2019-03-05, 17:39
  #27529
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vakN
Har grymma problem med marklyft alltså ländryggen enda sedan jag började kuren. Testo + anavar. Är det fler som får otroliga spänningar i ländryggen av kur? Några tips eller ska jag försöka göra annat tills kuren är över? Eller har jag helt enkelt bara skadat mig och borde vila ifrån marklyft?

Mvh

Det kan man få, speciellt av dboll.
Citera
2019-03-05, 20:20
  #27530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Ja, det är normalt och massera INTE. Bara låt det läka i fred.

Uppfattat. Ska man alltså inte massera lite direkt efter inject för att "sprida oljan"?

Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Jag instämmer. Håll inte på och känna och klämma eller massera. Bara låt det vara i fred så försvinner det efter någon eller i värsta fall några dagar.

Skulle du mot förmodan ha få en infektion märker du det på andra sätt än enbart lite pip.

Är det lika illa att sitta ner på en stol? Sitter ganska mycket på mitt jobb, kollektivresor etc... Ska man stå upp så mycket som man kan?
Citera
2019-03-05, 21:37
  #27531
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haraldhardrada
Uppfattat. Ska man alltså inte massera lite direkt efter inject för att "sprida oljan"?



Är det lika illa att sitta ner på en stol? Sitter ganska mycket på mitt jobb, kollektivresor etc... Ska man stå upp så mycket som man kan?

Hej
Du behöver INTE massera efter inject för att "sprida oljan".
Du behöver inte heller tänka på om du ska sitta eller ej.

Samma råd till dig som alla andra rookies: Sluta noja, följ din plan och träna förnuftigt.
Du vänjer dig vid att sticka, samt att alla stick är lite olika. Från blödande, till helt utan blod. Från smärtsamma till helt smärtfria.

Ha det fint /Exo
Citera
2019-03-07, 09:30
  #27532
Medlem
Tjena grabbar!
Det är såhär. Jag har hsft gyno innan 1 gång. Kliande ömma bröstvårtor osv.

Men nu till min sak. Jag har en grej med mitt vänstra bröst. Och det är att ibland när jag rör vänster arm på olika sätt så kommer en liten smärta. Inget som gör väldigt ont eller så. Utan bara lite.
Det känns inte som gyno då jag inte har knölar, ömma bröst eller kliande bröst..
vet någon vad det kan vara? Är det gyno? Kan gyno kännas olika?

Mvh
Citera
2019-03-07, 12:03
  #27533
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vakN
Har grymma problem med marklyft alltså ländryggen enda sedan jag började kuren. Testo + anavar. Är det fler som får otroliga spänningar i ländryggen av kur? Några tips eller ska jag försöka göra annat tills kuren är över? Eller har jag helt enkelt bara skadat mig och borde vila ifrån marklyft?

Mvh

Det låter som att du har lite samma problem som jag med anavar. Jag har ju som bekant en skada på ryggraden och får således väldiga problem med kramper i ländryggen på 40mg ed efter ett par veckor.
Anavar kan absolut tajta upp ländryggen rejält och ge upphov till vad du beskriver.
Detta utesluter ju givetvis inte en skada/förslitning/utmattning i ryggslut så att vila lite från mark är nog ingen dum idé, går ju att komma runt marklyft utan att förbise de tränade musklerna genom andra övningar även om mark är väldigt komplett. Eventuellt kanske gå ner på 50% RM och fokusera markträning till enbart teknik ett tag?

Vilken dos står du på på anavaren?


Mvh,

-Alfred
Citera
2019-03-07, 15:10
  #27534
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haraldhardrada
Är det vanligt att va öm/ha lite ont efter första inject? Körde ett stick i morse kl 6 och jag känner fortfarande av det, speciellt om jag masserar eller ens rör/står på det benet. Injectera mig i högre skinkan.

Jag är rätt säker på att jag gjorde allting rätt, sett massa youtube videos om själv inject och valde en bra site att sticka nålen i.

Märket är Pro-Oil Labs.

Kommer det bli bättre i framtiden? Är det här bara en nybörjar grej?

Edit: Glömde säga att det är Testiviron E 250mg/ml

Hur känns det nu efter ett par dagar ?

Jag vågar nog gå i god för att är det Pro-oils Testo E/250 L.O.T Nummer 09 Exp: 05/22 med märkbart låg viskositet så kan du vara lugn över att, om du har fått pip, att det inte har med den batchen att göra eftersom jag sen några veckor sticker 1000ml ew på den batchen.

Bli inte skrämd över att kroppen reagerar med en mindre ömmande svullnad ett par dagar. Det kan man få av influensa vaccin också.
__________________
Senast redigerad av Taggad 2019-03-07 kl. 15:13.
Citera
2019-03-08, 08:20
  #27535
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Hur känns det nu efter ett par dagar ?

Jag vågar nog gå i god för att är det Pro-oils Testo E/250 L.O.T Nummer 09 Exp: 05/22 med märkbart låg viskositet så kan du vara lugn över att, om du har fått pip, att det inte har med den batchen att göra eftersom jag sen några veckor sticker 1000ml ew på den batchen.

Bli inte skrämd över att kroppen reagerar med en mindre ömmande svullnad ett par dagar. Det kan man få av influensa vaccin också.

Hoppas du menar 1000mg.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-03-08, 18:41
  #27536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Hur känns det nu efter ett par dagar ?

Jag vågar nog gå i god för att är det Pro-oils Testo E/250 L.O.T Nummer 09 Exp: 05/22 med märkbart låg viskositet så kan du vara lugn över att, om du har fått pip, att det inte har med den batchen att göra eftersom jag sen några veckor sticker 1000ml ew på den batchen.

Bli inte skrämd över att kroppen reagerar med en mindre ömmande svullnad ett par dagar. Det kan man få av influensa vaccin också.

Det har gått ner sen jag först gjorde injectet, men känner fortfarande av det lite då och då. Självklart förhindrar det inte mig att göra det jag ska göra men är såklart smått irriterande.

Jag har dragit mitt andra inject i vänstra gluten den här gången, fick ett PIP men inte lika mycket som det första (kanske för att jag har vant mig?)

Jag verkar ha samma batch som du fått, så då måste det bero på att min kropp är lite känslig isåfall.

Hur som helst, så kör jag på! Tack för alla som har svarat på mina frågor.
Citera
2019-03-10, 11:00
  #27537
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haraldhardrada
Det har gått ner sen jag först gjorde injectet, men känner fortfarande av det lite då och då. Självklart förhindrar det inte mig att göra det jag ska göra men är såklart smått irriterande.

Jag har dragit mitt andra inject i vänstra gluten den här gången, fick ett PIP men inte lika mycket som det första (kanske för att jag har vant mig?)

Jag verkar ha samma batch som du fått, så då måste det bero på att min kropp är lite känslig isåfall.

Hur som helst, så kör jag på! Tack för alla som har svarat på mina frågor.

Jag kan också intyga att denna batch är absolut grön. Inga problem alls att köra på där men om problemen kvarstår kan det va läge att försöka med annat märke eller esterifikation på testot. Eftersom att det är extremt ovanligt att folk inte kan köra Pro Oil test e så lär det nog gå bra men som sagt annars är det väl något din kropp ogillar så då får man testa något annat.
Tror nog att du kommer återkomma här inom kort och meddela att allt går bra och att PIP är borta.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-03-10, 13:03
  #27538
Bannlyst
Hej. Tänkte kliva på steroider och har läst mig till att testosteron enanthate 500mg e5d är en ok nybörjarkur. Tänkte köra i 12 veckor, avsluta med nolva och hcg. Är det nåt mer jag behöver tänka på? Kommer köra med SIS labs har jag tänkt för dem verkar ha bra rykte.
Citera
2019-03-11, 09:36
  #27539
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror_Didrik
Hej. Tänkte kliva på steroider och har läst mig till att testosteron enanthate 500mg e5d är en ok nybörjarkur. Tänkte köra i 12 veckor, avsluta med nolva och hcg. Är det nåt mer jag behöver tänka på? Kommer köra med SIS labs har jag tänkt för dem verkar ha bra rykte.

Utan å veta storlek på din kropp, ålder och allt sådant så är det enkla svaret; ja. Det är en ok nybörjarkur, lite väl stark dos dock. Tror att det hade funkat fint med hälften, dvs 250mg e5d vilket ger 350mg ew.
Tycker dock att du nog bör investera i lite arimidex eller aromasin också, särskilt om du ska upp på 700mg ew.
Tänk på att inte köra hCG och nolva samtidigt i PCT utan brygga kur och PCT med hCG.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-03-11, 15:28
  #27540
Medlem
Hej! Tänkte se om någon här kunde hjälpa mig med en frågeställning. En kollega har introducerat mig till att börja med testo (notera, jag har inte skjutit någonting alls än!). Han är ju stor som ett berg och gymmar 6 dagar i veckan. Jag själv är inte speciellt stor men går till gymmet regelbundet ca 4 ggr i veckan året runt. Han kommer att köra 250mg , vilket känns för mycket för mig.

Jag har funderat på om det är möjligt att "mikrodosera" testo för att slippa biverkningar. T.ex. 50mg bara för att boosta nivåerna något, då jag generellt har ganska låga nivåer. Men som sagt, jag har ingen erfarenhet av detta och det kanske inte fungerar såhär. Mitt långsiktiga mål är inte att bli jätte stor, utan att få upp testonivåerna något MEN på ett säkert sätt. Det kanske inte finns några säkra sätt, vad vet jag.. Lite därför jag frågar er erfarna. Kom gärna med svar!

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in