan givetvis skratta lite "vuxet" åt att folk dödar varandra för struntsaker, hehehehehe, men man ska nog inte samtidigt ta på sig moralhatten.

Det är nog bara modiga AfS:are som du som tror att vi är under attack för att en adopterad svensk vann Melodifestivalen. Det är inte så konstigt att ni inte ens lyckades skrapa ihop 1% i valet.

#HögEnergi
Citera
2019-03-11, 21:48
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Det är nog bara modiga AfS:are som du som tror att vi är under attack för att en adopterad svensk vann Melodifestivalen. Det är inte så konstigt att ni inte ens lyckades skrapa ihop 1% i valet.

#HögEnergi

Varför talar du om mitt mod? Försöker du retas? Buhu.

Hade detta varit en enskild händelse hade nationalism och rasism inte ens varit en företeelse i landet. Detta är bara en del av något mycket större och även om denna enskilda grej inte kommer vara droppen som får bägaren att rinna över så kommer garanterat någon annan skitsak att vara det i framtiden. Det är så det funkar. Folk är inte arga och rädda för att man tycker det är skoj.

Var skotten i Sarajevo den enda orsaken till första världskriget? Jag gillar finnar, men även de tycks ha sina slynglar!
Citera
2019-03-11, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Vem fan bryr sig.
Det är ju ändå bara bögar och vänsterpatrask som är intresserade av den där melloskiten.
Med tanke på tittarsiffrorna så är det nog några fler.
Citera
2019-03-11, 21:58
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diarree
Trodde man tävlade i musikalisk förmåga och inte hur lite procent neger man är? Tramsigt att ofta över detta.
Sen när var musikaliskt viktigt i mellon ?

https://www.youtube.com/watch?v=lNzYspEJM7k
Ett av alla exempel ni andra bögar tvingar på oss indirekt genom och se skiten .Förr eller senare hör man skiten någonstans ändå .
Citera
2019-03-11, 21:59
Medlem
Spenneths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3000omal
Med tanke på tittarsiffrorna så är det nog några fler.

Och exakt hur menar du nu?
Citera
2019-03-11, 22:01
Medlem
Ingen större skillnad på en ljus och mörk svensk mer än kulören.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in