2019-03-11, 12:31
Medlem
Någon som handlat från dessa?
Citera
2019-03-11, 12:36
Avstängd
XX-Ambars avatar
Kungälvs bilcenter, TRAKTORGATAN 13, 442 40 KUNGÄLV. Ansvarig Mohammed Mahdi Saddam Al-Sudani 27 år.

Detta säger väl en hel del, är du helt pantad så gör du affärer här.
Citera
2019-03-11, 12:44
Medlem
SophieNeveus avatar
Om du ska göra bilaffärer i Kungälv vill jag rekommendera Bileliten eller Hurtigs. Har gjort två affärer med dessa och har alltid fått bra bemötande och service, från bileliten fick jag även bromsar utbytta och auktoriserad service innan köpet.
Citera
2019-03-11, 20:26
Medlem
Hittade äntligen en bil för bra pris och historik hos dem nämligen

https://mobil.blocket.se/annons/gote...stad_/82993489
Citera
2019-03-14, 07:10
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SophieNeveu
Om du ska göra bilaffärer i Kungälv vill jag rekommendera Bileliten eller Hurtigs. Har gjort två affärer med dessa och har alltid fått bra bemötande och service, från bileliten fick jag även bromsar utbytta och auktoriserad service innan köpet.

Hurtigs rekommenderas ICKE. Fick fast pris på en oljeservice där en gång, 6000 kr tror jag. Sen när jag ska betala så kostar det inte alls det överenskomna priset. När jag frågar varför så påstår de att en skruv hade rostat fast så det blev svårare än vad de hade trott. PÅ ALUMINIUM? Dessutom var det en bil som då bara var 3-4 år gammal. Och hur är det mitt ansvar när de nu GAV fast pris? Första och sista gången hos Hurtig-bedragarna. De ligger fortfarande kvar "i hatten".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in