2019-02-26, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyzzz
Vilka är bästa sidorna för beställning av dbol?

Alla sidor som är grönade av medlemmarna här!
Citera
2019-02-26, 19:48
Medlem
Åler 30+ två tidigare testo e kurer på Miraculix tid 🙂 Kur 1 testo e 250 e5d fronta två första med 500. Kur 2 testo e 500 e5d fronta två första med 750.Pct Nolva.

Kuruplägg nu

Testo e 375 e5d fronta två första med 500 12v. PCT 14 dagar efter sista stick 1-7 40mg Nolva 8-30 20mg. Förslag på ändringar?

30ml testo e räcker väl? Hur mkt Nolva, pumpar o olika kanyler hade ni köpt? Tack på förhand.
Citera
2019-02-27, 08:56
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suddet
God morgon,

har genomgått hälsokontroll på jobbet där mitt HB-värde uppmättes till 192. Har legat på en halv aspirin per dag och försökt få i mig minst 3 liter vatten per dag men inte mer än 1,5 vecka.

När jag gjorde hälsokontroll via Werlabs i början på januari hade jag följande:

B-Hemoglobin 174 g/L
B-Erytrocyter 5.9
B-EVF 0.51

"I dina blodbristprover noteras ett lätt förhöjt blodvärde (Hemoglobinvärde), ett förhöjt Erytrocytvärde och en förhöjd EVF (Hematokrit). Detta rör sig sannolikt om en normalvariant eller ett tecken till lättare uttorkning."

Var kommentaren då.

Via hälsokontrollen på jobbet vill de givetvis nu ta ytterligare prover för att kolla genom min blodstatus. Har legat på 250mg Testo E E4D sedan mitten på november.
Kommer de misstänka doping vid ett fördjupat test?

Det var inget de sade något om när jag fick tillbaka testresultatet på 192 utan de frågade om jag vet att jag ligger högt och att det var synd att jag inte är blodgivare.

Det kommer med 99,99% sannolikhet inte bli någon påföljd, men det är nog bra för din hälsa att ge lite blod. Så gör du en god gärning också.
Citera
2019-02-27, 23:39
Medlem
Hej, har någon här koll på hur man gör för att få analysbesked på sina produkter? Kan man posta produkter till något labb eller dylikt o få reda på substans och styrka? Vart isåfall?
Citera
2019-02-28, 10:09
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulverkoppen
Hej, har någon här koll på hur man gör för att få analysbesked på sina produkter? Kan man posta produkter till något labb eller dylikt o få reda på substans och styrka? Vart isåfall?

Ja, det finns flera labb i Europa, bl.a., som utför olika analyser av substanser. Det kostar runt 3k och uppåt och brukar oftast ha en väntetid på en månad eller mer.
Vart du vänder dig kan jag inte tipsa om. Inte direkt något som gemene man brukar göra.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-02-28, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ja, det finns flera labb i Europa, bl.a., som utför olika analyser av substanser. Det kostar runt 3k och uppåt och brukar oftast ha en väntetid på en månad eller mer.
Vart du vänder dig kan jag inte tipsa om. Inte direkt något som gemene man brukar göra.

Mvh,

-Alfred
Tack för svaret, då känns de lite mer värt att bara ta ett blodprov istället nästa gång ja hoppar på preppen då jag tyckte mitt testo e från Balkan pharma hade väldigt dålig effekt jämfört med pro oils som jag körde gången innan på samma dos. Inte ens i närheten av samma tryck o inga finnar eller något så blev extremt skeptisk faktist. Nu 3 veckor off o jag märker ingen skillnad så känner mig rätt blåst

Någon som provat Balkan Pharma?
Citera
2019-03-01, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pulverkoppen
Tack för svaret, då känns de lite mer värt att bara ta ett blodprov istället nästa gång ja hoppar på preppen då jag tyckte mitt testo e från Balkan pharma hade väldigt dålig effekt jämfört med pro oils som jag körde gången innan på samma dos. Inte ens i närheten av samma tryck o inga finnar eller något så blev extremt skeptisk faktist. Nu 3 veckor off o jag märker ingen skillnad så känner mig rätt blåst

Någon som provat Balkan Pharma?

Kört Balkans produkter i x antal år och aldrig varit missnöjd, de är ett av de största internationella steroid distributörerna i världen för övrigt.
Citera
2019-03-04, 19:50
Medlem
Är det vanligt att va öm/ha lite ont efter första inject? Körde ett stick i morse kl 6 och jag känner fortfarande av det, speciellt om jag masserar eller ens rör/står på det benet. Injectera mig i högre skinkan.

Jag är rätt säker på att jag gjorde allting rätt, sett massa youtube videos om själv inject och valde en bra site att sticka nålen i.

Märket är Pro-Oil Labs.

Kommer det bli bättre i framtiden? Är det här bara en nybörjar grej?

Edit: Glömde säga att det är Testiviron E 250mg/ml
Senast redigerad av haraldhardrada 2019-03-04 kl. 19:53.
Citera
2019-03-04, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haraldhardrada
Är det vanligt att va öm/ha lite ont efter första inject? Körde ett stick i morse kl 6 och jag känner fortfarande av det, speciellt om jag masserar eller ens rör/står på det benet. Injectera mig i högre skinkan.

Jag är rätt säker på att jag gjorde allting rätt, sett massa youtube videos om själv inject och valde en bra site att sticka nålen i.

Märket är Pro-Oil Labs.

lite öm/ont är normalt, massera injektions stället efter injektion hjälper men det låter som du har väldigt ont, om du nu inte kan stå på benet utan att känna av det.

Borde iaf gå över inom någon dag, injicera i andra skinkan nästa gång om det blir samma sak där med kan det vara oljan.
Senast redigerad av Manbat 2019-03-04 kl. 20:05.
Citera
2019-03-05, 07:04
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haraldhardrada

Märket är Pro-Oil Labs.

Ja, det är normalt och massera INTE. Bara låt det läka i fred.
Citera
2019-03-05, 13:56
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Ja, det är normalt och massera INTE. Bara låt det läka i fred.

Jag instämmer. Håll inte på och känna och klämma eller massera. Bara låt det vara i fred så försvinner det efter någon eller i värsta fall några dagar.

Skulle du mot förmodan ha få en infektion märker du det på andra sätt än enbart lite pip.
Citera
2019-03-05, 17:34
Medlem
vakNs avatar
Har grymma problem med marklyft alltså ländryggen enda sedan jag började kuren. Testo + anavar. Är det fler som får otroliga spänningar i ländryggen av kur? Några tips eller ska jag försöka göra annat tills kuren är över? Eller har jag helt enkelt bara skadat mig och borde vila ifrån marklyft?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in